Over spelers van andere clubs

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5418
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Hij zou ook het forum definitief verlaten. Zijn woorden zijn niks waard. ;)
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bombaman schreef: 05 sep 2021, 18:52
Ik zou er geen woorden meer aan vuil maken. Dat heb ik niet gedaan…..😶
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 05 sep 2021, 21:34 Hij zou ook het forum definitief verlaten. Zijn woorden zijn niks waard. ;)
Lang, lang geleden…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 05 sep 2021, 22:21 Lang, lang geleden…….
Toen AZ nog Alkmaar 54 was :lol:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

In afwachting van AZ kijk ik wat PEC-ajax (ik mag het stadion niet in vanwege wat vage klachten……), maar wat is die Blind slecht geworden! Halve acties, heel veel balverlies, sloom. Onbegrijpelijk dat die in Oranje mag spelen. Ik zou Teun er maar gauw inzetten als ik Louis was!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1298
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

salmonyappi schreef: 11 sep 2021, 18:06 In afwachting van AZ kijk ik wat PEC-ajax (ik mag het stadion niet in vanwege wat vage klachten……), maar wat is die Blind slecht geworden! Halve acties, heel veel balverlies, sloom. Onbegrijpelijk dat die in Oranje mag spelen. Ik zou Teun er maar gauw inzetten als ik Louis was!
Geworden? Wanneer was hij goed dan?
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bombaman schreef: 11 sep 2021, 22:31 Geworden? Wanneer was hij goed dan?
Nog slechter bedoel ik 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Luuk de Jong maakte dinsdagavond zijn debuut voor Barcelona, maar dat werd geen doorslaand succes, zo constateerden ook de Spaanse sportkranten.
Had ik ze van te voren al kunnen voorspellen. De Jong voor Messi……😂
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Hadden wij maar een Til in plaats van een De Wit
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Langedijk schreef: 22 sep 2021, 20:57 Hadden wij maar een Til in plaats van een De Wit
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Voordat jullie allemaal weer over me heen duikelen: ik meld het alleen maar, kwam het tegen, heb er verder geen mening over. Puur het lezen van een wetenswaardigheid. Net iets te duur voor AZ 😉


Haaland maakt astronomische eisen bekend: vier clubs blijven in race’

Donderdag, 21 oktober 2021 om 18:48 • Jeroen van Poppel • Laatste update: 18:52

Erling Braut Haaland vraagt om een jaarsalaris van minstens 35,5 miljoen euro bij een eventuele transfer komende zomer, zo melden bronnen aan de Britse afdeling van ESPN. Daarmee blijven met Manchester United, Manchester City, Chelsea en Real Madrid volgens het internationale sportkanaal vier clubs in de race voor de 21-jarige spits van Borussia Dortmund.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Even het onderwerp schwalbes: Beide te triest en lachwekkend voor woorden. Dit zijn echt "must see video's":

Ergste Schwalbe ooit:
https://www.voetbalprimeur.nl/videos/10 ... t_12364451

Hoe je eigen teamgenoot een rode kaart aan te naaien:
https://www.voetbalprimeur.nl/videos/10 ... d-aan.html
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Over keepers van andere clubs: wij mopperen erg over Vindahl, maar kijk eens naar de prestaties van andere keepers dit weekend……sjonge jonge wat een geblunder overal…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 05 dec 2021, 11:33 Over keepers van andere clubs: wij mopperen erg over Vindahl, maar kijk eens naar de prestaties van andere keepers dit weekend……sjonge jonge wat een geblunder overal…….
Dat maakt die blunders van Vindahl dit seizoen nog niet minder erg :(
De meeste keepers hebben af en toe een blunder, Vindahl zit ondertussen al over de 5 heen dit seizoen.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ik vind het nogal meevallen. Ook vandaag wordt hij weer door iemand in de steek gelaten. Het moet behoorlijk frustrerend zijn om dat geblunder voor je neus mee te moeten maken.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

multatuli schreef: 05 dec 2021, 13:01 Dat maakt die blunders van Vindahl dit seizoen nog niet minder erg :(
De meeste keepers hebben af en toe een blunder, Vindahl zit ondertussen al over de 5 heen dit seizoen.
Dan moeten we nog vaststellen wat jij en ik een blunder vinden.
Is “niet goed gekeept” ook een blunder? Ik ben het met Kilkenny eens dat het ook te maken heeft met het geblunder vlak voor zijn neus waarbij jij blijkbaar verwacht dat hij dat dan maar allemaal moet oplossen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 05 dec 2021, 22:51 Dan moeten we nog vaststellen wat jij en ik een blunder vinden.
Is “niet goed gekeept” ook een blunder? Ik ben het met Kilkenny eens dat het ook te maken heeft met het geblunder vlak voor zijn neus waarbij jij blijkbaar verwacht dat hij dat dan maar allemaal moet oplossen.
Bizot kon het vaak wel voor hem oplossen. Vindahl is echt wel van een minder niveau.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5418
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

multatuli schreef: 06 dec 2021, 19:53 Bizot kon het vaak wel voor hem oplossen. Vindahl is echt wel van een minder niveau.
Vooralsnog.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Die Rai Vloet rijdt met 203 per uur in bezopen toestand een kind dood en liegt daarover tegen zijn werkgever. Heracles schorst hem alleen terwijl dat ontslag op staande voet moet zijn. Wat een idioten bij die club. Deze lul komt waarschijnlijk weer weg met een taakstraf en een rijontzegging door al die D66 rechters in dit land.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

De enige idioot is Vloet en zijn vriend. Wat moet je Heracles verwijten? Ontsla je hem, dan moet Heracles een afkoopsom betalen. Hij is tenslotte niet veroordeeld en alleen nog maar verdachte. Die vliegt echt wel de laan uit als de rechter uitspraak heeft gedaan. Schorsen is het enige juiste dat Heracles op dit moment kan doen.
Plaats reactie