Nederlands Elftal II

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 28 nov 2022, 21:20 Omdat de 1e en 2e generatie niets aan opvoeding hebben gedaan. Te druk met thee drinken en bidden. Ze hebben een Nederlands paspoort gekregen naar willen niets met ons te maken hebben. Laat ze verplicht een paspoort naar keuze inleveren.

Maar goed. Die idioot Jesse Klaver (met zijn Marokkaanse vader) heeft immigratie/integratie niet eens in het partijprogramma staan. Terwijl het 1 van de grootste problemen in dit land is. Dan lul je toch niet meer.

Wat het WK betreft: die Rochet kan er nog steeds niks van
Ik verheug me elke keer weer op je berichten; vol welwillendheid, begrip, positiviteit en mededogen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Tja Langedijk ... ik wens hem wat vuur (op een positieve manier)
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 28 nov 2022, 23:31 Tja Langedijk ... ik wens hem wat vuur (op een positieve manier)
Vuur? Verklaar je nader.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 28 nov 2022, 23:46 Vuur? Verklaar je nader.
Bezieling.
In een ander topic (schaduwtrainer) praat hij over trainers in termen van 'geldverslaving' en 'eerzucht' en lijkt een drive als bezieling niet in hem op te komen. Dat gevoel bekruipt me bij meerdere posts. Zonder bezieling is het leven m.i. wel erg armoedig en ik wens iedereen (in principe) het beste.
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 29 nov 2022, 07:49 Bezieling.
In een ander topic (schaduwtrainer) praat hij over trainers in termen van 'geldverslaving' en 'eerzucht' en lijkt een drive als bezieling niet in hem op te komen. Dat gevoel bekruipt me bij meerdere posts. Zonder bezieling is het leven m.i. wel erg armoedig en ik wens iedereen (in principe) het beste.
Waar heb je het over vent? Omdat ik niet snap dat een Spaanse miljonair 9 jaar van zijn korte leven in Manchester wil doorbrengen heb ik zelf geen ‘bezieling’? Guardiola kan die bezieling ook in warme landen laten zien.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 28 nov 2022, 22:43 Ik verheug me elke keer weer op je berichten; vol welwillendheid, begrip, positiviteit en mededogen.
Maar daardoor ook onjuist? Of wil je de feiten gewoon liever niet horen?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

salmonyappi schreef: 28 nov 2022, 22:43 Ik verheug me elke keer weer op je berichten; vol welwillendheid, begrip, positiviteit en mededogen.
Ja Langedijk, bekijk het nou eens van de positieve kant dat ze auto's in de fik steken en de boel kort en klein slaan. Ik ben ook alvast mijn molotovcocktails klaar aan het maken, zometeen na het laatste fluitsignaal ga ik even wat bewoners van het Duizendeilandenrijk een onvergetelijke avond bezorgen omdat we de volgende ronde hebben gehaald!
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Ik ben na de interland van Oranje wel bang voor rellen bij bejaardentehuis De Haven op Spakenburg...
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

vriend schreef: 17 nov 2022, 16:02 Ik weet zeker dat ze de poule niet overleven.
UP!
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Bombaman schreef: 29 nov 2022, 16:48 Ja Langedijk, bekijk het nou eens van de positieve kant dat ze auto's in de fik steken en de boel kort en klein slaan. Ik ben ook alvast mijn molotovcocktails klaar aan het maken, zometeen na het laatste fluitsignaal ga ik even wat bewoners van het Duizendeilandenrijk een onvergetelijke avond bezorgen omdat we de volgende ronde hebben gehaald!
:mrgreen:

Ik heb nog wel een paar adresjes voor je. En je hebt zeker een half uur de tijd voordat er politie is.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 29 nov 2022, 17:58UP!
Kan niet anders dan dat de KNVB met grof geld de FIFA heeft omgekocht.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

vriend schreef: 29 nov 2022, 20:22 Kan niet anders dan dat de KNVB met grof geld de FIFA heeft omgekocht.
Je had eigenlijk gelijk moeten krijgen hoor. Minder dan Senegal, overklast door Ecuador en net iets beter dan Qatar.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 29 nov 2022, 09:47 Maar daardoor ook onjuist? Of wil je de feiten gewoon liever niet horen?
Jouw feiten.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bombaman schreef: 29 nov 2022, 16:48 Ja Langedijk, bekijk het nou eens van de positieve kant dat ze auto's in de fik steken en de boel kort en klein slaan. Ik ben ook alvast mijn molotovcocktails klaar aan het maken, zometeen na het laatste fluitsignaal ga ik even wat bewoners van het Duizendeilandenrijk een onvergetelijke avond bezorgen omdat we de volgende ronde hebben gehaald!
Ik heb het over de posts van Langedijk in het algemeen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 29 nov 2022, 22:59 Ik heb het over de posts van Langedijk in het algemeen.
Wat is er mis met een ongezouten mening? Bij jou moet er altijd en overal genuanceerd worden. Net als in de politiek, met als resultaat dat er geen oplossing komt en de problemen zelfs alleen maar groter worden.

Johan Derksen zei gisteravond trouwens precies hetzelfde. En nee, ik ben geen adept van Johan Derksen. Hij is zelfs uit Gouda vertrokken vanwege Marokkaans tuig. Maar ook hij noemde aan het einde van zijn betoog nog even 'dat hij ook goede Marokkanen kent'. Of dat waar is weet ik niet maar zonder die nuance zou de pleuris weer uitbreken. Een nuance voor de bühne dus, maar anders is hij weer een racist. En zo kabbelt het probleem rustig door.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 30 nov 2022, 07:27 Wat is er mis met een ongezouten mening? Bij jou moet er altijd en overal genuanceerd worden. Net als in de politiek, met als resultaat dat er geen oplossing komt en de problemen zelfs alleen maar groter worden.

Johan Derksen zei gisteravond trouwens bijna hetzelfde als ik op televisie. Hij is zelfs uit Gouda vertrokken vanwege Marokkaans tuig. Maar ook hij noemde aan het einde van zijn betoog nog even 'dat hij ook goede Marokkanen kent'. Of dat waar is weet ik niet maar zonder die nuance zou de pleuris weer uitbreken. Een nuance voor de bühne dus, maar anders is hij weer een racist. En zo kabbelt het probleem rustig door.
Een mening is niks mis mee, maar de nuancering is wel nodig om het geen dogma’s te laten zijn. En dat zijn het vaak bij jou. Je hebt bijvoorbeeld 3/4 van het elftal van je eigen club meermaals neergesabeld, zonder enige nuance.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Een ongezouten mening is wat mij betreft al bij voorbaat opgeven. Nuance daarentegen is het gevecht met de elementen aangaan.
we can come an end
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

differentcook schreef: 30 nov 2022, 08:41 Een ongezouten mening is wat mij betreft al bij voorbaat opgeven.
:lol:

Hoe spreek je jezelf in 1 zin tegen. Maar goed, je forumhistorie heeft (in ieder geval mij) al geleerd dat we je niet serieus hoeven te nemen.

Ik oordeel verder niet over mensen, zolang ze maar normaal doen.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 576
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

Langedijk schreef: 30 nov 2022, 07:27 Wat is er mis met een ongezouten mening? Bij jou moet er altijd en overal genuanceerd worden. Net als in de politiek, met als resultaat dat er geen oplossing komt en de problemen zelfs alleen maar groter worden.

Johan Derksen zei gisteravond trouwens precies hetzelfde. En nee, ik ben geen adept van Johan Derksen. Hij is zelfs uit Gouda vertrokken vanwege Marokkaans tuig. Maar ook hij noemde aan het einde van zijn betoog nog even 'dat hij ook goede Marokkanen kent'. Of dat waar is weet ik niet maar zonder die nuance zou de pleuris weer uitbreken. Een nuance voor de bühne dus, maar anders is hij weer een racist. En zo kabbelt het probleem rustig door.
Mocrofoob. :lol:
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bombaman schreef: 30 nov 2022, 09:04 :lol:

Hoe spreek je jezelf in 1 zin tegen. Maar goed, je forumhistorie heeft (in ieder geval mij) al geleerd dat we je niet serieus hoeven te nemen.

Ik oordeel verder niet over mensen, zolang ze maar normaal doen.
Zo jammer dit. Over jezelf tegen spreken gesproken. Iemand niet serieus nemen is wel degelijk een oordeel.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie