Nederlands Elftal II

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

salmonyappi schreef: 25 mar 2021, 09:30 Ben ik de enige die het niet erg zou vinden als Oranje niet meedoet op het WK?
Ik kijk al ruim 6 jaar niet meer naar het Nederlands Elftal. Ik heb echt totaal geen binding met deze groep ego's, hypocrieten e.d. Van mij mogen ze alle wedstrijden verliezen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 25 mar 2021, 09:30 Ben ik de enige die het niet erg zou vinden als Oranje niet meedoet op het WK? Sowieso ga je met De Boer (als ie de rit al uitzit.......) niet voor de prijzen, dus je hebt daar niets te zoeken.
En dan nog de omstandigheden rondom de stadions. Het slaat eigenlijk helemaal nergens op...........
Ik juich het zelfs toe. Na Danny Blind opnieuw een minkukel van ajax aanstellen die na zijn actieve carrière helemaal niets heeft gepresteerd, hoe verzin je het. Bondscoach hoort een erebaan te zijn voor mensen met ervaring en een staat van dienst. Advocaat, Hiddink, Van Gaal en Van Marwijk, dat zijn bondscoaches. En met de meeste spelers heb ik helemaal niks. Een eindronde is leuk omdat je bier kunt drinken naast een barbecue maar in de winter is dat toch al minder. Nog even los van de omstandigheden in Qatar. Helaas is het bijna onmogelijk om deze poule te verkloten maar ze zijn goed op weg.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Langedijk schreef: 25 mar 2021, 11:12 Een eindronde is leuk omdat je bier kunt drinken naast een barbecue.
Dat kun je toch ook zonder dat er voetbal is. :wink:
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Forza AZ schreef: 25 mar 2021, 11:41 Dat kun je toch ook zonder dat er voetbal is. :wink:
Dat klopt. Maar de combinatie bier drinken, barbecuen en schelden op voetballers is altijd wel leuk. Maar dat kan inderdaad ook tijdens wedstrijden van AZ, alleen niet in de zomer :wink:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 25 mar 2021, 09:30Ben ik de enige die het niet erg zou vinden als Oranje niet meedoet op het WK?
Nee, zoals ik al een keer in deze draad heb aangegeven ben ik na het WK 2014 gestopt met kijken naar Oranje en ik moet zeggen dat bevalt nog steeds meer dan prima. =D>
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

MarkusHenriksen19 schreef: 25 mar 2021, 09:39 Daarnaast lijkt het weer naar Rusland te gaan, hoewel dat wel een voetballand is, zijn daar genoeg andere verkeerde zaakjes
Ja, net zo fout eigenlijk.
Nu wordt de belangrijkste opponent van Poetin, Navalny, gemarteld in het Siberische strafkamp; krijgt geen nodige medicatie, mag niet slapen. Die brengen ze langzaam om het leven, zo langzaam dat het ook nog eens niemands schuld is..........
Zo is er overal wel wat. Maar Qatar is natuurlijk compleet van de gekke.......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Forza AZ schreef: 25 mar 2021, 11:03 Ik kijk al ruim 6 jaar niet meer naar het Nederlands Elftal. Ik heb echt totaal geen binding met deze groep ego's, hypocrieten e.d. Van mij mogen ze alle wedstrijden verliezen.
Idem. Misschien geen 6 jaar, maar het kan me echt niet boeien. De hele KNVB, de huidige bondscoach, de maniertjes van spelers...

Af en toe een wedstrijdje Jong Oranje. Ik vind die docu's achter de schermen bij Jong Oranje wel aardig. Ook om te zien hoe die groep en de technische staf bezig zijn met wedstrijden. Geeft ook een bepaalde gunfactor.
semjong
Teletext-supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mar 2021, 05:06

Had je nou echt anders verwacht van Frank de Boer ?? Het is toegestaan ​​om te spelen vanaf mobiele apparaten en computerapparaten. Slots van bekende providers voldoen volledig aan de eisen van iOS- en Android-systemen en werken perfect op de nieuwste gadgets. Ze verschillen niet van de desktopversie en overtreffen ze soms serieus in bepaalde eigenschappen.
Laatst gewijzigd door semjong op 20 apr 2021, 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Opeens is Wijndal het allemaal schuld bij bepaalde mensen (Van Hanegem bijvoorbeeld).
Wat een zwaktebod.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Van Hanegem is een oude seniele dwaas.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 26 mar 2021, 10:13 Opeens is Wijndal het allemaal schuld bij bepaalde mensen (Van Hanegem bijvoorbeeld).
Wat een zwaktebod.
Ja omdat Blind fouten maakt, is het nu allemaal Wijndal zijn fout. Totale onzin natuurlijk.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AlkmaarForever schreef: 26 mar 2021, 10:17 Van Hanegem is een oude seniele dwaas.
Nouja in verhouding tot de andere oud gedienden (broers vd Kerkhof en Sjaak Swart) zegt Willem ook nog wel nuttige dingen. Maar over Wijndal slaat hij wel de plank mis.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Ik las ergens dat Luuk de Jong vanavond waarschijnlijk een basisplaats krijgt in de spits. Dan is dat hele "hij is een betere pinchhitter" verhaal van De Boer helemaal bullshit. Bij basisplaats past Weghorst dan helemaal beter. #-o
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZuid-Scharwoude schreef: 27 mar 2021, 14:27 Ik las ergens dat Luuk de Jong vanavond waarschijnlijk een basisplaats krijgt in de spits. Dan is dat hele "hij is een betere pinchhitter" verhaal van De Boer helemaal bullshit. Bij basisplaats past Weghorst dan helemaal beter. #-o
Ryan Babel is er zojuist ingekomen voor Luuk de Jong...

De Boer maakt ook een statement vandaag [-X
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Schandalig dat hij Babel inbrengt als Spits. Smerige naaistreek tegenover Weghorst.

Wijndal speelde wel prima trouwens, ondanks dat egoist Depay voor hem vooral met zichzelf bezig was
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Frank de Boer en Vd Looi als bondscoaches... het zegt ook weer genoeg over de knvb. :evil:
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

football supports change.png
football supports change.png (515.42 KiB) 2053 keer bekeken
Een "statement" van de Nederlandse voetballers. "Football supports change".

Lachwekkend laf.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Jack schreef: 28 mar 2021, 17:49 Een "statement" van de Nederlandse voetballers. "Football supports change".

Lachwekkend laf.
Nu kan Qatar dus de gastarbeiders nog slechter gaan behandelen en dan zeggen dat ze "change" hebben doorgevoerd, omdat het Nederlands Elftal daar achter staat. :wink:

Het is inderdaad een statement van helemaal niets. Als ze echt een statement hadden willen maken dan had er op die shirts iets moeten staan als "Qatar: stop slavery".
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Forza AZ schreef: 28 mar 2021, 17:56 Nu kan Qatar dus de gastarbeiders nog slechter gaan behandelen en dan zeggen dat ze "change" hebben doorgevoerd, omdat het Nederlands Elftal daar achter staat. :wink:

Het is inderdaad een statement van helemaal niets. Als ze echt een statement hadden willen maken dan had er op die shirts iets moeten staan als "Qatar: stop slavery".
Een echt statement zou zijn om Qatar te weigeren op toernooien onder het mom van dat ze proberen spelers te 'kopen' voor een nationaal elftal. iets met 'against modern football' enzo.

Daarnaast had je ten eerste het WK daar nooit moeten laten organiseren en had je het vervolgens gewoon kunnen boycotten.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 28 mar 2021, 18:27 Een echt statement zou zijn om Qatar te weigeren op toernooien onder het mom van dat ze proberen spelers te 'kopen' voor een nationaal elftal. iets met 'against modern football' enzo.

Daarnaast had je ten eerste het WK daar nooit moeten laten organiseren en had je het vervolgens gewoon kunnen boycotten.
Die eerste 2 zaken kun je als nationale bond en als voetballers weinig tot niets aan doen. Het hele toernooi boycotten had de KNVB wel kunnen doen, al is dat naïef om te denken dat dat echt gaat gebeuren.

Maar de spelersgroep had in ieder geval een steviger statement kunnen maken. Dat van Noorwegen en Duitsland had in ieder geval nog direct iets met de situatie in Qatar te maken (al werd Qatar zelf niet genoemd). De tekst van Nederland was zo algemeen en nietszeggend dat het gewoon zielig te noemen is, zeker van spelers als Van Dijk, Wijnaldum e.d, die als het over racisme gaat juist heel fel (terecht overigens) reageren.
Plaats reactie