Scheidsrechters

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje

Wie is onze beste scheidsrechter?

Kuipers
27
31%
Vink
10
11%
Bossen
1
1%
van Egmond
5
6%
Braamhaar
3
3%
Luinge
29
33%
Haverkort
3
3%
Wegereef
3
3%
Blom
6
7%
 
Totaal aantal stemmen: 87
P.Funk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 388
Lid geworden op: 27 dec 2003, 18:38
Locatie: Sun-City
Contacteer:

Ik heb het er al over gehad in de topic FC Groningen-AZ omdat ik mij weer mateloos ergerde aan de heer Vink maar wat vinden jullie nou van onze vaderlandse scheidsrechters. Ik weet dat Temmink ondertussen de minst populaire is in Alkmaar en dat vroeger Luinge ook niet altijd geliefd was maar voor mij zijn er toch twee man die de kroon spannen. Want behalve de heer (blinde) Vink erger ik mij nog meer aan Fred Sterk.
Deze man loopt wekelijks en dat al zo`n tien jaar lang te marchanderen over de Nederlandse velden met z`n armpjes breed om te laten zien dat hij heel wat meer voorstelt dan de heren voetballers. Deze man geeft zelden een speler een waarschuwing maar trekt bij iedere eerste overtreding gelijk naar zijn borstzak om geel te laten zien.
Ook de heren Van Egmond, Koopman,Van Dongen en Van Hulten scoren bij mij niet hoog en ook tussen de nieuwe lichting arbiters zitten weer wat dramafiguren met in de hoofdrol de heer Wiedemeijer.
Ik weet dat het makkelijk is om de zwarte piet naar de arbiters te schuiven en dat we eigenlijk blij moeten zijn met diegene die wij nog hebben maar het is mij dit seizoen toch alweer een aantal keren gebeurd dat een leuke wedstrijd totaal naar de verdommenis werd geholpen door de man in het zwart.
Graag uw meningen en grieven over onze arbiters in deze topic.
Alles over onze toekomst op www.azjeugd.nl
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

Ik vind ze eigenlijk allemaal slecht, maar ik kijk wel altijd met een gekleurde bril natuurlijk. Wegereef vind ik ook zo'n pedant mannetje, net als van Egmond aan wie je kunt zien dat het zo'n bonnenschrijver is in het dagelijks leven. De enige die me soms kan bekoren is Dick Jol, wederom niet als hij bij AZ fluit. Het is bijna op het arrogante af, maar als een speler gaat zeiken tegen hem kan ie zo dodelijk kijken, dat de speler in kwestie vaak geintimideerd raakt.

Roelof Luinge is de anti held, die met grote regelmaat, met hulp van het ook altijd uitstekende assistentenlegioen de fout in gaat. Vaak is het ook zo opzichtig en hebben van Gelder, Borst, Mulder, Derksen enz... weer heerlijke stof om hem af te zeiken. Hij is wel minder zeikerig geworden de laatste tijd. Het toezingen van Luinge bij AZ vond ik echt geweldig, net als hij trouwens. Stiekem mag ik hem wel.
pancrAZ
Torenwachter
Berichten: 97
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:26

Wie stemt er in godsnaam op Temmink :? ? Stem dan niet!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Dit onderwerp staat buiten elke discussie. Natuurlijk heeft Nederland geen normale scheidsrechters. Als onze 'beste man' Jan Wegereef al naar een WK wordt gestuurd, dan moet je weten hoe laat het is...
pancrAZ
Torenwachter
Berichten: 97
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:26

Mr. Opdam schreef:Dit onderwerp staat buiten elke discussie. Natuurlijk heeft Nederland geen normale scheidsrechters.
Maar waar blijven dan 'de aanstormende talenten' onder scheidsrechters?
Een tweede Colina, een tweede Jol (ik noem maar wat namen die in mijn ogen toch wel redelijk tot goed kunnen fluiten), er is vraag naar blijkbaar!
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

In het begin van z'n HCE periode dacht ik dat Haverkort wel een goede zou worden, deze is helaas ook zwaar teruggevallen.
Gebruikersavatar
Dick
Beheerder
Berichten: 466
Lid geworden op: 01 jan 2004, 17:01
Locatie: Derp
Contacteer:

Onder het huidige scheidsrechterskorps zitten weinig goeie fluiters, zoals Mr Opdam al zei, Wegereef naar het WK, zegt al genoeg...

Uilenberg heb ik altijd wel een goeie scheids gevonden, ook Jol mag er wezen van mij, al maakt hij soms wel opmerkelijke fouten.

Ik hoop dan ook dat de 'nieuwe generatie' scheidsrechters beter is dan het huidige, want dat is een drama.
Volgend jaar kunnen we het "Temmink groet ajax" spandoek verlengen met alle namen er bijna op.

Tijd voor verandering!
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Huiswaard schreef:Hij is wel minder zeikerig geworden de laatste tijd. Het toezingen van Luinge bij AZ vond ik echt geweldig, net als hij trouwens. Stiekem mag ik hem wel.
Dit hadden mijn woorden kunnen zijn. 100% mee eens!
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Af en toe heb je in de GG divisie belgische scheidsrechters. En de eerste ervaringen ermee zijn behoorlijk positief.

Mij lijkt Jol wel een goeie scheids. Maar ja, vroeger vond ik Temmink ook heel wat... :oops: :oops:
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Ferry schreef:Af en toe heb je in de GG divisie belgische scheidsrechters. En de eerste ervaringen ermee zijn behoorlijk positief.

Mij lijkt Jol wel een goeie scheids. Maar ja, vroeger vond ik Temmink ook heel wat... :oops: :oops:
In de eredivisie zijn na de winterstop ook al een paar Belgen scheidsrechter geweest.
P.Funk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 388
Lid geworden op: 27 dec 2003, 18:38
Locatie: Sun-City
Contacteer:

Vanavond Wiedemeijer.Ook weer zo`n topper.....
Alles over onze toekomst op www.azjeugd.nl
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

Paul schreef:Vanavond Wiedemeijer.Ook weer zo`n topper.....
Ik ken de beste man niet eens, heeft hij AZ weleens gefloten?
P.Funk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 388
Lid geworden op: 27 dec 2003, 18:38
Locatie: Sun-City
Contacteer:

Huiswaard schreef:[..]


Ik ken de beste man niet eens, heeft hij AZ weleens gefloten?
Dit seizoen thuis tegen ADO (0-1) geloof ik. Die inconsequente krullebol. Je kent hem vast wel als je hem ziet.
Alles over onze toekomst op www.azjeugd.nl
HHW Schilderswijk
Supporter
Berichten: 244
Lid geworden op: 16 jan 2004, 21:36
Locatie: Wat denk je zelf
Contacteer:

wiedemijer tegen ado thuis???
ik dacht dat het danny blind was
Waar is nou die hel van Alkmaar??? :?

Wannabe Kees Vooijs look-a-like 8)
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Wiedemeijer floot inderdaad AZ-ADO. Voor degenen die niet weten wie het is hier een foto:

http://www.knvb.nl/livepicserver.sps?fi ... 5&cvt=jpeg
makker54
Glory-hunter
Berichten: 88
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:56
Locatie: Alkmaar

Forza AZ schreef:Wiedemeijer floot inderdaad AZ-ADO. Voor degenen die niet weten wie het is hier een foto:

http://www.knvb.nl/livepicserver.sps?fi ... 5&cvt=jpeg
Homo
AZ is my life, Vink is een jood
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

makker54 schreef:[..]


Homo
Complimenten voor je scherpe analyse, man! Dat zegt echt alles over zijn kwaliteiten! En mocht het al zo zijn (who cares), John Blankenstein was nou net een van der betere scheidsrechters volgens mij.
Gebruikersavatar
Bill
Supporter
Berichten: 176
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:33
Locatie: Huiswaard

Vijftien jaar geleden is de beste scheidsrechter ooit gestopt vanwege prive omstandigheden :lol: Oudere AZ supporters zullen wel weten wie ik bedoel :wink:
Tsja........
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Bill schreef:Vijftien jaar geleden is de beste scheidsrechter ooit gestopt vanwege prive omstandigheden :lol: Oudere AZ supporters zullen wel weten wie ik bedoel :wink:
Dat heeft niks met DS'79 te maken, toevallig?
P.Funk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 388
Lid geworden op: 27 dec 2003, 18:38
Locatie: Sun-City
Contacteer:

MO7 schreef:[..]


Dat heeft niks met DS'79 te maken, toevallig?
Remember Van Mierlo!
Alles over onze toekomst op www.azjeugd.nl
Plaats reactie