Engels voetbal

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6487
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Arsenal was hilarisch deze transferperiode...

Dat zie je terug op het veld.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

http://www.nu.nl/voetbal/4917035/de-boe ... alace.html
Pijnlijk voor Frank. Na enkele landskampioenschappen bij ajax lag de voetbalwereld aan zijn voeten.
we can come an end
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 11 sep 2017, 10:32 http://www.nu.nl/voetbal/4917035/de-boe ... alace.html
Pijnlijk voor Frank. Na enkele landskampioenschappen bij ajax lag de voetbalwereld aan zijn voeten.
Telt niet meer; 4x kampioen worden met 020.

Een finaleplaats in de EL met datzelfde team; dát telt.

Bosz heeft dan ook de goede club gekregen, Frank de Boer middenmotertjes in kutcompetities (qua contracten en het houden daaraan).


Frank nu maar even een paar maanden rust. Als Advocaat straks roemloos afzwaait bij Oranje kan Frank wat mij betreft gepolst worden. Het EK is niet ver weg meer. :wink:
Geen gelul, drink een pul!!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik heb verder niet veel maar Frank de Boer, maar wel met dat kut-Engelse-voetbal van tegenwoordig (ik ga nu even los:)
Ze hebben véél te veel geld, kopen in heel Europa en ver daar buiten alle redelijke voetballers, talenten en super-talenten op en stallen deze weer bij middenmoters en degradatiekandidaten in andere landen (zoals Nederland) zodat je van die nep-clubs als Vitesse (Chelsea 2) en NAC (City 2) krijgt waarbij je je als NAC en Vitesse-supporter moet afvragen waar en naar wie je nu eigenlijk zit te kijken... Wat dat betreft ben ik blij dat ik in Alkmaar woon en de eigen talenten uit de regio tenminste nog een kans krijgen (totdat ze weer door zo'n omhooggevallen Engelse-kut-club worden opgekocht natuurlijk.....).
Trainers worden gehaald; Frank de Boer krijgt de opdracht Palace aanvallend verzorgd ajax-voetbal te laten spelen. Dat kost tijd!! Dat doe je niet even in drie maanden, zeker niet in een land waar ze alleen maar kick-and-rush (alle clubs) of catenaccio-voetbal (de clubs waar Mourinho traint) spelen.
Dus na 4 wedstrijden mag je je biezen pakken. Zal hun een zorg zijn, want ze hebben toch geld zat.

Walgelijk, meer en meer. Nu krijg ik straks weer reacties in de trant van "welkom in de 21e eeuw" e.d. Het zal. Ik vind er minder en minder aan.
Laat Nederland maar worden waar het nu naar uit gaat zien: een opleidingsclub voor de rijke stinkerds. Zolang de Eredivisieclubs met Scandinavische middenmoters en jong plaatselijk talent blijven spelen heb ik er wel vrede mee. Zoals Engeland wil ik nooit worden. Geen speeltje van een rijke sheik of Chinees worden, maar "gewoon" lekker het Hollands poldermodel !
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10175
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

salmonyappi schreef: 11 sep 2017, 12:40 Ik heb verder niet veel maar Frank de Boer, maar wel met dat kut-Engelse-voetbal van tegenwoordig (ik ga nu even los:)
Ze hebben véél te veel geld, kopen in heel Europa en ver daar buiten alle redelijke voetballers, talenten en super-talenten op en stallen deze weer bij middenmoters en degradatiekandidaten in andere landen (zoals Nederland) zodat je van die nep-clubs als Vitesse (Chelsea 2) en NAC (City 2) krijgt waarbij je je als NAC en Vitesse-supporter moet afvragen waar en naar wie je nu eigenlijk zit te kijken... Wat dat betreft ben ik blij dat ik in Alkmaar woon en de eigen talenten uit de regio tenminste nog een kans krijgen (totdat ze weer door zo'n omhooggevallen Engelse-kut-club worden opgekocht natuurlijk.....).
Trainers worden gehaald; Frank de Boer krijgt de opdracht Palace aanvallend verzorgd ajax-voetbal te laten spelen. Dat kost tijd!! Dat doe je niet even in drie maanden, zeker niet in een land waar ze alleen maar kick-and-rush (alle clubs) of catenaccio-voetbal (de clubs waar Mourinho traint) spelen.
Dus na 4 wedstrijden mag je je biezen pakken. Zal hun een zorg zijn, want ze hebben toch geld zat.

Walgelijk, meer en meer. Nu krijg ik straks weer reacties in de trant van "welkom in de 21e eeuw" e.d. Het zal. Ik vind er minder en minder aan.
Laat Nederland maar worden waar het nu naar uit gaat zien: een opleidingsclub voor de rijke stinkerds. Zolang de Eredivisieclubs met Scandinavische middenmoters en jong plaatselijk talent blijven spelen heb ik er wel vrede mee. Zoals Engeland wil ik nooit worden. Geen speeltje van een rijke sheik of Chinees worden, maar "gewoon" lekker het Hollands poldermodel !
Zelfde geldt natuurlijk ook al jaren voor PSG, Barcelona en Real.

Enge clubs zonder identiteit.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Antti Opdam schreef: 11 sep 2017, 12:54 Zelfde geldt natuurlijk ook al jaren voor PSG, Barcelona en Real.

Enge clubs zonder identiteit.
Klopt. De tirade kwam nu doordat het Frank de Boer betrof.
Heel eng. Maar NAC en Vitesse daardoor ook!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 11 sep 2017, 12:40 Wat dat betreft ben ik blij dat ik in Alkmaar woon en de eigen talenten uit de regio tenminste nog een kans krijgen
Hoe was je gevoel hierover tijdens de Scheringa jaren?
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 11 sep 2017, 13:34 Hoe was je gevoel hierover tijdens de Scheringa jaren?
Vind je dat vergelijkbaar?
Ik zeg niet dat je zonder geld moet voetballen, maar tussen dit en dat is ook nog wat.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 11 sep 2017, 15:19 Vind je dat vergelijkbaar?
Ik zeg niet dat je zonder geld moet voetballen, maar tussen dit en dat is ook nog wat.
De schaal is anders, het principe hetzelfde. Goed om te realiseren dat de huidige jeugdsuccessen voortkomen uit (goed) roeien met de riemen ipv een ideeel uitgangspunt.
we can come an end
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

AZraamklA schreef: 11 sep 2017, 12:26 Telt niet meer; 4x kampioen worden met 020.

Een finaleplaats in de EL met datzelfde team; dát telt.

Bosz heeft dan ook de goede club gekregen, Frank de Boer middenmotertjes in kutcompetities (qua contracten en het houden daaraan).


Frank nu maar even een paar maanden rust. Als Advocaat straks roemloos afzwaait bij Oranje kan Frank wat mij betreft gepolst worden. Het EK is niet ver weg meer. :wink:
Hij had gewoon voor Everton of Spurs moeten gaan toen de kans hem geboden werd.
Hij is willens en wetens tot twee keer toe een trainerskerkhof ingestapt met die ajax arrogantie van hem dat hij het wel even kon gaan regelen daar, nou doei.
Kan er alleen maar om gniffelen hoewel ik akkoord ben dat de manier waarop onsmakelijk is en dat het een lelijke trek van het moderne voetbal aan het worden is.

Maar Frank die pakt de boel weer op hoor, die gaat morgen vol vertrouwen Palermo trainen ofzo. ;)
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Twee partijen,twee schuldigen. Net als Inter wist de club wat voor trainer ze binnenhaalden.
Vier keer kampioen met ajax,dan zal het wel een goede trainer zijn, zo word er nog steeds gedacht.
de Boer heeft te simpel gedacht en was van mening dat hij bij beide clubs de tijd zou krijgen.
Als je al zolang meeloopt in de voetbalwereld moet je toch beter weten. Maar de clubs
schuiven moeiteloos vele miljoenen en gaan weer door waar ze gebleven zijn. :roll:
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Frank de Boer is door The Sun volledig door de gehaktmolen gehaald. Volgens de Engelse krant hadden de spelers van Crystal Palace het niet op hun ex-trainer, omdat hij op het veld regelmatig liet zien het voetballen nog niet verleerd te zijn.

'De Nederlander werd al vroeg door de Palace-spelers bekritiseerd toen hij zat te pronken met zijn skills waarmee hij 112 interlands bij het Nederlands elftal heeft verdiend tijdens een glansrijke carrière', schrijft de boulevardkrant.

Volgens The Sun konden de spelers van Palace het niet waarderen dat De Boer regelmatig met hoogstandjes op de proppen kwam. 'De Boer legde ballen dood op z'n voet, draaide vervolgens weg en schoot ze vervolgens vlak voor de ogen van de Palace-spelers in de kruising. Het was onnodig. De arrogantie straalde er vanaf. Zijn carrière eindigde elf jaar geleden, maar hij kon het niet laten om voor de ogen van zijn spelers op te scheppen.'

Tja, die arrogantie. Je krijg het er nooit meer uit. :wink:
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11130
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Het was bij ajax al een tactisch onbenul, vergelijkbaar met Van den Brom, en die 4 overwegend gelukkige titels waren met slecht voetbal behaald. Peter Bosz deed het veel beter. Destijds bij ajax riep ik al dat hij het eerst eens over de grens moest laten zien want velen schaarden hem toen al in rijtjes met Mourinho en Guardiola. En het blijkt dus echt niks te zijn. Net als Van Basten gaan vele deuren open vanwege zijn naam en status als voetballer en daar kunnen ze mooi op teren. Af en toe een lekkere afkoopsom meepakken en weer een half jaartje golfen. Waarschijnlijk staan er in de winterstop gewoon weer middenmoters uit grote competities aan zijn voordeur te rammelen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 11 sep 2017, 21:26 Het was bij ajax al een tactisch onbenul, vergelijkbaar met Van den Brom, en die 4 overwegend gelukkige titels waren met slecht voetbal behaald. Peter Bosz deed het veel beter. Destijds bij ajax riep ik al dat hij het eerst eens over de grens moest laten zien want velen schaarden hem toen al in rijtjes met Mourinho en Guardiola. En het blijkt dus echt niks te zijn. Net als Van Basten gaan vele deuren open vanwege zijn naam en status als voetballer en daar kunnen ze mooi op teren. Af en toe een lekkere afkoopsom meepakken en weer een half jaartje golfen. Waarschijnlijk staan er in de winterstop gewoon weer middenmoters uit grote competities aan zijn voordeur te rammelen.
Hij krijgt 4,5 miljoen mee. Daar kan ik mijn leven mee vervolmaken.
Lekker stoppen met voetbal en rentenieren.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 11 sep 2017, 21:26 Het was bij ajax al een tactisch onbenul, vergelijkbaar met Van den Brom, en die 4 overwegend gelukkige titels waren met slecht voetbal behaald. Peter Bosz deed het veel beter. Destijds bij ajax riep ik al dat hij het eerst eens over de grens moest laten zien want velen schaarden hem toen al in rijtjes met Mourinho en Guardiola. En het blijkt dus echt niks te zijn. Net als Van Basten gaan vele deuren open vanwege zijn naam en status als voetballer en daar kunnen ze mooi op teren. Af en toe een lekkere afkoopsom meepakken en weer een half jaartje golfen. Waarschijnlijk staan er in de winterstop gewoon weer middenmoters uit grote competities aan zijn voordeur te rammelen.
Jij vind het niet zo geweldig? :roll:
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11130
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 11 sep 2017, 22:02 Jij vind het niet zo geweldig? :roll:
Wat niet?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Dit zou een goede tijd zijn om mijn anti-Koeman tirades uit het Schaduwtrainer/Nederlands elftal-topic naar boven te halen, maar dat zou erg “handelaar”-ig van me zijn.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Virgil van Dijk is duurste Nederlandse speler ooit. Overgenomen door Liverpool voor 84.000.000 euro. :shock:

De gekte gaat verder en houdt nooit meer op ben ik bang.... :?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

salmonyappi schreef: 27 dec 2017, 19:37 Virgil van Dijk is duurste Nederlandse speler ooit. Overgenomen door Liverpool voor 84.000.000 euro. :shock:

De gekte gaat verder en houdt nooit meer op ben ik bang.... :?
Het zou mooi zijn als die zeepbel van de PL eens uit elkaar zou
spatten , en alle clubs en sponsors weer eens normaal zouden gaan doen.
Maar de uitzendrechten gaan de hele wereld over en het eind is
nog niet in zicht. Wel leuk dat in dit geval Groningen en Willem 2 nog
wat kruimeltjes krijgen.
Plaats reactie