Engels voetbal

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

75 miljoen pond betekent ongeveer 83.000 seizoenskaarten van gemiddeld 900 pond. En er kan maar 55.000 man in het stadion. Die gekke Engelsen met hun lelijke competitie...
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Langedijk schreef: 27 dec 2017, 21:17 75 miljoen pond betekent ongeveer 83.000 seizoenskaarten van gemiddeld 900 pond. En er kan maar 55.000 man in het stadion. Die gekke Engelsen met hun lelijke competitie...
Aanbevolen: Het boek "Matchday" Over alle Londense clubs. Van Arsenal dat er vreselijk van langs
krijgt door de absurd hoge prijzen van de seizoenskaarten.(De voorheen vaste supporters zijn van
hun plek verjaagd door horden Chinezen en Japanners, druk aan het fotograferen tijdens de wedstrijd)
tot en met een semi-semi profclub op een heerlijk achteraf veldje.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

salmonyappi schreef: 27 dec 2017, 19:37 Virgil van Dijk is duurste Nederlandse speler ooit. Overgenomen door Liverpool voor 84.000.000 euro. :shock:
Is deze middelmatige voetballer dus ineens met afstand de duurste Nederlandse speler ooit. Slaat echt helemaal nergens op. #-o
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Hij kan wel een bal afpakken, maar €25-30 miljoen had toch genoeg moeten zijn, lijkt mij. In Engeland zijn ze knettergek.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 27 dec 2017, 23:05 Hij kan wel een bal afpakken, maar €25-30 miljoen had toch genoeg moeten zijn, lijkt mij. In Engeland zijn ze knettergek.
30 miljoen genoeg? Dat is toch al excorbitant veel? Dit gaat nergens meer over......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Liverpool is kampioen overbetalen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

MO7 schreef: 28 dec 2017, 13:25 Liverpool is kampioen overbetalen.
Helaas voor hen worden daar geen prijzen voor uitgereikt.
we can come an end
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Virgil van Dijk is niet eens basisspeler in Oranje.
Niet dat dat momenteel veel zegt, maar het geeft wel wat weer.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Dat is ie dus wel.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

pAZcal schreef: 30 dec 2017, 20:55 Dat is ie dus wel.
Maar dat zegt dan weer niets over het niveau van Van Dijk, want zo'n hoog niveau heb je daar niet voor nodig. :wink:
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

pAZcal schreef: 30 dec 2017, 20:55 Dat is ie dus wel.
nog niet zo lang, maar ik was ook even vergeten dat hij lang geblesseerd is, maar zelfs dan.

Overigens vind ik Mourinho tegenwoordig echt om te huilen, hij heeft zelf bij Real Madrid en Chelsea de markt verziekt en nu klaagt hij over de transferbedragen die uitgegeven worden door clubs als City en PSG
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Last Scout schreef: 31 dec 2017, 13:40 nog niet zo lang, maar ik was ook even vergeten dat hij lang geblesseerd is, maar zelfs dan.

Overigens vind ik Mourinho tegenwoordig echt om te huilen, hij heeft zelf bij Real Madrid en Chelsea de markt verziekt en nu klaagt hij over de transferbedragen die uitgegeven worden door clubs als City en PSG
Ik kan er nooit goed tegen als iemand zichzelf de beste vindt...
De arrogantie druipt er van af; hij is nog een graadje erger dan Louis....
Walgelijke man.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Zit een paar minuten Liverpool - Manchester City te kijken. Ongelofelijk hoe precies en overtuigend Firmino en Mané de kleinste kansjes afwerken. Een lange weg te gaan voor Weghorst!
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik vond die 4-1 van Salah wel leuk. Daar kan Jahanbakhsh een puntje aan zuigen.
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Afgelopen weekend een bezoekje gebracht aan London. Mijn eerste bezoekje aan deze stad. Op zaterdag de wedstrijd Fulham tegen Aston Villa bezocht. Prachtige sfeer; 6500 Villa supporters die meereisden met hun club. Mooi authentiek stadion. Dan verlang je toch wel weer naar de stinkende pisbakken van de Hout. Het voetbal was zeker in de eerste helft van bedenkelijk niveau. Het linkerrijtje in de eredivisie wint zonder problemen van beide teams. Wat betreft originaliteit van de liedjes waarmee aangemoedigd wordt kan er nog wel inspiratie worden opgedaan door de gemiddelde supporter in de fanatieke vakken. De Engelse fans die ik sprak hadden het trouwens over plastic Ron
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZ Twello schreef: 20 feb 2018, 11:18 Afgelopen weekend een bezoekje gebracht aan London. Mijn eerste bezoekje aan deze stad. Op zaterdag de wedstrijd Fulham tegen Aston Villa bezocht. Prachtige sfeer; 6500 Villa supporters die meereisden met hun club. Mooi authentiek stadion. Dan verlang je toch wel weer naar de stinkende pisbakken van de Hout. Het voetbal was zeker in de eerste helft van bedenkelijk niveau. Het linkerrijtje in de eredivisie wint zonder problemen van beide teams. Wat betreft originaliteit van de liedjes waarmee aangemoedigd wordt kan er nog wel inspiratie worden opgedaan door de gemiddelde supporter in de fanatieke vakken. De Engelse fans die ik sprak hadden het trouwens over plastic Ron
Misschien wat feedback aan AZ, om de de toeiletschoonmakers wat minder vaak te laten opdraven.
we can come an end
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Nog een aanvulling -> de Fulham supporters klapperen erop los! De klapper is still alive!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Marcel Brands gaat naar Everton. (bron: Paul Joyce, The Times.)
Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Jürgen Klopp besloot maandagavond veel wisselspelers op te stellen in het verloren FA Cup-duel met Wolverhampton Wanderers (2-1). Alan Shearer zag dat de spelers van Liverpool het niet konden waarmaken tegen the Wolves. De oud-spits bekritiseert niet alleen de spelers, maar ook Klopp, die volgens de Engelsman niet met zijn reserves had moeten spelen.
Klopp voerde in totaal negen veranderingen door, iets wat Shearer niet kan begrijpen. “Als je roteert zoals hij heeft gedaan, ben je aan het gokken”, aldus de oud-aanvaller na afloop van de wedstrijd bij de BBC. “Hij wilde blijkbaar zien dat deze jongens hem een goed optreden zouden voorschotelen. Ze hebben hopeloos gefaald.”
Wordt dat trend? Heeft ie niet geleerd van de zeperd van PSV? Of interesseert die beker hem niet? Anders dan hier in Nederland de beker is de FA-cup toch echt een giga-prijs! Is dit sparen om meer kans te maken op het kampioenschap? [-X
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ik hoorde van de week dat het tussen de 400 en 900 pond kost als je je kind een keer mee wilt laten lopen het veld op bij een Premiership-wedstrijd. Ziek.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Plaats reactie