Over spelers van andere clubs

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3135
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Als de markt dat er voor over heeft, ja, dan vind ik dat normaal.

Dat de markt totaal idioot is, is een ander verhaal.

Wel grappig dat je blijft reageren overigens, je standpunt in deze is al lang duidelijk hoor :lol:
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

salmonyappi schreef: 11 aug 2021, 22:05 Jij vindt het normaal? Een miljard op zak en dan nóg ruim 30 miljoen per jaar krijgen?
Iedere keer als het over (veel) geld gaat dan zijn jouw posts 1 brok haat en frustratie. Ik visualiseer dan wel eens dat je schuimbekkend achter je laptopje zit en je toetsenbord helemaal aan stukken ramt om hier op het forum te verkondigen dat je het er niet mee eens bent. Keer op keer weer. Stiekem vind ik dat wel grappig maar misschien moet je wat meer om je bloeddruk denken. Dat de markt verziekt is zijn we het hier allemaal wel over eens geloof ik.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Jahanbakhsh ! :(
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

En uitgevallen met liesklachten. Zou voor ons niet verkeerd zijn als dat gelijk 3 maanden duurt.
Niks persoonlijks hoor Ali!
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bombaman schreef: 12 aug 2021, 12:43 Iedere keer als het over (veel) geld gaat dan zijn jouw posts 1 brok haat en frustratie. Ik visualiseer dan wel eens dat je schuimbekkend achter je laptopje zit en je toetsenbord helemaal aan stukken ramt om hier op het forum te verkondigen dat je het er niet mee eens bent. Keer op keer weer. Stiekem vind ik dat wel grappig maar misschien moet je wat meer om je bloeddruk denken. Dat de markt verziekt is zijn we het hier allemaal wel over eens geloof ik.
Je hebt gelijk. Ik zal het niet meer doen.

Dat schuimbekken valt wel mee hoor 😉, ik vind het zo zonde dat geld het spelletje kapot maakt, de oneerlijkheid ervan. Maar je doet er weinig aan inderdaad…..Ik zal mijn leven beteren.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Nare gast die vd Ven met zijn rechtszaak tegen FC Volendam om een transfer naar Wolfsburg af te dwingen. Blij dat AZ hem niet heeft gehaald.

Ook Raiola speelt weer een vervelende rol in het geheel.
Rol Raiola
In zijn pleitnota zei Quant die verbeteringen ook niet te betwisten. De advocaat van Volendam uitte zijn onvrede over de rol van zaakwaarnemer Mino Raiola. „Als club A een speler van club B wil hebben, is het gebruikelijk dat club A zich bij club B meldt en onderhandelt over een transfersom. Zij komen eruit of niet. Pas als er een akkoord óf toestemming van de verkopende partij is, komt een zaakwaarnemer in beeld om met de kopende club over de persoonlijke voorwaarden van de speler te onderhandelen”, zei Quant, die klaagde over een gebrek aan transparantie, maar daar later door Raiola mee om de oren werd geslagen.

„In het geval van Micky van de Ven wilde de heer Raiola vanaf het begin de volledige regie hebben. Namens een aantal clubs deed hij een bod. Pas nadat FC Volendam aangaf alleen rechtstreeks zaken te willen doen met VfL Wolfsburg, kwam er van die club uit een voorstel, van 2 miljoen euro. Dat werd als onvoldoende bestempeld. En nu zitten we hier… Het liefst hadden wij niet in Zeist, maar aan de onderhandelingstafel met VfL Wolfsburg gezeten”, aldus Quant, die wil dat de bestaande en lopende verbintenis van Van de Ven wordt gerespecteerd.
Dit is dus de manier waarop Raiola zoveel mogelijk geld probeert binnen te halen. Hij probeert Volendam met een fooi af te schepen en daarna kan hij Vd Ven voor zo'n hoog mogelijke provisie bij een andere club onderbrengen. Goed dat Volendam hier niet in mee gaat.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

multatuli schreef: 26 aug 2021, 08:54 Nare gast die vd Ven met zijn rechtszaak tegen FC Volendam om een transfer naar Wolfsburg af te dwingen. Blij dat AZ hem niet heeft gehaald.

Ook Raiola speelt weer een vervelende rol in het geheel.



Dit is dus de manier waarop Raiola zoveel mogelijk geld probeert binnen te halen. Hij probeert Volendam met een fooi af te schepen en daarna kan hij Vd Ven voor zo'n hoog mogelijke provisie bij een andere club onderbrengen. Goed dat Volendam hier niet in mee gaat.
2 miljoen voor Volendam is natuurlijk geen fooi, los van het feit dat ze mogen vragen wat ze willen.
Grote kans ook dat Van de Ven dit gaat winnen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 26 aug 2021, 19:28 2 miljoen voor Volendam is natuurlijk geen fooi, los van het feit dat ze mogen vragen wat ze willen.
Grote kans ook dat Van de Ven dit gaat winnen.

Dit is gewoon weer een smeriige zaak van Raiola. Lees de achtergrondverhaal maar. Terecht dat Volendam dit niet pikt. Ik mag voor her voetbal hopen dat raiola de zaak verliest.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik heb nooit begrepen wat zo’n mafketel aan een team zou kunnen toevoegen……
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

https://www.vi.nl/nieuws/van-de-ven-ver ... c-volendam

FC Volendam heeft de arbitragezaak die was aangespannen door verdediger Micky van de Ven gewonnen. Dat betekent dat het contract van de jongeling niet zal worden ontbonden.

De twintigjarige Van de Ven heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar VfL Wolfsburg, dat bereid is om twee miljoen euro te betalen. Volendam zet echter in op een hoger bedrag. Van de Ven is daar ontstemd over en stapte naar de arbitragecommissie in Zeist, om contractontbinding af te dwingen. Volgens de verdediger wordt hem de kans tot substantiële sportieve en financiële verbetering ontnomen.

Mocht Van de Ven in het gelijk gesteld worden, dan zou dat een bom onder het huidige transfersysteem leggen. Zover komt het echter niet: Volendam is op alle punten in het gelijkgesteld. Van de Ven heeft in Noord-Holland nog een contract voor twee seizoenen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AlkmaarForever schreef: 30 aug 2021, 12:15 https://www.vi.nl/nieuws/van-de-ven-ver ... c-volendam

FC Volendam heeft de arbitragezaak die was aangespannen door verdediger Micky van de Ven gewonnen. Dat betekent dat het contract van de jongeling niet zal worden ontbonden.

De twintigjarige Van de Ven heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar VfL Wolfsburg, dat bereid is om twee miljoen euro te betalen. Volendam zet echter in op een hoger bedrag. Van de Ven is daar ontstemd over en stapte naar de arbitragecommissie in Zeist, om contractontbinding af te dwingen. Volgens de verdediger wordt hem de kans tot substantiële sportieve en financiële verbetering ontnomen.

Mocht Van de Ven in het gelijk gesteld worden, dan zou dat een bom onder het huidige transfersysteem leggen. Zover komt het echter niet: Volendam is op alle punten in het gelijkgesteld. Van de Ven heeft in Noord-Holland nog een contract voor twee seizoenen.
Hele goede uitkomst, anders was het hek van de dam.
4miljoen is natuurlijk wel een absurd bedrag. Ze kunnen hem nu beter verhuren met optie tot koop ofzo, in Volendam zal hij met rotte eieren worden ontvangen vrees ik voor hem.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Zoals gewoonlijk gebeurt er bij AZ weer niets op de laatste dag van de transfers. Feyenoord en Groningen daarentegen zijn weer lekker bezig:

Groningen blijft maar gaan en huurt Zweedse jeugdinternational (18) van Kalmar
Gepubliceerd: Dinsdag 31 augustus 2021 om 23:09

Wat een drukke Deadline Day voor FC Groningen. De Trots van het Noorden presenteert dinsdagavond laat Elias Olsson (18). De Zweeds jeugdinternational wordt gehuurd van Kalmar FF. Groningen heeft een optie tot koop bedongen in de onderhandelingen.

Olsson, een linksbenige centrale verdediger, werd door Groningen al langere tijd in de gaten gehouden. Hij sluit in eerste instantie aan bij Groningen O21. "Elias heeft op 18-jarige leeftijd reeds zijn debuut gemaakt op het hoogste niveau van Zweden", zo reageert Mark-Jan Fledderus op de clubwebsite. "Met Kalmar konden wij tot een constructie komen om Elias eerst te huren en hebben daarna de mogelijkheid hem definitief in te lijven. Zo kunnen we hem de komende maanden van dichtbij nog beter beoordelen."

Olsson is na Sebastian Tounekti, Yahya Kalley, Laros Duarte en Delaho Irandust de vijfde versterking voor Groningen op Deadline Day. Hiermee lijkt de dag er voor Fledderus op te zitten.
Ze hebben zo'n beetje alle talenten uit Scandinavie weg getrokken :roll:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Zoals gewoonlijk gebeurt er bij AZ weer niets op de laatste dag van de transfers. Feyenoord en Groningen daarentegen zijn weer lekker bezig:
Als het “gewoonlijk” is hoef je je er ook niet over te verbazen. Feyenoord en Groningen zijn “lekker bezig”(?) maar dat lijken eigenlijk wel op paniek-last minute-transfers. Hoe “lekker” dat allemaal is zal blijken; het zou mij niet verbazen als wij uiteindelijk weer 3e worden.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 31 aug 2021, 22:52 Als het “gewoonlijk” is hoef je je er ook niet over te verbazen. Feyenoord en Groningen zijn “lekker bezig”(?) maar dat lijken eigenlijk wel op paniek-last minute-transfers. Hoe “lekker” dat allemaal is zal blijken; het zou mij niet verbazen als wij uiteindelijk weer 3e worden.
Ik verbaas mij er ook niet over hoor. Dit is precies wat ik had verwacht. De vrijage met Veerman nam ik al niet serieus. Ik ben het met je eens dat het niet altijd wat zegt als er veel ingekocht wordt. Maar Feyenoord heeft over de hele transferperiode hele goede zaken gedaan (vooral met Alireza (iraans international), Til (oranje international), Trauner (Oostenrijks international), Pedersen (noors international) en Aursnes (noors international). Dat zijn 5 hele goede aankopen. En dan hebben ze ook nog Nelson die een transferwaarde van 9 miljoen heeft (volgens transfermarkt) en van Arsenal komt. Die zal ook vast wel tegen een bal kunnen trappen.

Groningen heeft vooral veel scandinavische talenten. Misschien zijn ze niet top de 1e periode, maar die vertegenwoordigen wel een ontwikkelingswaarde waardoor ze er flink winst op kunnen maken. Doen ze goed.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

multatuli schreef: 01 sep 2021, 08:06 Ik verbaas mij er ook niet over hoor. Dit is precies wat ik had verwacht. De vrijage met Veerman nam ik al niet serieus. Ik ben het met je eens dat het niet altijd wat zegt als er veel ingekocht wordt. Maar Feyenoord heeft over de hele transferperiode hele goede zaken gedaan (vooral met Alireza (iraans international), Til (oranje international), Trauner (Oostenrijks international), Pedersen (noors international) en Aursnes (noors international). Dat zijn 5 hele goede aankopen. En dan hebben ze ook nog Nelson die een transferwaarde van 9 miljoen heeft (volgens transfermarkt) en van Arsenal komt. Die zal ook vast wel tegen een bal kunnen trappen.

Groningen heeft vooral veel scandinavische talenten. Misschien zijn ze niet top de 1e periode, maar die vertegenwoordigen wel een ontwikkelingswaarde waardoor ze er flink winst op kunnen maken. Doen ze goed.
Wij hebben vooral eigen talenten 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

En een veel veel gezonder financieel beleid.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 01 sep 2021, 12:00 Wij hebben vooral eigen talenten 😉
Waarom spelen die dan nooit in het 1e :(
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

multatuli schreef: 01 sep 2021, 14:51 Waarom spelen die dan nooit in het 1e :(
Omdat niemand voor ze opkomt.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

VI
Nu de transfermarkt in de meeste landen gesloten is, gaat het in de tabloids vooral over mogelijke contractverlengingen. Zo wil Liverpool volgens de Daily Mirror het contract van Mohamed Salah open breken. De aanvaller zit echter hoog in de boom: hij vraagt volgens de tabloid een weeksalaris van niet minder dan een half miljoen pond. Omgerekend is dat zo'n 582.000 euro. De 29-jarige Salah verdient nu nog zo'n 233.000 euro per week. Zijn management schermt met interesse van clubs als Paris Saint-Germain en Real Madrid.
🙄🙄🙄
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

salmonyappi schreef: 13 aug 2021, 08:14 Je hebt gelijk. Ik zal het niet meer doen.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Plaats reactie