Scheidsrechters

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje

Wie is onze beste scheidsrechter?

Kuipers
27
31%
Vink
10
11%
Bossen
1
1%
van Egmond
5
6%
Braamhaar
3
3%
Luinge
29
33%
Haverkort
3
3%
Wegereef
3
3%
Blom
6
7%
 
Totaal aantal stemmen: 87
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Wat een schandaal vanavond weer. Wiedemeijer die 2x geen rood (2de gele kaart) wil geven, maar zich ineens bedenkt. In het geval van Van Eijden was het de tweede gele wel terecht, maar die 2de gele kaart voor Ritzmaier was echt lachwekkend, dat was puur vanwege de situatie; het compenseren van de rode kaart van Koolwijk en het door rollen van de tegenstander.

Dan heb je ook nog die rukker van een Higler die om niks rood geeft aan Antonia. Echt schandalig gewoon.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZ 4 Life schreef:Dan heb je ook nog die rukker van een Higler die om niks rood geeft aan Antonia. Echt schandalig gewoon.
Hoezo om niks? Antonia greep z'n tegenstander bij de keel.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Hou op hoor.. Hij grijpt naar die bal, mist, en raakt de nek van die speler. Vervolgens gaat die speler met veel theater naar de grond. Sloeg helemaal nergens op.
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Het was in elk geval een zeldzaam staaltje hoogwaardige kwaliteit matenaaierij van die NEC speler.
...... and that's what we mean by honey \:D/
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Geest van Dirk schreef:Het was in elk geval een zeldzaam staaltje hoogwaardige kwaliteit matenaaierij van die NEC speler.
[-X

Antonia versus Te Wierik = Heraclied.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16055
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

O, o, o Nijhuis..... Wat fluit je weer idioot bij ADO-Utrecht !
Als je nu iemand rood gaat geven voor een opstootje en een vermeende zwaai/sla beweging en dan weer voor mekkeren, waar moet dat toch heen met het Nederlandse voetbal!
Ik maak me sterk dat een van de redenen dat we zwakker worden In Europa de belachelijke werkelijk niets toestaande handelwijze van de scheidsen daar debet aan is. Je durft toch bijna niets meer? Als je dan tegen clubs uit Europa speelt waar veel meer mag is snel de knop omzetten bijna niet meer te doen. Het wordt met de week vervelender dat Eredivisie voetbal.....
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
mAZter
Supporter
Berichten: 169
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:38
Locatie: Kop

Vond Kuipers zich als enige nog goed staande houden tussen de waardeloze collega's, maar ook hij is te laf om een juiste beslissing te nemen. Blind glijdt als een dolle met een gestrekt been in en krijgt maar geel. Hij gewoon eraf gemoeten!
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

mAZter schreef:Vond Kuipers zich als enige nog goed staande houden tussen de waardeloze collega's, maar ook hij is te laf om een juiste beslissing te nemen. Blind glijdt als een dolle met een gestrekt been in en krijgt maar geel. Hij gewoon eraf gemoeten!
Jij wil elke wedstrijd eindigen met 8 tegen 7 dus? Daar ga je toch geen rood voor geven.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Braamhaar ook weer dubieus bezig. Powell verdient in eerste helft al rood als je ziet hoe hij bewust als een idioot zijn schoen op de voet van Gouweleeuw zet. Die laatste liet zich echter niet á la Kali in Alkmaar versus Gudelj laten vallen.

Later knijpt die maffe Ramos bijkans de edele delen van Aron Johannsson er af. Scheidsrechter heeft het niet gezien, maar de tv beelden zijn duidelijk. Ernstig gemeen spel dus werk voor de aanklager. Dit hoort niet op een voetbalveld.

Braamhaar verzuimde na rust het spel door te laten gaan en floot AZ zeker tweemaal ik kansrijke uitbraken af. Al met al erg warrig gefloten weer.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Tijd voor een poll-update. Ik stem alvast op Gözübüyük.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Dat van Ramos was gewoon een geintje, daar hoef je wat mij betreft echt niet zo zwaar aan te tillen. Powell had rood mogen krijgen maar die 2de gele van Ramon sloeg nergens op. Ik word daar ook een beetje moe van, dat als er een opstootje is dat beide spelers geel krijgen. Je zat het gister met Ramos en ook met Van Rhijn. Beide deden niks en kregen een kostbare kaart. Eigenlijk kan je gewoon ruzie zoeken met iemand als je weet dat hij zijn eerste gele kaart al heeft gekregen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16055
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ 4 Life schreef:Dat van Ramos was gewoon een geintje, daar hoef je wat mij betreft echt niet zo zwaar aan te tillen. Powell had rood mogen krijgen maar die 2de gele van Ramon sloeg nergens op. Ik word daar ook een beetje moe van, dat als er een opstootje is dat beide spelers geel krijgen. Je zat het gister met Ramos en ook met Van Rhijn. Beide deden niks en kregen een kostbare kaart. Eigenlijk kan je gewoon ruzie zoeken met iemand als je weet dat hij zijn eerste gele kaart al heeft gekregen.
Met je eens, op dat "geintje" na. Ik zou dat echt niet fijn vinden als iemand zomaar in mijn pik grijpt. Belachelijke actie en daar had ie wél zijn tweede geel voor kunnen krijgen !
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

AZ 4 Life schreef:Eigenlijk kan je gewoon ruzie zoeken met iemand als je weet dat hij zijn eerste gele kaart al heeft gekregen.
Juist. En daar draait het in topsport om.
Alles doen wat mag binnen de regels.
Iets wat ik nog wel eens mis bij AZ.
Ga ruzie zoeken voor die 2e gele kaart.
Gouweleeuw had kermend moeten neervallen ala Kali gister.
Als er iemand voor een vrije trap gaat staan schiet je die bal tegen hem aan zodat hij geel krijgt. AZ legt de bal breed.
Benfica heeft geen juiste kleding dus AZ gaat in het blauw spelen. Maar als we in Amsterdam voetballen gaat Esteban in een shirtje van de lokale sportwinkel keepen terwijl hij 3 shirts heeft.
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Mijn god, Nijhuis.. Wat een belachelijke rode kaart weer [-X
8397
Supporter
Berichten: 165
Lid geworden op: 14 jan 2014, 19:23
Locatie: Ergens in Waterland

Natrappen en een kopstoot van die van ADO mag wel. Opstaan niet. De JMIEH-trofee heeft hij punten voor gescoord. #Faalbitrage
Gaan we nog eens een keer voetballen A-selectie?
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=286516

Hoe is het toch mogelijk dat Makkelie tot Europa doorgedrongen is? Nu valt er altijd wel wat op scheidsrechters aan te merken maar Danny Makkelie is werkelijk waar een wandelend foutenfestijn.
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Alkmaar/Zaanstreek schreef:http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=286516

Hoe is het toch mogelijk dat Makkelie tot Europa doorgedrongen is? Nu valt er altijd wel wat op scheidsrechters aan te merken maar Danny Makkelie is werkelijk waar een wandelend foutenfestijn.
Hij word beschouwd als de kroonprins van het gilde,
en zal waarschijnlijk daarom worden geschermd.
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Wat ik (en de spelers waarschijnlijk) vreselijk irritant vind:
Bij het geven van een kaart loopt de scheids naar de desbetreffende speler,
toont hem de kaart en wijst daarbij tevens met een strakke kop
seconden lang van zeer dichtbij naar de speler. Zo van:
"Kijk maar goed ja? Een kaart voor jouw ja? Gezien ??"
Laat de kaart zien, maak een notitie en ga door met de wedstrijd,
denk ik dan. Maar ja........!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Even hulde voor de Alkmaarse Shona Shukrula!

(het lukt me niet om te embedden...)

https://www.espn.nl/video/clip?id=8753428
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Ferry schreef: 08 jun 2021, 18:00 Even hulde voor de Alkmaarse Shona Shukrula!

(het lukt me niet om te embedden...)

https://www.espn.nl/video/clip?id=8753428
Topwijffie ! Spreek haar wel eens bij AFC'34. Volgens mij speelt
haar vriendje daar.
Plaats reactie