Engels voetbal

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Voor alle Everton, Fulham, West Ham United en Rushden en Diamonds fans hier de topic Engels voetbal. Dan kan Motha Vak-K zn avonturen bij Chelsea ook tenminste kwijt. :lol:
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Ik zal meteen maar het spits afbijten in deze topic. Ik las op de Belgische teletekst dat Rio Ferdinand misschien op huurbasis naar FC Antwerp komt. Ik zal hem ff uitleggen....Ferdinand wordt voor een aantal maanden geschorst maar die schorsing zou alleen gelden voor wedstrijden in de Engelse competitie en interlands van Engeland. En Antwerp is de satellietclub van Man Utd. Als je een speler schorst.....schors hem dan internationaal (da's mijn mening).
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Thomaz
Glory-hunter
Berichten: 95
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:09
Locatie: Red Village

GrandMaster T. schreef:Ik zal meteen maar het spits afbijten in deze topic. Ik las op de Belgische teletekst dat Rio Ferdinand misschien op huurbasis naar FC Antwerp komt. Ik zal hem ff uitleggen....Ferdinand wordt voor een aantal maanden geschorst maar die schorsing zou alleen gelden voor wedstrijden in de Engelse competitie en interlands van Engeland. En Antwerp is de satellietclub van Man Utd. Als je een speler schorst.....schors hem dan internationaal (da's mijn mening).
Dan denk ik wel dat veel andere buitenlandse topclubs interesse voor hem hebben of mag hij daar niet voor spelen :? ?
Adonis met SV Koedijk, FC Marlène en 't ijzer on Tour 2008

't ijzer 8)!
Motha Vak-K
Dagjesmens
Berichten: 42
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:12
Locatie: Alkmaar

Ha gelukkig, kan ik mooi verder gaan met waar ik gebleven was. Afgelopen zaterdag was ik weer niet van de partij tegen Portsmouth :? Ik moest namelijk weer werken bij mijn andere baan. Daar is het op dit moment 'rush hour' maar dat is binnekort ook afgelopen. Ik ga er van uit dat ik jullie weer verslag kan doen na volgende week woensdag, als Liverpool op bezoek komt.
TOX:03
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Helaas heeft dat .... arsenal gewonnen van mijn geliefde Southampton. Alles beter dan dat franse vreemdelingenlegioen.
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

MO7 schreef:Helaas heeft dat .... arsenal gewonnen van mijn geliefde Southampton. Alles beter dan dat franse vreemdelingenlegioen.
Dat is natuurlijk weer gunstig voor Fulham...! The Cottagers gingen trouwens roemloos ten onder bij Aston Villa :(
'Not in the face, ok?'
P.Funk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 388
Lid geworden op: 27 dec 2003, 18:38
Locatie: Sun-City
Contacteer:

bonenplukker schreef: Dat is natuurlijk weer gunstig voor Fulham...! The Cottagers gingen trouwens roemloos ten onder bij Aston Villa :(
Maar Fulham heeft wel tot het eind van het seizoen Bobby Petta overgenomen van Celtic, op huurbasis wel te verstaan.
hijsz
Supporter
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 dec 2003, 17:48
Locatie: Hhw

Volgend weekend zitten thomaz en ik bij de wedstrijd
west ham united - preston north end. Ik hoop dat we onze goede maat motha vak k mee kunne krijgen :D .
helaas missen we wel de wedtrijd bij haarlem :cry:
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

Paul schreef: Maar Fulham heeft wel tot het eind van het seizoen Bobby Petta overgenomen van Celtic, op huurbasis wel te verstaan.
Fijn! :? Petta heeft volgens mij zijn niveau van het vorige seizoen niet meer behaald, weet niet of hij nou juist wel een versterking is voor Fulham. Dan zie ik liever de watervlugge Barry Hailes in de spits voetballen.

Trouwens, het is te hopen dat Louis Saha niet verkocht wordt aan de geldwolven uit Manchester. Dat zou een flinke verzwakking zijn!
'Not in the face, ok?'
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

Just for the record:

Louis Saha is named Fulham's OPTA Player of the Month...




The Whites maintained their push for a place in Europe for next season largely due to the form of Louis Saha. The French striker scored four goals in December, making him joint-top scorer for the month with Ruud van Nistelrooy and Juan Pablo Angel. Those strikes took his tally to 12 for the season, which means he is joint-third top scorer in the Premiership alongside Thierry Henry.

Saha fired 64% of his shots on target and converted 29% of his chances, both figures higher than his season average. Unfortunately, none of his team-mates have been on the scoresheet in the last four games, which has meant three defeats in four games for the Cottagers over the Christmas period.

The Frenchman completed 70% of his passes and his ratio of 68% in the opposition half means that he has performed better than the average player in terms of the accuracy of his distribution.

Saha's Opta Index score would have been higher, but for the fact he committed seven fouls during the month and was booked in the match against Chelsea.
'Not in the face, ok?'
P.Funk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 388
Lid geworden op: 27 dec 2003, 18:38
Locatie: Sun-City
Contacteer:

Dit weekend is de derde ronde van de FA Cup met allemaal schitterende wedstrijden. Er zitten nog heel wat kleinere clubs in wat het leukt maakt om naar te kijken.
Vanavond zijn er op BBC 1 om 23.55 uur ruime samenvattingen te zien die morgenochtend om 8.30 uur herhaald worden op hetzelfde net.
Morgenmiddag om 13.40 uur zal BBC 1 een liveverslag brengen van het altijd lastige Yeovil Town tegen Liverpool.

3e ronde FA Cup

Zaterdag 3 januari

Watford-Chelsea
Tottenham Hotspur-Crystal Palace
Tranmere Rovers-Bolton Wanderers
Ipswich Town-Derby County
Everton-Norwich City
Millwall-Walsall
Wimbledon-Stoke City
Portsmouth-Blackpool
Manchester City-Leicester City
Southampton-Newcastle United
Birmingham City-Blackburn Rovers
Nottingham Forest-West Bromwich Albion
Kidderminster Harriers-Wolverhampton Wanderers
Preston North End-Reading
Wigan Athletic-West Ham United
Bradford City-Luton Town
Cardiff City-Sheffield United
Mansfield Town-Burnley
Crewe Alexandre-Telford United
Barnsley-Scunthorpe United
Northampton Town-Rotherham United
Gillingham-Charlton Athletic
Swansea City-Macclesfield Town
Southend United-Scarborough
Sunderland-Hartlepool United
Middlesbrough-Notts County
Coventry City-Peterborough United
Accrington Stanley-Colchester United

Zondag 4 januari

Aston Villa-Manchester United
Yeovil Town-Liverpool
Fulham-Cheltenham Town
Leeds United-Arsenal
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

Het is dan wel geen Engels voetbal, maar laten we niet vergeten dat vanmiddag ook de leukste derby ter wereld op het programma staat: Celtic-Glasgow Rangers

De wedstrijd is vanaf 13.10u live te zien op BBC1. De Engelse zender begint rond vijf uur ook met de voorbeschouwing, met navolgend een live verslag, van Southampton-Newcastle Utd. (FA-Cup)
'Not in the face, ok?'
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Chelsea en Bolton moeten op herhaling.

Watford (2) - Chelsea 2-2
Tranmere (3) - Bolton 1-1
Cardiff City (2) - Sheffield Utd (2) 0-1
P.Funk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 388
Lid geworden op: 27 dec 2003, 18:38
Locatie: Sun-City
Contacteer:

En de verrassing van de dag is tot nu toe de uitschakeling van Charlton Athletic(4e in Premier League) bij Gillingham(3-2).

Goed nieuws voor Grandmaster T.
Zijn Everton ging door in de FA Cup door een 3-1 zege op Norwich City dankzij goals van Kilbane en Ferguson(2x).
Het roemruchte Millwall ging ook door.Zij versloegen Walsall met 2-1.
Vanavond dus alle samenvattingen op BBC 1 (23.55 uur)
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Paul schreef:En de verrassing van de dag is tot nu toe de uitschakeling van Charlton Athletic(4e in Premier League) bij Gillingham(3-2).

Goed nieuws voor Grandmaster T.
Zijn Everton ging door in de FA Cup door een 3-1 zege op Norwich City dankzij goals van Kilbane en Ferguson(2x).
Het roemruchte Millwall ging ook door.Zij versloegen Walsall met 2-1.
Vanavond dus alle samenvattingen op BBC 1 (23.55 uur)
Je mag ook Bill feliciteren hoor, da's ook een Evertonian. :wink:
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
Bill
Supporter
Berichten: 176
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:33
Locatie: Huiswaard

En al veel langer dan Grandmaster "gloryhunter" T :lol:
Tsja........
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Bill schreef:En al veel langer dan Grandmaster "gloryhunter" T :lol:
GrandMaster T. heeft Everton anders wel vaker zien spelen dan 'Gloryhunter' Bill... :D
NIL SATIS NISI OPTIMUM
P.Funk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 388
Lid geworden op: 27 dec 2003, 18:38
Locatie: Sun-City
Contacteer:

GrandMaster T. schreef: Je mag ook Bill feliciteren hoor, da's ook een Evertonian. :wink:
Dan gaan mijn felicitaties ook uit naar Bill! :D
Hopelijk hebben jullie vandaag nog meer lol als Yeovil town weet te stunten tegen Liverpool. De wedstrijd is vanaf 13.40 uur live te volgen op BBC 1.
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Paul schreef: Dan gaan mijn felicitaties ook uit naar Bill! :D
Hopelijk hebben jullie vandaag nog meer lol als Yeovil town weet te stunten tegen Liverpool. De wedstrijd is vanaf 13.40 uur live te volgen op BBC 1.
Helaas geen stunt van Yeovil vandaag Paul. Maar dat wist je natuurlijk van tevoren. Ik vond dat Yeovil nog aardig lang stand hield tegen de 'vedettes' van Liverpool. De penalty van Liverpool die uiteindelijk de wedstrijd besliste had natuurlijk nooit gegeven mogen worden. Waar hebben we dat vaker gezien dat een grote club bevooroordeeld wordt.... :roll:
NIL SATIS NISI OPTIMUM
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

haha Lucky Fulham vandaag!

FA CUP THIRD ROUND REVIEW
FULHAM 2-1 CHELTENHAM
An injury time strike from Louis Saha
cruelly denied third division
strugglers Cheltenham a replay.

Cheltenham made a dream start on five
minutes when Grant McCann's long range
drive deceived Edwin Van der Sar.

Saha soon levelled with a deft lob and
might have added another but his lofted
header went just too high.

An agile Van der Sar save thwarted the
Robins, Fulham skimmed the post before
Saha won it in the dying moments.
'Not in the face, ok?'
Plaats reactie