FIFA

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16205
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Jack schreef:'Poetin gaf Platini Picasso voor WK'
Picasso Platini.jpg
I rest my case......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Viva Fifa.jpg
Viva Fifa.jpg (59.16 KiB) 5254 keer bekeken
Congratulations. You fucked them all !! again.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16205
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Jack schreef:
Viva Fifa.jpg
Congratulations. You fucked them all !! again.
Op deze foto zie je goed hoe oud hij is. En zo iemand vertelt de hele voetbalwereld wel even hoe ze het moeten doen en wat wel en niet mag........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Blatter-Qatar-2022.png
(321.93 KiB) 642 keer gedownload
Qataaaarr !! $$$$$$$$$$$$$
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Andrew Jennings.png
(135.7 KiB) 637 keer gedownload
Andrew Jennings. Journalist.

=D>
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

goh.

Blatter verkaufte TV-Rechte an Warner unter dem Marktpreis

De Blatter Boef heeft TV rechten ter waarde van zo'n 10-15 miljoen dollar voor 650.000 dollar aan Jack Warner verkocht. Die heeft de rechten voor enkele miljoenen verkocht aan een van zijn bedrijven. Zijn bedrijf heeft het weer verkocht voor 10-15 miljoen, de echte waarde.

Afbeelding

Hey, Jack... je mag die rechten wel hebben hoor. 6-7 ton is wel genoeg toch ?
Ja, doe maar. Dan regel ik het verder wel.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Sepp Blatter, FIFA President, Is Under Criminal Investigation in Switzerland

Tja,.. 2 miljoen swiss franc aan Platini overgemaakt. Die van die Picasso van Putin.

Afbeelding
Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16205
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Nee hoor Jack. Betaling was volledig legitiem ! Platini ontving de 1,8 miljoen voor een advies. Zijn toch normale bedragen voor een adviesje vind je niet ? :shock:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Last Scout

salmonyappi schreef:Nee hoor Jack. Betaling was volledig legitiem ! Platini ontving de 1,8 miljoen voor een advies. Zijn toch normale bedragen voor een adviesje vind je niet ? :shock:
Leuk hoe je daar zo shocked over doet , denk dat je stijl achterover slaat als je weet wat onze regeringen betaald voor " adviezen" en "suggesties".
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16205
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Last Scout schreef: Leuk hoe je daar zo shocked over doet , denk dat je stijl achterover slaat als je weet wat onze regeringen betaald voor " adviezen" en "suggesties".
Nou, die shock was meer "gespeeld" om te laten zien met wat voor kutsmoesjes ze komen om het onder het tapijt te vegen.

Los daarvan is bijna twee miljoen voor een advies volledig van de pot gerukt, en wat regeringen betalen natuurlijk ook.
Joh, daar moeten sommigen een jaar voor voetballen! :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12447
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Mooi nieuws dat Platini nu geschorst is (Blatter is al een bestuurlijke dooie)! Hopelijk kost dat zijn kans om de volgende Fifa voorzitter te worden.
En dit allemaal nog buiten de kennis of hij al dan niet schuldig is.
Wat ik op hem tegen heb (louter uit opgepikt nieuws/kennis):
- ik denk niet dat het goed is dat mensen decennialang de baas zijn bij dit soort organisaties
- ik heb liever iemand die niet zo pafferig uiterlijk heeft; het zegt m.i. iets over zijn mentale toestand
- het lijkt me niet goed de macht in handen te geven van iemand die voor wat advieswerk over enkele jaren alleen al aan bijbetaling 1.8 miljoen euro incasseert
- het is beter iemand te hebben die andere mensen met respect en goed te woord staat/behandelt ipv zaken meent af te kunnen handelen met wat onzin gebrabbel van de Blatter-school

Wel ironisch dat de schorsing uit de koker van FIFA's eigen ethische commissie komt.
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11131
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ik heb maar 1 ding tegen op Platini: het is een Fransoos. De rest spreekt dan voor zich.

Degene die nu de honneurs mag waarnemen is trouwens een Afrikaan van 69 die al sinds 1988 (!) de baas is van dat continent. Hoe is het mogelijk, iemand uit een land waar ze niet eens weten of er zand of lucht in een bal zit.

Het is sowieso onbegrijpelijk dat bobo's en politici niet verplicht met pensioen moeten bij 65. Ze kunnen het geestelijk niet meer bijbenen, Opstelten is daar het beste voorbeeld van.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16205
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef:Ik heb maar 1 ding tegen op Platini: het is een Fransoos. De rest spreekt dan voor zich.

Degene die nu de honneurs mag waarnemen is trouwens een Afrikaan van 69 die al sinds 1988 (!) de baas is van dat continent. Hoe is het mogelijk, iemand uit een land waar ze niet eens weten of er zand of lucht in een bal zit.

Het is sowieso onbegrijpelijk dat bobo's en politici niet verplicht met pensioen moeten bij 65. Ze kunnen het geestelijk niet meer bijbenen, Opstelten is daar het beste voorbeeld van.
:shock: Uit welk land mag dat zijn dan?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Issa Hayatou.
Born: August 9, 1946 (age 69), Garoua, Cameroon
Sepp Blatter suspended: Who is Issa Hayatou, the man set to be Fifa's stand-in president?

Blatter en Platini zijn 90 dagen geschorst.
Natuurlijk zijn ze tegen de schorsing in beroep gegaan en wordt de "achterban" en een leger advocaten ingeschakeld om ze te helpen.
Corruption allegations

In 2010, a BBC Panorama investigation carried out by journalist Andrew Jennings alleged that Hayatou had receivied bribes for World Cup TV rights in the 1990s.

Hayatou was accused of receiving 100,000 French Francs from the marketing agency ISL, who were eventually awarded the rights. He denied the allegations and caused the BBC to be banned from Fifa meetings.

The International Olympic Committee, of which Hayatou is a member, reprimanded him over the ISL kickbacks in 2011.

In that same year, Hayatou was accused by the Sunday Times of accepting a $1.5m bribe from the ultimately successful Qatar bid to host the 2022 World Cup.

Hayatou denied taking the money and he is yet to be questioned by investigators over the allegations.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Goh. Dat had ik niet gedacht zeg.

De FIFA is zo corrupt als de neten, maar dat er dan ook nog landen zijn die daar misbruik van maken.
Zelfs Duitsland. Het moet toch niet gekker worden. Beckenbauer. Der Spiegel.

De FIFA schorst lekker in het rond. Dat gaat met hele landen tegelijk.
En ze zien er allemaal zo niet schijnheilig uit.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

geschorst.png
geschorst.png (235.57 KiB) 7718 keer bekeken
Blatter en Platini 8 jaar geschorst. Tegenvaller voor ze.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

En ze gaan direct in beroep. Ik zie het nog wel voor me dat de voorzitters verkiezing wordt uitgesteld.

Hoe vaak mogen de heren in beroep gaan? Ongelooflijk!
Geen gelul, drink een pul!!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Hoewel Sepp Blatter en Michel Platini door de ethische commissie van de FIFA voor acht jaar zijn geschorst, is dat voor de KNVB geen reden hen af te vallen. Bondsvoorzitter Michael van Praag geeft de verbannen voorzitters van de FIFA en UEFA het voordeel van de twijfel.


Platini is direct in beroep gegaan tegen zijn schorsing. Zolang de kans bestaat dat hij onschuldig is, blijft de KNVB achter hem staan. Van Praag heeft dan ook geen spijt van zijn uitspraak van een paar maanden geleden ('ik garandeer dat Platini brandschoon is'). 'Met die uitspraak moet u mij niet blijven achtervolgen', beet Van Praag de interviewer van BNR toe. 'Ik vertrouw mensen tot het tegendeel bewezen is. Ik ga mijn standpunt pas herzien, als het hele traject doorlopen is. Dus ook de beroepszaak en de strafzaak bij het CAS.'

'Hoe vaak gebeurt het niet dat er iemand in Nederland veroordeeld wordt, maar in hoger beroep wordt vrijgesproken? Ik zeg niet dat het nu ook gebeurt, maar het zou wel kunnen. Dat geldt ook voor Sepp Blatter', vervolgde Van Praag. 'Pas als de onderste steen boven is, kunnen we een oordeel vellen. Er worden op dit moment in de Verenigde Staten ook nog mensen verhoord. Die verhoren kunnen ook nieuwe inzichten opleveren.'

:roll:
Tuurlijk,van Praag !
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16205
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Blatter en kompanen hebben zichzelf verrijkt met 71 miljoen euro door regelmatige salarisverhogingen en verdeling van WK bonussen e.d.

Maar verder heeft Blatter echt niks verkeerd gedaan hoor :^o
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Je bent me net voor.. :)

Fifa: Sepp Blatter, Jerome Valcke & Markus Kattner 'awarded themselves £55m'

Ze hebben waarschijnlijk nu inzage in de bank transacties.

Wat een in en in rotte organisatie.
Glory Hunter
Plaats reactie