Eredivisie (clubnieuws)

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Nou dan wacht ik op de bal waardoor ik tegen Fransie Bauer en co aan kan trappen. :D
_________________
"I don't know that!"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Forza AZ schreef: 07 jul 2020, 10:24 Ik dacht dat het voetbal tegen racisme was? Waarom gaan ze dan het hele seizoen tegen de namen van zwarte artiesten aan schoppen. :wink:
De namen? de hoofden :lol: !
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 07 jul 2020, 11:17 De namen? de hoofden :lol: !
Ja, ik had niet goed gelezen. Ik dacht dat de namen op de bal zouden komen te staan. Maar het zijn zelfs afbeeldingen inderdaad.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/na ... aab5e3045/
Contract voor drie jaar, dat betekent dus dat NAC over een jaar weer een flinke afkoopsom kan gaan betalen... Hans Visser wordt overigens zijn assistent.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Kilkenny schreef: 10 jul 2020, 19:44 https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/na ... aab5e3045/
Contract voor drie jaar, dat betekent dus dat NAC over een jaar weer een flinke afkoopsom kan gaan betalen... Hans Visser wordt overigens zijn assistent.
Aangezien je het in dit topic plaatst heb je echter een groot vertrouwen in zijn kwaliteiten.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Dario Hubner schreef: 11 jul 2020, 05:04 Aangezien je het in dit topic plaatst heb je echter een groot vertrouwen in zijn kwaliteiten.
Het gaat over NAC, dus het lijkt me hier prima te passen?
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Kilkenny schreef: 11 jul 2020, 09:41 Het gaat over NAC, dus het lijkt me hier prima te passen?
Hij zal doelen op het feit dat NAC afgelopen seizoen vijfde werd in de KKD.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Kan iemand mij uitleggen hoe het mogelijk is dat Feyenoord verschillende voetballers weet vast te leggen, terwijl ze volgens verschillende bronnen geen cent te makken hebben? Diemers, Linssen, en nu lees ik weer iets over Mukairo. Lenen ze op de pof of zoiets? Ik begrijp er echt helemaal niets van.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Weinig tot geen (Linssen) transfersom, neem ik aan.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

DiepeMast schreef: 14 jul 2020, 09:51 Kan iemand mij uitleggen hoe het mogelijk is dat Feyenoord verschillende voetballers weet vast te leggen, terwijl ze volgens verschillende bronnen geen cent te makken hebben? Diemers, Linssen, en nu lees ik weer iets over Mukairo. Lenen ze op de pof of zoiets? Ik begrijp er echt helemaal niets van.
Diemers kostte ca. 1 miljoen en Linssen was transfervrij. Over Mukairo zie ik helemaal niets. Waar staat dat? Al met al bepaald nog geen schokkende bedragen. Feyenoord heeft natuurlijk nog altijd een flinke begroting.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Feyenoords probleem is hun salarishuis, niet hun transfersommen. Berghuis krijgt twee miljoen per jaar en ik denk dat Linssen nu ook ergens tussen de 1 en 1,5 zal ontvangen per seizoen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Kilkenny schreef: 14 jul 2020, 16:21 Diemers kostte ca. 1 miljoen en Linssen was transfervrij. Over Mukairo zie ik helemaal niets. Waar staat dat? Al met al bepaald nog geen schokkende bedragen. Feyenoord heeft natuurlijk nog altijd een flinke begroting.
Naast transferbedragen willen die mannen ook wel een beetje salaris lijkt me. Is ook niet gratis, toch?

Hier btw: https://www.transfernieuws.nl/transfern ... er-mukairu
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

DiepeMast schreef: 14 jul 2020, 17:54 Naast transferbedragen willen die mannen ook wel een beetje salaris lijkt me. Is ook niet gratis, toch?

Hier btw: https://www.transfernieuws.nl/transfern ... er-mukairu
Dat zit ook in die begroting. Transfersommen kunnen ze juist bijna niet ophoesten. Dat gerucht kan ik met een doorlopend contract van 4 jaar dan ook niet serieus nemen, of misschien nog van PSV kant.
_________________
"I don't know that!"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Twente heeft een blik aan spelers opengetrokken waar je u tegen zegt.
Zitten inmiddels alweer op nummer 6 (leuk feitje: Dat is de 'gevreesde' spits van BK Häcken die vlak voor de potjes tegen ons in de EL een transfer naar Duitsland maakte).

We zullen maar niet vragen waar ze dit keer het geld vandaan halen :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DeZuivelDuivel schreef: 03 aug 2020, 18:27 We zullen maar niet vragen waar ze dit keer het geld vandaan halen :lol:
Twente heeft nog altijd een flinke begroting. Het is ook gewoon een grote regionale club. En met die flinke begroting hebben ze waarschijnlijk ook een flink spelersbudget.
Dat kunnen ze best gebruiken om spelers te huren - dat is niet heel raar.

Als ze nu miljoenen uitkeren om spelers aan te kopen: dat zou wel raar zijn.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 05 aug 2020, 13:11 Twente heeft nog altijd een flinke begroting. Het is ook gewoon een grote regionale club. En met die flinke begroting hebben ze waarschijnlijk ook een flink spelersbudget.
Dat kunnen ze best gebruiken om spelers te huren - dat is niet heel raar.

Als ze nu miljoenen uitkeren om spelers aan te kopen: dat zou wel raar zijn.
Dat klopt. Ze hebben zelf ook aangegeven dat ze wel moeten huren omdat ze kwaliteit niet kunnen kopen.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

DiepeMast schreef: 14 jul 2020, 09:51 Kan iemand mij uitleggen hoe het mogelijk is dat Feyenoord verschillende voetballers weet vast te leggen, terwijl ze volgens verschillende bronnen geen cent te makken hebben? Diemers, Linssen, en nu lees ik weer iets over Mukairo. Lenen ze op de pof of zoiets? Ik begrijp er echt helemaal niets van.
Feyenoord volhardt in de doorlopende weg die ze samen met Utrecht zijn ingeslagen. Ze contracteren beiden goede spelers met forse salarissen maar die wel op hun top of hun retour zijn. Kans op een uitgaande klapper op de transfermarkt is er niet zodat zij beiden gedwongen zijn om zo door te gaan.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

ajax en Feyenoord lijken i.i.g. wél klaar te zijn voor de competitie.......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

salmonyappi schreef: 22 aug 2020, 17:26 ajax en Feyenoord lijken i.i.g. wél klaar te zijn voor de competitie.......
ajax speelt inderdaad wel weer goed. Die zijn ook weer de topfavoriet dit jaar.
Die overwinning van Feyenoord op Dortmund is leuk voor de statistieken. Advocaat heeft het goed neergezet en ze geven weinig weg. Maar Dortmund had er al een uur op zitten waarbij ze flink gas gaven tegen Duisburg. Er stonden er bij Borussia een paar in het veld tegen Feyenoord die geen minuut zullen maken in de Bundesliga. Eens kijken hoe Feyenoord het gaat doen als ze het spel moeten maken.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Metalingus schreef: 23 aug 2020, 18:05 ajax speelt inderdaad wel weer goed. Die zijn ook weer de topfavoriet dit jaar.
Die overwinning van Feyenoord op Dortmund is leuk voor de statistieken. Advocaat heeft het goed neergezet en ze geven weinig weg. Maar Dortmund had er al een uur op zitten waarbij ze flink gas gaven tegen Duisburg. Er stonden er bij Borussia een paar in het veld tegen Feyenoord die geen minuut zullen maken in de Bundesliga. Eens kijken hoe Feyenoord het gaat doen als ze het spel moeten maken.
Daar gaan ze wat meer problemen mee krijgen. Maar Dickie zal als het niet hoeft ook niet snel doen. De overige top 4 clubs :mrgreen: hebben vooralsnog meer te verliezen, in die zin dat Feyenoord lekker in de underdog rol kan kruipen.
_________________
"I don't know that!"
Plaats reactie