Over spelers van andere clubs

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Beetje raar dat het in dit topic moet, want Oosting is nog steeds een AZ speler, maarja:

Oosting gisteren met Rkc zijn echte debuut in de eredivisie en moest meteen tegen PSV. Oosting speelde op 10 en liet meteen zien het niveau goed aan te kunnen en was 1 vd beste spelers aan de kant van Rkc. Helaas geen doelpuntje kunnen maken maar heeft wel zijn visitekaartje afgegeven. Als hij zich door blijft ontwikkelen gaat hij volgend jaar bij AZ hard op de deur van het 1e kloppen.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Goed om te lezen. Ik zal eens een keer samenvattingen van RKC moeten gaan kijken denk ik...
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

pAZcal schreef: 24 jan 2021, 22:57 Goed om te lezen. Ik zal eens een keer samenvattingen van RKC moeten gaan kijken denk ik...
En van Volendam! :lol: :wink:
_________________
"I don't know that!"
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Sevilla wil toch geen koopoptie voor Idrissi, dat wordt dus een half seizoen eredivisie voor hem.
Benieuwd hoeveel wedstrijden hij gaat spelen.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Beter banken in Sevilla dan banken in Amsterdam.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

AlkmaarForever schreef: 01 feb 2021, 13:05 Beter banken in Sevilla dan banken in Amsterdam.
Vooral als het zonnetje nog eens schijnt
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

capefear schreef: 01 feb 2021, 12:50 Sevilla wil toch geen koopoptie voor Idrissi, dat wordt dus een half seizoen eredivisie voor hem.
Benieuwd hoeveel wedstrijden hij gaat spelen.
Bij vlagen was hij ongrijpbaar en kon hij de
verdediging mooi openbreken. Maar op een hoger nivo
moet je het elke wedstrijd laten zien, en dat word denk
ik een teleurstelling.
stuurlui aan wal
Herry en/of Berry
Berichten: 64
Lid geworden op: 01 feb 2021, 09:20

Ik vind Idrissi een bruikbare speler, zeker tegen clubs waar ajax vol op de aanval speelt (gros van de eredivisie). Kan aardige bal voorzetten op Haller.
Maar met Tadic voor zich zal het wel banken worden voor hem.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

stuurlui aan wal schreef: 03 feb 2021, 12:56 Ik vind Idrissi een bruikbare speler, zeker tegen clubs waar ajax vol op de aanval speelt (gros van de eredivisie). Kan aardige bal voorzetten op Haller.
Maar met Tadic voor zich zal het wel banken worden voor hem.
Ten Hag wisselt zo veel, hij zal prima aan spelen toekomen. Veel meer dan in Spanje in ieder geval. En een kampioenschap staat toch prima op je CV.
_________________
"I don't know that!"
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Kilkenny schreef: 03 feb 2021, 14:38 Ten Hag wisselt zo veel, hij zal prima aan spelen toekomen. Veel meer dan in Spanje in ieder geval. En een kampioenschap staat toch prima op je CV.
Het ziet er niet naar uit dat Promes vertrekt dus ook dat wordt een concurrent.
Verder dus David Neres, Antony, Dusan Tadic en Zakaria Labyad. Gezien Idrissi slechts gehuurd wordt en zijn concurrenten financieel allemaal flink in waarde gaan zakken als ze niet aan spelen toe komen lijkt mij dat ajax toch in eerste instantie de voorkeur geeft aan haar eigen spelers en moet hij wel echt veel beter zijn om daar veel minuten te gaan maken.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Onana geschorst voor een jaar vanwege doping. HAD DIE $#%$%@#$ UEFA DAT NIET 1 WEEK EERDER KUNNEN DOEN ](*,) ](*,) ](*,) .

Ik heb het idee dat ze weer expres gewacht hebben tot na AZ ajax voordat ze hem schorsen.....
ignore: kuifje, bk wcm, AZ-073, ‘81, Langedijk
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Gaat lekker in 020 :lol: . De een trekt een mes, de ander aan de doping. En ze vergeten hun dure spits in te schrijven. Wat een circus joh.
Ga zo door!

-50 punten
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 05 feb 2021, 10:50 Gaat lekker in 020 :lol: . De een trekt een mes, de ander aan de doping. En ze vergeten hun dure spits in te schrijven. Wat een circus joh.
Ga zo door!

-50 punten
En hun grote talent Brobbey loopt gratis weg. Ik vind dat vooral wel tof omdat die ajacieden altijd lopen te bluffen dat toch iedereen bij ajax wil spelen :mrgreen:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

multatuli schreef: 06 feb 2021, 08:54 En hun grote talent Brobbey loopt gratis weg. Ik vind dat vooral wel tof omdat die ajacieden altijd lopen te bluffen dat toch iedereen bij ajax wil spelen :mrgreen:
Zo’n groot talent is dat niet hoor.....
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 06 feb 2021, 09:21 Zo’n groot talent is dat niet hoor.....
Ik ben het met je eens, maar voordat hij weg wilde, noemden veel ajacieden hem altijd een groot talent.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

multatuli schreef: 06 feb 2021, 09:25 Ik ben het met je eens, maar voordat hij weg wilde, noemden veel ajacieden hem altijd een groot talent.
Volgens mij zeggen ze dat van al hun eigen jeugdspelers 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 06 feb 2021, 09:52 Volgens mij zeggen ze dat van al hun eigen jeugdspelers 😉
:mrgreen:
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

multatuli schreef: 06 feb 2021, 09:25 Ik ben het met je eens, maar voordat hij weg wilde, noemden veel ajacieden hem altijd een groot talent.
Niet alleen ajacieden. Als men geen aparte categorie voor Unuvar zou verzinnen dan zouden de twee in dezelfde categorie gezeten hebben.
Met het verschil dat Unuvar 2 en een half jaar jonger is.

Overigens als de 'potentie' in de famillie zit en hij het niveau van Luckassen (die in het eerste gespeeld heeft) kan aantikken dan heeft hij in ieder geval een subtop niveau.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Die argentijnse randebiel met zn duikbril ontkomt weer eens aan een rode kaart. Die andere knaap met zn enkelbreker net zo goed. De winnaar van de beker staat al vast blijkbaar.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 10 feb 2021, 21:52Die argentijnse randebiel met zn duikbril ontkomt weer eens aan een rode kaart. Die andere knaap met zn enkelbreker net zo goed. De winnaar van de beker staat al vast blijkbaar.
Die umlaut Turk en VAR maakten er weer een potje van.
Plaats reactie