Nederlands Elftal II
- differentcook
- Georg
Vier goals van Mbappé zijn niet voldoende!
we can come an end
-
- Co
'vreselijke winnaar'
Vraag mij af of men er over de hele wereld zo over denkt. Tuurlijk zat er naaierij bij en wil ik nog wel zo ver gaan dat een aantal aspecten discutabel zijn (maar dan mogen we best het hele voetbal nog eens doorlichten). Maar uiteindelijk hebben ze wel gewonnen. En waar was Nederland? zoals zo vaak al een tijdje thuis.
Konden we van dit vreselijke toernooi maar jouw huis maken.DeZuivelDuivel schreef: ↑18 dec 2022, 19:38 'vreselijke winnaar'
Vraag mij af of men er over de hele wereld zo over denkt. Tuurlijk zat er naaierij bij en wil ik nog wel zo ver gaan dat een aantal aspecten discutabel zijn (maar dan mogen we best het hele voetbal nog eens doorlichten). Maar uiteindelijk hebben ze wel gewonnen. En waar was Nederland? zoals zo vaak al een tijdje thuis.
- Langedijk
- Technisch directeur
Een aantal? Ze hebben 4 strafschoppen kado gehad, ze hadden minimaal 2/3 rode kaarten moeten krijgen (waaronder die dwerg/belastingontduiker) en die keeper mocht bij de strafschoppen gewoon van zijn lijn komen. En vandaag ging Frankrijk vlak voor tijd met 4 tegen 2 op het doel af maar paste die slappe scheidsrechter de voordeelregel niet toe. Ongekend.DeZuivelDuivel schreef: ↑18 dec 2022, 19:38 Tuurlijk zat er naaierij bij en wil ik nog wel zo ver gaan dat een aantal aspecten discutabel zijn
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
- differentcook
- Georg
Pech met de loting. Nederland deed het vergelijkbaar met Frankrijk tegen Argentinie.DeZuivelDuivel schreef: ↑18 dec 2022, 19:38 'vreselijke winnaar'
we can come an end
-
- Co
- salmonyappi
- Harde Kern
- differentcook
- Georg
Ik vind het bijna poezie 

we can come an end