Nederlands Elftal II

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Mag ik hier even kotsen?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Vier goals van Mbappé zijn niet voldoende!
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

pAZcal schreef: 18 dec 2022, 17:32 Mag ik hier even kotsen?
Dit vreselijke toernooi verdiende deze vreselijke winnaar. Ook vandaag weer aan alle kanten gematst.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 18 dec 2022, 18:41 Dit vreselijke toernooi verdiende deze vreselijke winnaar. Ook vandaag weer aan alle kanten gematst.
'vreselijke winnaar'

Vraag mij af of men er over de hele wereld zo over denkt. Tuurlijk zat er naaierij bij en wil ik nog wel zo ver gaan dat een aantal aspecten discutabel zijn (maar dan mogen we best het hele voetbal nog eens doorlichten). Maar uiteindelijk hebben ze wel gewonnen. En waar was Nederland? zoals zo vaak al een tijdje thuis.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

DeZuivelDuivel schreef: 18 dec 2022, 19:38 'vreselijke winnaar'

Vraag mij af of men er over de hele wereld zo over denkt. Tuurlijk zat er naaierij bij en wil ik nog wel zo ver gaan dat een aantal aspecten discutabel zijn (maar dan mogen we best het hele voetbal nog eens doorlichten). Maar uiteindelijk hebben ze wel gewonnen. En waar was Nederland? zoals zo vaak al een tijdje thuis.
Konden we van dit vreselijke toernooi maar jouw huis maken.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 18 dec 2022, 19:38 Tuurlijk zat er naaierij bij en wil ik nog wel zo ver gaan dat een aantal aspecten discutabel zijn
Een aantal? Ze hebben 4 strafschoppen kado gehad, ze hadden minimaal 2/3 rode kaarten moeten krijgen (waaronder die dwerg/belastingontduiker) en die keeper mocht bij de strafschoppen gewoon van zijn lijn komen. En vandaag ging Frankrijk vlak voor tijd met 4 tegen 2 op het doel af maar paste die slappe scheidsrechter de voordeelregel niet toe. Ongekend.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 18 dec 2022, 19:38 'vreselijke winnaar'

Vraag mij af of men er over de hele wereld zo over denkt. Tuurlijk zat er naaierij bij en wil ik nog wel zo ver gaan dat een aantal aspecten discutabel zijn (maar dan mogen we best het hele voetbal nog eens doorlichten). Maar uiteindelijk hebben ze wel gewonnen. En waar was Nederland? zoals zo vaak al een tijdje thuis.
Pech met de loting. Nederland deed het vergelijkbaar met Frankrijk tegen Argentinie.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

pAZcal schreef: 18 dec 2022, 20:54 Konden we van dit vreselijke toernooi maar jouw huis maken.
:?: :?: :?:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Te abstract? Nou, laat maar dan.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 19 dec 2022, 16:49 Te abstract? Nou, laat maar dan.
Begrijp je ‘m zelf wel eigenlijk ? 😂😂😂
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik vind het bijna poezie :-({|=
we can come an end
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Die l*l van een Koeman maakt het zo ook wel heel makkelijk om gehaat te worden. Nul AZ'ers in de selectie en zo'n marginale als Kenneth Taylor wordt aan alle kanten zoek gespeeld. Om over die slappe in het doel maar helemaal te zwijgen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

En straks Brobbey brengen! Woop!
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

MO7 schreef: 24 mar 2023, 20:18 Die l*l van een Koeman maakt het zo ook wel heel makkelijk om gehaat te worden. Nul AZ'ers in de selectie en zo'n marginale als Kenneth Taylor wordt aan alle kanten zoek gespeeld. Om over die slappe in het doel maar helemaal te zwijgen.
Welke AZ-er zou je graag willen zien? Clasie was in 2e instantie uitgenodigd maar was niet fit. Verder kan alleen Reijnders enigszins in aanmerking komen, maar die was vandaag ook compleet ondersteboven gespeeld vrees ik. Dan kun je beter debuteren tegen Gibraltar ofzo
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ja, Koeman is een l*l. Als het niet het NL elftal was, dan had ik het leuk gevonden dat zijn team simpel afgedroogd wordt.
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

differentcook schreef: 24 mar 2023, 20:39 Ja, Koeman is een l*l. Als het niet het NL elftal was, dan had ik het leuk gevonden dat zijn team simpel afgedroogd wordt.
Ik vind het nu alsnog leuk. Dat heb ik normaal nooit. Zal wel aan dat hoofd van Koeman liggen. En aan hoe hij alles anders wil doen dan Van Gaal. 4 verdedigers tegen Frankrijk, hoe haal je het in je hoofd?
Ik kan wel genieten van hoe Frankrijk speelt.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Gooi die emmer met stront maar uit over Koeman, graag ook met een bijdrage van Louis :D
we can come an end
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

DonnyDelano schreef: 24 mar 2023, 20:34 Welke AZ-er zou je graag willen zien? Clasie was in 2e instantie uitgenodigd maar was niet fit. Verder kan alleen Reijnders enigszins in aanmerking komen, maar die was vandaag ook compleet ondersteboven gespeeld vrees ik. Dan kun je beter debuteren tegen Gibraltar ofzo
Reijnders had het in ieder geval niet slechter kunnen doen, maar Koeman's AZ-haat zit zo diep dat hij hem niet eens als optie wilde noemen. Verder was Wiefer ook nog een betere keus geweest. Maar dat schijtlaffe voetbal gaf mij meteen weer flashbacks naar de periode voordat Koeman hier met Sinterklaas ontslagen werd. Enige hoop is dat die valse zelfingenomenheid weer even wat minder is.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Niks gezien maar heerlijke uitslag. Koeman is en blijft een rancuneuze lul, een ordinaire baantjesjager die alleen maar ongeschikte vriendjes om zich heen verzamelt. De helft zit op de bank en/of kan er niks van. Blij dat er niemand van AZ bij zit. Geertruida weken aan de kant, wat zullen ze juichen bij Feyenoord.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 607
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Langedijk schreef: 24 mar 2023, 22:51 Niks gezien maar heerlijke uitslag. Koeman is en blijft een rancuneuze lul, een ordinaire baantjesjager die alleen maar ongeschikte vriendjes om zich heen verzamelt. De helft zit op de bank en/of kan er niks van. Blij dat er niemand van AZ bij zit. Geertruida weken aan de kant, wat zullen ze juichen bij Feyenoord.
Met kers op de taart dat Weghorst een penalty versiert, en die zelfingenomen l*l die hem vol overtuiging op eist en waardeloos inschiet.
Waarom die kneus er altijd in staat is voor mij een raadsel.
Plaats reactie