Nederlands Elftal II

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

dirkjan schreef: 26 sep 2022, 10:54 Over dat 4-3-3 en zuidelijkere clubje: Die spelen toch al jaren geen 4-3-3 meer? Ja op papier ja.

Van Gaal speelt met het systeem wat hem ver gebracht heeft bij AZ en het NL11. Dus ik snap het wel. Gisteren met een half oog gekeken, en was niet zo verkeerd toch?
Dat ook dat zuidelijke clubje anders is gaan spelen boeit pers en analisten niet al te veel.
Ik ben zelf wat dat betreft ook meer fan van Louis, ook als hij eens een gekkigheidje erin heeft zitten.
Als er toch iemand een visie op voetbal heeft in dit kikkerlandje dan is het van Gaal.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
vriend
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef: 26 sep 2022, 14:03 Whatever. Alles ten koste van België altijd +1.
De ultieme revanche op Kuifje?
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11135
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

vriend schreef: 26 sep 2022, 09:12 Zolang elke ajacied die 3x een bal rechtdoor heeft geschoten, geselecteerd wordt kan ik het niet serieus nemen.
Mee eens
vriend schreef: 26 sep 2022, 09:12 Opgefokte ellende met die carnavalssupporters. Misselijk makend.
Ook mee eens
MO7 schreef: 26 sep 2022, 09:12 Whatever. Alles ten koste van België altijd +1.
Zeker mee eens
vriend schreef: 26 sep 2022, 09:12 De anders zo nuchtere Antti maakt zich nog steeds druk vanwege de overwinning van Hiddink met Rusland op Nederland tijdens één of ander toernooi.
Dat was in Basel in 2008 want daar was ik toen heen. Maar helemaal niks van de wedstrijd gezien want toen lag ik straal bezopen op straat na een hele middag bier tanken bij 30 graden. Mijn enige ervaring met die poppenkast :P
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
vriend
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 26 sep 2022, 19:36 Dat was in Basel in 2008 want daar was ik toen heen. Maar helemaal niks van de wedstrijd gezien want toen lag ik straal bezopen op straat na een hele middag bier tanken bij 30 graden. Mijn enige ervaring met die poppenkast :P
Slapen tijdens interlands is altijd een goed idee.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12448
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Het begint erg spannend te worden voor de betrokkenen; wie van deze spitsen moet er, naast Memphis Depay, mee naar het WK:
- Luuk de Jong
- Wout Weghorst
- Vincent Janssen
- Brain Brobbey
- iemand anders
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5413
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Is Depay op tijd fit dan?
Het is geen revalidatiecentrum zei Louis.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12448
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

pAZcal schreef: 10 nov 2022, 00:04 Is Depay op tijd fit dan?
Het is geen revalidatiecentrum zei Louis.
https://www.vi.nl/nieuws/xavi-over-depa ... or-memphis
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11135
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Het schijnt dat Cillessen niet mee gaat. Hilarisch. Had ie toch voor AZ moeten kiezen die jankmuil
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12448
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 11 nov 2022, 10:09 Het schijnt dat Cillessen niet mee gaat. Hilarisch. Had ie toch voor AZ moeten kiezen die jankmuil
Heel benieuwd naar de reden hiervoor. Moet wel een erg goede secundaire reden zijn, want voetbaltechnisch hoort hij erbij te zijn.
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16207
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 11 nov 2022, 10:31 Heel benieuwd naar de reden hiervoor. Moet wel een erg goede secundaire reden zijn, want voetbaltechnisch hoort hij erbij te zijn.
Louis bekijkt alles op zijn eigen onnavolgbare wijze……..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12448
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 11 nov 2022, 10:43 Louis bekijkt alles op zijn eigen onnavolgbare wijze……..
Mwah, meestal wel heel helder en onderbouwd
we can come an end
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

differentcook schreef: 11 nov 2022, 10:31 Heel benieuwd naar de reden hiervoor. Moet wel een erg goede secundaire reden zijn, want voetbaltechnisch hoort hij erbij te zijn.
Ik las ergens het volgende argument, vond het wel plausibel klinken: Louis ziet hem niet als 1e keeper, dan kun je hem gezien zijn karakter beter helemaal thuis laten. Risico om stoorzender te zijn, ligt niet lekker in de groep etc.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12448
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Woutje is mee!!!!
Ik vreesde voor hem dat hij in een diepe depressie zou belanden, maar én Wout én Luuk én Vincent.
En Noa Lang en Jeffrey Frimpong en Xavi Simons en Kenneth Taylor. Geen Danjuma en Clasie
we can come an end
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Succes, ik ga na PSV-AZ zaterdagavond qua voetbal lekker een winterdutje houden.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12448
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wel gunstig denk ik voor AZ voor de competitie, kans dat dit met al die ajax spelers, ajax verzwakt na de winterstop.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Van Gaal is op een paar plekken een beetje uitgeschoten/doorgeschoten.

Weghorst, de Jong én Janssen meenemen is wel een beetje overkill als je daar tegen over stelt dat je Danjuma en Brobbey thuis laat.
Ook Botman thuis laten is een beetje apart.

Maar deze keepers...

Tja in Louis we trust zeg ik dan maar.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11135
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Hoe kun je die Klaassen en die Lang nou meenemen. Die zitten op de bank en zijn dramatisch en gestoord.

Maar ach, het boeit me verder ook niet. Ik hoop dat ze de poule niet overleven.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12448
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Zojuist de interviews met Jasper Cillessen van ESPN en de NOS bekeken. Oncomfortabel (is het meestal wel overigens)
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12448
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Tot 7 januari verwacht ik weinig nieuws rond AZ en herkauwen van oude standpunten over Jansen, de keeper of andere zaken gaat vervelen. Is dit topic, naast evt. transfergeruchten, het plekje om tot die tijd te bivakkeren?
we can come an end
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1297
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

differentcook schreef: 14 nov 2022, 11:15 Tot 7 januari verwacht ik weinig nieuws rond AZ en herkauwen van oude standpunten over Jansen, de keeper of andere zaken gaat vervelen. Is dit topic, naast evt. transfergeruchten, het plekje om tot die tijd te bivakkeren?
Bivakkeer jij hier maar ja. Na het WK ook nog graag.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Plaats reactie