Nederlands Elftal II

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Kilkenny schreef: 03 jun 2021, 08:01 Ik moet zeggen; vanavond Jong Oranje, daar kijk ik dan wel weer naar uit. Maar dat gaat dan ook echt ergens om.
Daarom had ik Koopmeiners ook liever bij Jong Oranje gezien. Daar had hij een basisplaats gehad en was hij de grote man geweest. Had hij misschien kampioen kunnen worden. Ipv zit hij op de bank bij een zwalkend Oranje met De Boer als bondscoach.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

multatuli schreef: 03 jun 2021, 09:16 Daarom had ik Koopmeiners ook liever bij Jong Oranje gezien. Daar had hij een basisplaats gehad en was hij de grote man geweest. Had hij misschien kampioen kunnen worden. Ipv zit hij op de bank bij een zwalkend Oranje met De Boer als bondscoach.
Aan de andere kant had Jong Oranje er ook direct uit kunnen liggen. Dan had Teun al thuis gezeten. Nu draait hij een compleet EK mee èn heeft hij ook nog eens de poulefase met Jong gespeeld. Lang niet slecht. Hopelijk krijgt hij een kans en weet hij die te pakken. Naast De Roon is hij de enige echte controleur, maar dan linksbenig. Wat dat betreft zijn er inderdaad wel mogelijkheden voor hem. Daarnaast zal de rol van Blind van belang zijn --> gaat die in de verdediging spelen of zet De Boer Blind op het middenveld? Hopelijk krijgen we er wat van te zien tegen Georgië.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
vriend
Basisspeler
Berichten: 2524
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Pfff. Ik zal blij zijn als het nieuwe seizoen weer begonnen is. Dat er forummerts zijn die serieus over Oranje willen praten. Hebben jullie de wortelen en indianenpakken al ingeslagen?
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

vriend schreef: 04 jun 2021, 14:31Hebben jullie de wortelen en indianenpakken al ingeslagen?
En vergeet de juichcape's niet.

Knettergek dat kermispubliek in dit land.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6402
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

vriend schreef: 04 jun 2021, 14:31 Pfff. Ik zal blij zijn als het nieuwe seizoen weer begonnen is. Dat er forummerts zijn die serieus over Oranje willen praten. Hebben jullie de wortelen en indianenpakken al ingeslagen?
Gelukkig ben ik niet de enige. 0.0 zin om naar dat slaapverwekkende kutvoetbal van de Boer te kijken. Ik kijk alleen voor Wijndal.

En eigenlijk zijn de "acties" van dit jaar nog erger dan het voetbal inderdaad. Weerzinwekkende hoeveelheden Chinese Oranje rommel.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 04 jun 2021, 15:30Ik kijk alleen voor Wijndal.
Ik kijk niet, maar met een egotripper als Depay voorin heb je geen kut aan Wijndal. [-X
MarkusHenriksen19
Supporter
Berichten: 181
Lid geworden op: 31 jan 2019, 07:00

SimonPoulsen schreef: 04 jun 2021, 15:30 Ik kijk alleen voor Wijndal.
Wout vind ik ook nog wel het kijken waard (hoewel die ook weinig kan in dat waardeloze systeem en met dat kwalletje naast hem), Koopmeiners en Bizot zullen waarschijnlijk te weinig of niet spelen. Ik verwacht dat we na 4 wedstrijden ook gelukkig verlost zullen zijn van de juigcapes, oranjestickers, van der Vaart in zijn oranje auto en rapper Sneijder. Het enige voordeel aan de Boer is dat het WK-6500 22 een stuk makkelijker te boycotten is
Laatst gewijzigd door MarkusHenriksen19 op 05 jun 2021, 06:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Maarten Martens is de enige speler van deze eeuw die de beker én landstitel als speler won. Als trainer is het je ook gegund

Eerste wedstrijd: AZ-Aalesunds FK 6-0 (25-8-2011, vEL)

>Huiberts, wijs ook BMI de deur én volg gerust zelf!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6402
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

MarkusHenriksen19 schreef: 04 jun 2021, 20:52 Wout vind ik ook nog wel het kijken waard (hoewel die ook weinig kan in dat waardeloze systeem en met dat kwalletje naast hem), Koopmeiners en Bizot zullen waarschijnlijk te weinig of niet spelen. Ik verwacht dat we na 4 wedstrijden ook gelukkig verlost zullen zijn van de juigcapes, oranjestickers, van der Vaart in zijn oranje auto en rapper Sneijder. Het enige voordeel aan de Boer is dat het WK-~6500~ 22 een stuk makkelijker te boycotten is
Zeker, ik kijk ook voor Wout, als frankie hem uberhaupt opstelt. Even vergeten
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Raar dat Koopmeiners en Gakpo geen minuten hebben gemaakt in de oefenwedstrijden. Had ze dan gewoon naar Jong Oranje laten gaan. Potverdikkie.

Wout was wel geweldig. Ik let extra op hem, en hij heeft echt mooi gelopen. Bijna altijd perfecte looplijnen. Heerlijke spits. Die gaat alles spelen, lijkt mij.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

pAZcal schreef: 06 jun 2021, 18:47 Bijna altijd perfecte looplijnen. Heerlijke spits.
Toch werkt het niet goed. Met een balverliefde Wijnaldum en Depay in de buurt van Weghorst.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik was ook verbaasd dat Depay de assist gaf op Weghorst.
Hij kan dus toch samen spelen met anderen. :o
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

MarkusHenriksen19 schreef: 04 jun 2021, 20:52 Wout vind ik ook nog wel het kijken waard (hoewel die ook weinig kan in dat waardeloze systeem en met dat kwalletje naast hem), Koopmeiners en Bizot zullen waarschijnlijk te weinig of niet spelen. Ik verwacht dat we na 4 wedstrijden ook gelukkig verlost zullen zijn van de juigcapes, oranjestickers, van der Vaart in zijn oranje auto en rapper Sneijder. Het enige voordeel aan de Boer is dat het WK-6500 22 een stuk makkelijker te boycotten is
Wout is de enige reden dat ik nog kijk (Wijndal zit gevangen in het systeem) en het mooiste moment was het juichen na zijn doelpunt. Echte emotie van iemand die zijn droom waarmaakt! Wat een verschil met dat gemaakte juichen van andere internationals.
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

pAZcal schreef: 06 jun 2021, 19:36 Ik was ook verbaasd dat Depay de assist gaf op Weghorst.
Hij kan dus toch samen spelen met anderen. :o
Misschien dat hij daarom de meeste assists in Frankrijk had gegeven dit seizoen (https://www.espn.com/soccer/stats/_/league/FRA.1)
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Dario Hubner schreef: 07 jun 2021, 05:11 Misschien dat hij daarom de meeste assists in Frankrijk had gegeven dit seizoen (https://www.espn.com/soccer/stats/_/league/FRA.1)
Opvallend. In Oranje lijkt het alsof hij de bal alleen aan Wijnaldum wil geven.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ferry schreef: 07 jun 2021, 05:33 Opvallend. In Oranje lijkt het alsof hij de bal alleen aan Wijnaldum wil geven.
Exact. En nu dus aan Wout.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

pAZcal schreef: 07 jun 2021, 08:10 Exact. En nu dus aan Wout.
Hopelijk heeft Wout zich nu bewezen bij Memphis en geeft hij nu wel de bal wat vaker af. Het viel mij inderdaad ook al op dat Memphis alleen naar Wijnaldum speelt.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik hoorde zojuist het “Oranje” lied van Hazes junior: schandalige plagiaat. Het is qua akkoorden 1 op 1 een immitatie van “The Show Must go on” van Queen & Mercury.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ik hoop dat Freddy 'm helemaal de tering vervolgt bij de plagiaatrechter.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Teun is een plekje opgeschoven in de pikorde \:D/
elmo
Seizoenkaarthouder
Berichten: 311
Lid geworden op: 06 jun 2007, 18:33

salmonyappi schreef: 07 jun 2021, 22:23 Ik hoorde zojuist het “Oranje” lied van Hazes junior: schandalige plagiaat. Het is qua akkoorden 1 op 1 een immitatie van “The Show Must go on” van Queen & Mercury.
Kunnen ze beter voor Qatar gebruiken.
Plaats reactie