Over spelers van andere clubs

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

https://www.us18.list-manage.com/track/ ... 1f09900734

Soms lijkt het wel of ie een chromosoompje mist.....
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Volgens Fabian Nagtzaam, voorzitter van de SV ajax, wil de harde kern van ajax dat Brian Brobbey niet meer in actie komt voor de club. Nagtzaam stelt dat de transfervrije overstap van Brobbey naar Leipzig voelt als 'verraad'.

"Bij de harde kern heeft Brobbey het verbruid", steekt Nagtzaam in gesprek met Trouw van wal. "Ze willen niet dat hij nog speelt voor ajax. Wij zijn het gewend dat spelers vertrekken, maar Brobbey is een kind van de club, opgegroeid bij ajax. Dat ligt extra gevoelig. Dat wordt door veel supporters als verraad gezien. De club is heel ver gegaan om hem te behouden, en toch heeft hij in al zijn wijsheid besloten ajax de rug toe te keren."

Naar verluidt miste Brobbey, mede door de komst van Sébastien Haller, perspectief in Amsterdam. Toch vindt Nagtzaam dat ajax goed heeft gehandeld met de komst van Haller. "Voor de winterstop liep het niet zo vlot en het kampioenschap moest wel binnen worden gehaald", beredeneert hij. "Haller was een buitenkansje."(Bron VoetbalPrimeur)

Nou nou, het is me toch wat ! Op deze manier haalt ajax overal de spelers binnen.
En nu zijn we een beetje boos! Wat een drukte allemaal he ? Eerst de begrafenis regelen van
een meervoudig moordenaar en nu dit weer...
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

G-Vak schreef: 17 mar 2021, 14:48 Volgens Fabian Nagtzaam, voorzitter van de SV ajax, wil de harde kern van ajax dat Brian Brobbey niet meer in actie komt voor de club. Nagtzaam stelt dat de transfervrije overstap van Brobbey naar Leipzig voelt als 'verraad'.

"Bij de harde kern heeft Brobbey het verbruid", steekt Nagtzaam in gesprek met Trouw van wal. "Ze willen niet dat hij nog speelt voor ajax. Wij zijn het gewend dat spelers vertrekken, maar Brobbey is een kind van de club, opgegroeid bij ajax. Dat ligt extra gevoelig. Dat wordt door veel supporters als verraad gezien. De club is heel ver gegaan om hem te behouden, en toch heeft hij in al zijn wijsheid besloten ajax de rug toe te keren."

Naar verluidt miste Brobbey, mede door de komst van Sébastien Haller, perspectief in Amsterdam. Toch vindt Nagtzaam dat ajax goed heeft gehandeld met de komst van Haller. "Voor de winterstop liep het niet zo vlot en het kampioenschap moest wel binnen worden gehaald", beredeneert hij. "Haller was een buitenkansje."(Bron VoetbalPrimeur)

Nou nou, het is me toch wat ! Op deze manier haalt ajax overal de spelers binnen.
En nu zijn we een beetje boos! Wat een drukte allemaal he ? Eerst de begrafenis regelen van
een meervoudig moordenaar en nu dit weer...
Kansloze idioten zijn het. En dit hoort m.i. toch echt in het anti 020 topic thuis.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ik zit te genieten van Idrissi bij ajax. Zoveel herkenbaar in zijn spel. lolol.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Voormalig FC Emmen-spits Ruud ter Heide veroordeeld tot 14 jaar cel

Ruud ter Heide is veroordeeld tot een gevangenisstraf van veertien jaar voor het doodsteken van Roelof Esman uit Winterswijk. Dat gebeurde in de zomer van 2017 na een uit de hand gelopen ruzie bij een café in het Twentse Reutum. Ter Heide kreeg in eerste instantie een celstraf van twaalf jaar opgelegd, maar moet nu twee jaar langer brommen. Zijn broer Frank, die eveneens bij de dodelijke steekpartij betrokken was, komt per direct vrij.

Het ging mis voor Ter Heide en zijn broer toen ze op een zomeravond in 2017 in een café ruzie kregen met een aantal uit Winterswijk afkomstige mannen. Het handgemeen begon binnen en zette zich vervolgens buiten voort. Daarbij zou Ter Heide het slachtoffer dodelijk hebben gestoken met een mes, die hij mee had genomen uit de keuken van het café. Het gerechtshof Arnhem-Leeuwarden heeft nu geoordeeld dat Ter Heide de man heeft gedood en diens broer heeft verwond. Ruud en Frank ter Heide kregen in eerste instantie twaalf jaar cel opgelegd omdat ze even schuldig zouden zijn aan het dodelijke steekincident.

Onderzoek heeft uitgewezen dat Frank zonder mes heeft gehandeld, waardoor zijn straf aanzienlijk lager uitkomt. Hij is in hoger beroep alleen veroordeeld voor openbare geweldpleging en zag een jaar cel tegen zich opgelegd worden. Die straf heeft hij inmiddels uitgezeten, waardoor hij per direct op vrije voeten komt. Ruud stak het slachtoffer drie keer in zijn rug en verwondde diens broer ook middels messteken, die hij aanviel nadat zijn eigen broer met hem in een handgemeen terecht was gekomen. Het mes dat door Ter Heide werd gebruikt bij de aanval werd nog dezelfde avond door de politie aangetroffen bij de oud-profvoetballer.

De afgelopen drie jaar hebben de broers Ter Heide met geen woord gerept over de fatale nacht, totdat ze vlak voor het hoger beroep met een verklaring kwamen. Daarin gaf Ruud aan het mes te hebben afgepakt van het latere slachtoffer, om zich vervolgens te verdedigen. Hij zou daarbij 'per ongeluk' hebben gestoken. Daarvoor is volgens het gerechtshof onvoldoende bewijs, waardoor zijn celstraf vrijdag werd verhoogd van twaalf naar veertien jaar. Het Openbaar Ministerie eiste twee weken geleden opnieuw twaalf jaar voor beide broers, maar daar komt het gerechtshof nu van terug.

Ruud ter Heide doorliep de jeugdopleiding bij FC Twente en maakte in Enschede tevens zijn debuut in het betaalde voetbal in 2001. Het meest bekend werd hij van zijn tijd van AGOVV en FC Emmen. In Apeldoorn vormde hij een aanvalsduo met Dries Mertens en kwam hij in 99 wedstrijden 51 keer tot scoren. Bij Emmen kwam hij tot 40 treffers in 85 optredens. Verder speelde hij in Nederland voor SC Cambuur en PEC Zwolle. In het seizoen 2011/12 werd hij met PEC Zwolle kampioen van de Keuken Kampioen Divisie.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 26 mar 2021, 22:12 Voormalig FC Emmen-spits Ruud ter Heide veroordeeld tot 14 jaar cel

Ruud ter Heide is veroordeeld tot een gevangenisstraf van veertien jaar voor het doodsteken van Roelof Esman uit Winterswijk. Dat gebeurde in de zomer van 2017 na een uit de hand gelopen ruzie bij een café in het Twentse Reutum. Ter Heide kreeg in eerste instantie een celstraf van twaalf jaar opgelegd, maar moet nu twee jaar langer brommen. Zijn broer Frank, die eveneens bij de dodelijke steekpartij betrokken was, komt per direct vrij.

Het ging mis voor Ter Heide en zijn broer toen ze op een zomeravond in 2017 in een café ruzie kregen met een aantal uit Winterswijk afkomstige mannen. Het handgemeen begon binnen en zette zich vervolgens buiten voort. Daarbij zou Ter Heide het slachtoffer dodelijk hebben gestoken met een mes, die hij mee had genomen uit de keuken van het café. Het gerechtshof Arnhem-Leeuwarden heeft nu geoordeeld dat Ter Heide de man heeft gedood en diens broer heeft verwond. Ruud en Frank ter Heide kregen in eerste instantie twaalf jaar cel opgelegd omdat ze even schuldig zouden zijn aan het dodelijke steekincident.

Onderzoek heeft uitgewezen dat Frank zonder mes heeft gehandeld, waardoor zijn straf aanzienlijk lager uitkomt. Hij is in hoger beroep alleen veroordeeld voor openbare geweldpleging en zag een jaar cel tegen zich opgelegd worden. Die straf heeft hij inmiddels uitgezeten, waardoor hij per direct op vrije voeten komt. Ruud stak het slachtoffer drie keer in zijn rug en verwondde diens broer ook middels messteken, die hij aanviel nadat zijn eigen broer met hem in een handgemeen terecht was gekomen. Het mes dat door Ter Heide werd gebruikt bij de aanval werd nog dezelfde avond door de politie aangetroffen bij de oud-profvoetballer.

De afgelopen drie jaar hebben de broers Ter Heide met geen woord gerept over de fatale nacht, totdat ze vlak voor het hoger beroep met een verklaring kwamen. Daarin gaf Ruud aan het mes te hebben afgepakt van het latere slachtoffer, om zich vervolgens te verdedigen. Hij zou daarbij 'per ongeluk' hebben gestoken. Daarvoor is volgens het gerechtshof onvoldoende bewijs, waardoor zijn celstraf vrijdag werd verhoogd van twaalf naar veertien jaar. Het Openbaar Ministerie eiste twee weken geleden opnieuw twaalf jaar voor beide broers, maar daar komt het gerechtshof nu van terug.

Ruud ter Heide doorliep de jeugdopleiding bij FC Twente en maakte in Enschede tevens zijn debuut in het betaalde voetbal in 2001. Het meest bekend werd hij van zijn tijd van AGOVV en FC Emmen. In Apeldoorn vormde hij een aanvalsduo met Dries Mertens en kwam hij in 99 wedstrijden 51 keer tot scoren. Bij Emmen kwam hij tot 40 treffers in 85 optredens. Verder speelde hij in Nederland voor SC Cambuur en PEC Zwolle. In het seizoen 2011/12 werd hij met PEC Zwolle kampioen van de Keuken Kampioen Divisie.
Dus? Wat moet ik met deze info?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

salmonyappi schreef: 27 mar 2021, 00:14 Dus? Wat moet ik met deze info?
Als je er niks mee wil hoef je er niks mee te doen volgens mij.

Of wil je aangeven dat jij het beter vind passen in een topic als "Dubieuze transfers en andere duistere zaken"? Als dat het is, zeg dat dan.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 27 mar 2021, 00:14 Dus? Wat moet ik met deze info?
Zegt de man die vaak nutteloze one-liners post.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Kilkenny schreef: 27 mar 2021, 08:32 Zegt de man die vaak nutteloze one-liners post.
Het ontgaat me volledig waarom dit hier gepost wordt. Mag ik toch vragen?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 576
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

Langedijk schreef: 26 mar 2021, 22:12 Voormalig FC Emmen-spits Ruud ter Heide veroordeeld tot 14 jaar cel

Ruud ter Heide is veroordeeld tot een gevangenisstraf van veertien jaar voor het doodsteken van Roelof Esman uit Winterswijk. Dat gebeurde in de zomer van 2017 na een uit de hand gelopen ruzie bij een café in het Twentse Reutum. Ter Heide kreeg in eerste instantie een celstraf van twaalf jaar opgelegd, maar moet nu twee jaar langer brommen. Zijn broer Frank, die eveneens bij de dodelijke steekpartij betrokken was, komt per direct vrij.

Het ging mis voor Ter Heide en zijn broer toen ze op een zomeravond in 2017 in een café ruzie kregen met een aantal uit Winterswijk afkomstige mannen. Het handgemeen begon binnen en zette zich vervolgens buiten voort. Daarbij zou Ter Heide het slachtoffer dodelijk hebben gestoken met een mes, die hij mee had genomen uit de keuken van het café. Het gerechtshof Arnhem-Leeuwarden heeft nu geoordeeld dat Ter Heide de man heeft gedood en diens broer heeft verwond. Ruud en Frank ter Heide kregen in eerste instantie twaalf jaar cel opgelegd omdat ze even schuldig zouden zijn aan het dodelijke steekincident.

Onderzoek heeft uitgewezen dat Frank zonder mes heeft gehandeld, waardoor zijn straf aanzienlijk lager uitkomt. Hij is in hoger beroep alleen veroordeeld voor openbare geweldpleging en zag een jaar cel tegen zich opgelegd worden. Die straf heeft hij inmiddels uitgezeten, waardoor hij per direct op vrije voeten komt. Ruud stak het slachtoffer drie keer in zijn rug en verwondde diens broer ook middels messteken, die hij aanviel nadat zijn eigen broer met hem in een handgemeen terecht was gekomen. Het mes dat door Ter Heide werd gebruikt bij de aanval werd nog dezelfde avond door de politie aangetroffen bij de oud-profvoetballer.

De afgelopen drie jaar hebben de broers Ter Heide met geen woord gerept over de fatale nacht, totdat ze vlak voor het hoger beroep met een verklaring kwamen. Daarin gaf Ruud aan het mes te hebben afgepakt van het latere slachtoffer, om zich vervolgens te verdedigen. Hij zou daarbij 'per ongeluk' hebben gestoken. Daarvoor is volgens het gerechtshof onvoldoende bewijs, waardoor zijn celstraf vrijdag werd verhoogd van twaalf naar veertien jaar. Het Openbaar Ministerie eiste twee weken geleden opnieuw twaalf jaar voor beide broers, maar daar komt het gerechtshof nu van terug.

Ruud ter Heide doorliep de jeugdopleiding bij FC Twente en maakte in Enschede tevens zijn debuut in het betaalde voetbal in 2001. Het meest bekend werd hij van zijn tijd van AGOVV en FC Emmen. In Apeldoorn vormde hij een aanvalsduo met Dries Mertens en kwam hij in 99 wedstrijden 51 keer tot scoren. Bij Emmen kwam hij tot 40 treffers in 85 optredens. Verder speelde hij in Nederland voor SC Cambuur en PEC Zwolle. In het seizoen 2011/12 werd hij met PEC Zwolle kampioen van de Keuken Kampioen Divisie.
Bedankt voor het plaatsen.
Best veel, 14jaar voor nederlandse begrippen. Zeker als je bedenkt dat hij het mes uit de keuken heeft gehaald. Anyway vond het altijd al een messcherpe spits een echte killer.
Wel een kut advocaat , in hoger beroep meer krijgen, da`s niet best.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 18 feb 2021, 08:33 https://www.us18.list-manage.com/track/ ... 1f09900734

Soms lijkt het wel of ie een chromosoompje mist.....
Hoe kom je daarbij? Hij zet zich altijd 100 procent in. Hij is altijd netjes en beleefd in interviews over andere spelers. Heeft veel respect voor anderen. Schopt niet bewust andere spelers overhoop zoals bijvoorbeeld Berghuis. Volgens mij is hij juist een voorbeeld voor veel andere voetballers.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 27 mar 2021, 09:41 Het ontgaat me volledig waarom dit hier gepost wordt. Mag ik toch vragen?
De manier waarop je de vraag stelt lijkt te zeggen dat je het maar een overbodig bericht vind. En daar heb je zelf net zo goed een handje van, vandaar mijn reactie.

En het antwoord op je vraag lijkt me:
Omdat er geen topic is voor oud spelers van andere clubs. Lijkt me allemaal vrij logisch.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

multatuli schreef: 27 mar 2021, 13:50 Hoe kom je daarbij? Hij zet zich altijd 100 procent in. Hij is altijd netjes en beleefd in interviews over andere spelers. Heeft veel respect voor anderen. Schopt niet bewust andere spelers overhoop zoals bijvoorbeeld Berghuis. Volgens mij is hij juist een voorbeeld voor veel andere voetballers.
Het ging mij specifiek om die foto.......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 27 mar 2021, 16:55 Het ging mij specifiek om die foto.......
Iedereen staat wel een keer wat minder op een foto...
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

multatuli schreef: 29 mar 2021, 11:06 Iedereen staat wel een keer wat minder op een foto...
Pfffff, ga niet zo serieus op alles in 🙄
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 29 mar 2021, 14:35 Pfffff, ga niet zo serieus op alles in 🙄
Ben ik is een keer serieus, is het weer niet goed :mrgreen:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Hier goed te zien waarom het voetbal tot op het bot is verziekt. In de tijd en omstandigheden waarin we nu leven met dit soort eisen komen is echt ziek. Ik heb meteen een hekel aan die vent.
De komst van Erling Braut Haaland is voorlopig niet haalbaar voor Barcelona en Real Madrid. Goal meldt dat de Spaanse grootmachten op voorhand kansloos zijn op de handtekening van de spits van Borussia Dortmund, daar zij niet kunnen en willen voldoen aan de salariseisen van de cliënt van Mino Raiola. Volgens Goal zet Haaland in op een jaarsalaris van 35 miljoen euro netto.
Dat is bijna 96.000 per dag. Daar moet ik 3 jaar voor werken.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 15 apr 2021, 22:32
Dat is bijna 96.000 per dag. Daar moet ik 3 jaar voor werken.
Het is de schuld van de landelijke overheden. Voer een belastingheffing van 90% in boven 1 miljoen en het probleem is opgelost.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Langedijk schreef: 16 apr 2021, 12:31 Het is de schuld van de landelijke overheden. Voer een belastingheffing van 90% in boven 1 miljoen en het probleem is opgelost.
Het gaat hier over netto bedragen, dus dan wordt ie alleen bruto nog duurder ;-)
Overigens een meer dan bizar bedrag 35 miljoen, zelfs bruto, helemaal voor iemand van 20.....
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Plaats reactie