Overige eredivisie wedstrijden II

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Klei. schreef: 29 jan 2023, 16:27 Jans en Slot lijken wel veel op elkaar.
Als ze winnen profileren ze zich alsof ze het hebben uitgevonden, maar zodra ze verliezen/gelijkspelen ligt het altijd aan een ander of zo min mogelijk aan zichzelf en staan ze als een gefrustreerd kind voor de Camera.

Dat is wel een pluspuntje aan Jansen hij mag wel de uitstraling hebben van een stuk karton maar zal nooit zo voor de camera zo gefrustreerd doen over externe factoren.
Hier heb ik me ook wel aan gestoord vanmiddag. Want je hoorde Slot niet toen Alireza geen rood kreeg voor een kopstoot tegen ajax, of toen Marquez van Nec onterecht rood keeeg. Maar nu hij een keer benadeeld wordt (waar je ook nog over kunt discussiëren) heeft de scheids het weer gedaan
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Het is gewoon een kale kut Calimero.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AlkmaarForever schreef: 29 jan 2023, 18:57 Het is gewoon een kale kut Calimero.
En dan zegt hij ook nog ‘ik wil niet cynisch zijn’

Hij is juist altijd cynisch. En ziet het alleen wanneer ze eventueel benadeeld worden maar nooit als ze gematst worden

Jans idem dito. Twee idioten die ik niks gun
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Langedijk schreef: 29 jan 2023, 19:38 En dan zegt hij ook nog ‘ik wil niet cynisch zijn’

Hij is juist altijd cynisch. En ziet het alleen wanneer ze eventueel benadeeld worden maar nooit als ze gematst worden

Jans idem dito. Twee idioten die ik niks gun
Ik heb Jans echt horen zeggen dat ze goed wegkwamen met die handsbal van Propper....
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ-073 schreef: 30 jan 2023, 09:17 Ik heb Jans echt horen zeggen dat ze goed wegkwamen met die handsbal van Propper....
Kon ook moeilijk anders. Maar tegen Vitesse vorige week was hij weer aan het janken. En hij staat altijd de hele wedstrijd te zeiken tegen de 4e man. Naar mannetje.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Twente 2-0 achter, PSV weer grote moeite. Wat laat AZ het toch liggen dit seizoen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Langedijk schreef: 19 feb 2023, 14:20 Twente 2-0 achter, PSV weer grote moeite. Wat laat AZ het toch liggen dit seizoen.
Dat doen ze allemaal en Feyenoord in minste mate. Maar inderdaad als er al een jaar was om te profiteren van het matige presteren van de topclubs.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Metalingus schreef: 19 feb 2023, 15:31 Dat doen ze allemaal en Feyenoord in minste mate. Maar inderdaad als er al een jaar was om te profiteren van het matige presteren van de topclubs.
We laten het allemaal liggen. Bizar…….

Maar laten we eerlijk zijn: natuurlijk had AZ moeten profiteren, maar hebben wij een kampioenswaardig elftal? Ik vind van niet.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

salmonyappi schreef: 19 feb 2023, 15:36 We laten het allemaal liggen. Bizar…….

Maar laten we eerlijk zijn: natuurlijk had AZ moeten profiteren, maar hebben wij een kampioenswaardig elftal? Ik vind van niet.
Jij vind Feyenoord van wel?
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Langedijk schreef: 19 feb 2023, 14:20 Twente 2-0 achter, PSV weer grote moeite. Wat laat AZ het toch liggen dit seizoen.
Twente had tot nu toe de mazzel dat ze amper blessures hebben gehad. Sadilek een paar wedstrijden, maar dat was het wel. Zolang de vaste 11 kunnen spelen, doen ze bovenin mee, maar als zoals vandaag 2 spelers missen is er weinig over. Dat probleem heeft AZ al maanden, dan vangen wij dat toch beter op.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

De Rode Baron schreef: 19 feb 2023, 16:19 Jij vind Feyenoord van wel?
Nee. Daarom wordt ajax ook kampioen. En het ergste is, ik zou er nog blij om zijn ook, alles beter dan Feyenoord op dit moment
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DonnyDelano schreef: 19 feb 2023, 16:43 Nee. Daarom wordt ajax ook kampioen. En het ergste is, ik zou er nog blij om zijn ook, alles beter dan Feyenoord op dit moment
100% eens
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 19 feb 2023, 15:36
Maar laten we eerlijk zijn: natuurlijk had AZ moeten profiteren, maar hebben wij een kampioenswaardig elftal? Ik vind van niet.
Kampioen hoeft niet eens. Maar als je dit seizoen buiten de top 3 valt heb je het waardeloos gedaan. Zeker als je ook nog eens vroeg uit de beker ligt.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

3e moet gewoon kunnen dit jaar, PSV stelt ook geen reet voor. ajax had met dit spelersmateriaal al een straatlengte voor moeten staan.
Het zou lekker zijn als ajax de CL miljoenen zou mislopen.

Feyenoord heeft de beste trainer en die spelers gaan altijd tot het gaatje, wat dat betreft petje af voor ze.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Metalingus schreef: 19 feb 2023, 19:08
Feyenoord heeft de beste trainer en die spelers gaan altijd tot het gaatje, wat dat betreft petje af voor ze.
Dat zal best. Maar ajax is financieel toch al zicht, die extra miljoenen kunnen er ook nog wel bij. Als Feyenoord de CL haalt zijn we dier straks ook kwijt als concurrent.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 20 feb 2023, 18:45 Dat zal best. Maar ajax is financieel toch al zicht, die extra miljoenen kunnen er ook nog wel bij. Als Feyenoord de CL haalt zijn we dier straks ook kwijt als concurrent.
Als Slot na dit seizoen vertrekt, en die kans is vrij groot, stort Feyenoord weer in. Dat verwacht ik, maar hoop ik vooral.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 20 feb 2023, 21:30 Als Slot na dit seizoen vertrekt, en die kans is vrij groot, stort Feyenoord weer in. Dat verwacht ik, maar hoop ik vooral.
Ik denk dat hij blijft als hij kampioen wordt

Nog een reden dat beter ajax kampioen kan worden
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 20 feb 2023, 22:03 Ik denk dat hij blijft als hij kampioen wordt

Nog een reden dat beter ajax kampioen kan worden
Die man barst van de ambitie, is arrogant, irritant, en kundig. Ideaal voor een Engels of Spaans avontuur.
Ik hoor ‘m nog zeggen: “Nee, ik blijf bij Feyenoord; ik ga niet halverwege een seizoen weg”.
Die gaat, juist als ie kampioen wordt en gaat voor het grote geld en een topclub.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 20 feb 2023, 22:45 Die man barst van de ambitie, is arrogant, irritant, en kundig. Ideaal voor een Engels of Spaans avontuur.
Ik hoor ‘m nog zeggen: “Nee, ik blijf bij Feyenoord; ik ga niet halverwege een seizoen weg”.
Die gaat, juist als ie kampioen wordt en gaat voor het grote geld en een topclub.
Wat is een topclub. Voorlopig is alleen de categorie Leeds United nog concreet voor die cynische hufter.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Langedijk schreef: 21 feb 2023, 21:39 Voorlopig is alleen de categorie Leeds United nog concreet voor die cynische hufter.
Dat is toch een prachtige club in de Premier League? Slot weet gewoon verdomd goed wat ie doet. Na 3-4 jaar AZ en Feyenoord is dat wel duidelijk.
Plaats reactie