Engels voetbal

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

MO7 schreef: 08 jan 2019, 23:37 Ik hoorde van de week dat het tussen de 400 en 900 pond kost als je je kind een keer mee wilt laten lopen het veld op bij een Premiership-wedstrijd. Ziek.
Belachelijk! Bij AZ krijgen de ouders twee vrijkaarten op de eretribune! Gratis! Zo hoort het.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

salmonyappi schreef: 08 jan 2019, 23:59 Belachelijk! Bij AZ krijgen de ouders twee vrijkaarten op de eretribune! Gratis! Zo hoort het.
1 vrijkaart
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

kuifje schreef: 11 jan 2019, 16:151 vrijkaart
Nee. Een vriend van me kreeg er echt twee de laatste keer!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Chelsea wordt compleet van de mat gespeeld door Manchester City.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Bizarre situatie in extra tijd bij Chelsea-Man City. Keeper laat zich niet wisselen in extra tijd en gaat nu dus de penalty's nemen/keren.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik vraag me af: ben ik nou de enige die het volledig kut vind dat er louter Engelse clubs in de Europese finales staan?!
De financiële deals die er met de TV-zenders in Engeland gesloten worden zijn dusdanig excorbitant dat elke Engelse club, ook in de Championship, gigantisch veel geld krijgt, waardoor de verhoudingen t.o.v. het grootste deel van de rest van Europa volledig scheef zijn komen te liggen. En dit wordt alleen nog maar erger.....
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3132
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Nee.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ze hebben gewoon mazzel dit jaar. Tottenham overleefde de poulefase alleen dankzij PSV en had er de afgelopen 2 rondes uit moeten liggen. Liverpool op onderling resultaat door de poule en daarna 2 ontsnappingen. Arsenal verloor na de poule 2 uitwedstrijden en Chelsea was zelfs met een simpele loting gisteren uitgeschakeld als Hinteregger die strafschop niet zo achterlijk had genomen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

salmonyappi schreef: 09 mei 2019, 22:07 Ik vraag me af: ben ik nou de enige die het volledig kut vind dat er louter Engelse clubs in de Europese finales staan?!
Het is juist weer eens wat anders, na al die Spaanse clubs die de finales hebben gedomineerd de laatste jaren.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Forza AZ schreef: 10 mei 2019, 07:41 Het is juist weer eens wat anders, na al die Spaanse clubs die de finales hebben gedomineerd de laatste jaren.
Waar ik op doel is dat de “beste” (of de gelukkigste, maar dat is een andere discussie) vier clubs allen uit Engeland komen........Het is zeker weer eens wat anders maar het blijft merkwaardig.....Overigens: twee Spaanse is ook niet leuk.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 10 mei 2019, 07:46 Het is zeker weer eens wat anders maar het blijft merkwaardig..... Overigens: twee Spaanse is ook niet leuk.
En dan te bedenken dat beide clubs uit Manchester er niet eens bij zitten.

Persoonlijk kijk ik trouwens liever naar Real - Barca dan naar Liverpool - Tottenham. Dat Engelse voetbal is gekocht en draait vooral op dure buitenlanders.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3132
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Langedijk schreef: 10 mei 2019, 09:22 En dan te bedenken dat beide clubs uit Manchester er niet eens bij zitten.

Persoonlijk kijk ik trouwens liever naar Real - Barca dan naar Liverpool - Tottenham. Dat Engelse voetbal is gekocht en draait vooral op dure buitenlanders.
Ja, dat doen Real en Barca heel anders :lol:
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

dirkjan schreef: 10 mei 2019, 09:52 Ja, dat doen Real en Barca heel anders :lol:
Dat zijn in Spanje de enige 2 clubs die 150 miljoen toucheren, de rest krijgt 60 miljoen (Atletico) of beduidend minder. Terwijl in Engeland zelfs de nummer laatst nog bijna 100 miljoen krijgt. Spaanse clubs kopen ook wat gerichter in terwijl er in Engeland met geld wordt gesmeten voor middelmatige exoten. Dat bedoel ik meer.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3132
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Haha, ik snap je wel hoor, en ben het er ook wel mee eens, maar dat je nu net deze twee als voorbeeld pakt is best geinig.
Je had ook Sevilla kunnen noemen die in de laatste 15 jaar 5x de Europa league gewonnen heeft, en Spanje in totaal 9 van de 15.
Sevilla 2006, 2007, 2014, 2015, 2016
Atlético Madrid 2010, 2012, 2018
Valencia 2004

Om nog een beetje ontopic te blijven: Engeland stelt daar 2 winnaars tegenover: Chelsea (2013) en Man U (2017)
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Meest Engelse clubs spelen door het scheve systeem dan ook gewoon Championsleague.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

salmonyappi schreef: 10 mei 2019, 07:46 Waar ik op doel is dat de “beste” (of de gelukkigste, maar dat is een andere discussie) vier clubs allen uit Engeland komen........Het is zeker weer eens wat anders maar het blijft merkwaardig.....Overigens: twee Spaanse is ook niet leuk.
De competitie is met periodes wel vaker niet zo variabel geweest.
Er is sinds 2000 een periode geweest waar het vol stond met AC Milan en Liverpool, waar het vol stond met Barcelona, Manchester United en Bayern Munchen en daarna met Real Madrid en Juventus.
Nu is Liverpool er weer.

Wat dat betreft is Tottenham een frisse wind.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Je hebt teamgenoten en teamgenoten...allemachtig. Kolasinac verdedigt Ozil tegen overvallers.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ik pakte net nog even de strafschoppenserie mee bij Tottenham - Norwich. Krul tegen Vorm. Waar Vorm keurig op zijn lijn blijft staan en 1 strafschop pakt springt Krul een meter naar voren terwijl de arbitrage staat toe te kijken en niet ingrijpt. Krul pakt er 2 en is weer de held. Bi-zar.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

https://www.voetbalzone.nl/social_item. ... _PJA699l6k

Mensen die dit niet helemaal snappen die hebben nooit gevoetbald (of gekeept denk ik).

Als ik zelf in het zijnet hang en ik kan de bal vanaf de achterkant tegen de paal aanduwen dan is ie dus 100% over de doellijn geweest.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 17 jun 2020, 20:17 https://www.voetbalzone.nl/social_item. ... _PJA699l6k

Mensen die dit niet helemaal snappen die hebben nooit gevoetbald (of gekeept denk ik).

Als ik zelf in het zijnet hang en ik kan de bal vanaf de achterkant tegen de paal aanduwen dan is ie dus 100% over de doellijn geweest.
Dat dit nog kan met VAR en doellijntechnologie. Enige dat ik kan bedenken is dat de techniek het volledig liet afweten en ze op de “buzzer” en dus beslissing van de scheids zijn afgegaan en de beelden daarom hebben genegeerd. 2020 en nóg is voetbal niet eerlijk.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie