Eredivisie (clubnieuws)

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Langedijk schreef: 01 feb 2023, 16:35 Nu de transferperiode is afgelopen kunnen we de balans wel opmaken ten opzichte van de situatie voor de winterstop. Wat mij betreft:

- Feyenoord: enigszins verzwakt door wegvallen Trauner, blessure Szymański en mislukte transferpogingen
- AZ: duidelijk verzwakt in de achterhoede, waarschijnlijk betere keeper
- PSV: met name voorin verzwakt, achterin was het al niet veel
- ajax: zwakke trainer kwijt, hulp uit Zeist alweer terug tegen Excelsior, dus versterkt
- Twente: versterkt door terugkeer Sadilek, prima rechtsback transfervrij gehaald, geen Europese verplichtingen
We zijn het eens!
Waarbij het halen van Mijnans naar AZ aanvallend extra opties biedt.
Maar maak me zorgen over hoe AZ het verdedigend gaat oplossen de komende 4-6 weken, dat wordt echt een hoofdpijn dossier ben ik bang
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

072 schreef: 01 feb 2023, 20:01 Boeit het wat de aandacht is de AZ genereert, laat het ze bij al die gare voetbalpraatprogramma's maar lekker over ajax/PSV/Feyenoord hebben, komt toch weinig zinnigs/nieuws uit de meeste journalisten/analisten. Heb liever dat we gewoon goed presteren dan dat we de aandacht gaan opeisen.
Het boeit natuurlijk wel, zelfs als AZ zich in de kijker speelt is de publieke belangstelling (dus ook het geld wat daarmee gegenereerd word) van een veel kleiner niveau dan van de top 3. AZ blijft qua dat een provincie clubje die nooit zoveel geld kan generen.
Des te knapper dat we er steeds dichtbij zitten :D
Plaats reactie