Overige eredivisie wedstrijden II

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 17 jan 2023, 18:40 Prima, ook Karlsson en Beukema hadden meer kunnen doen. Dan zijn er 4 verantwoordelijk voor die 1-1 maar de 2 die ik noem zitten daar nog steeds bij. Als Hatzidiakos beter staat opgesteld kan hij die voorzet gewoon onderscheppen. Hij is de verdediger, niet Karlsson.
Toch is mijn vermoeden dat Karlsson het hardst is aanpakt door de anderen in de selectie. Die is feitelijk de gene die de afspraken niet is nagekomen (voor de zoveelste keer, laat hij zijn man lopen). De anderen grijpen (net) mis, dat gebeurt 100 keer in een wedstrijd door haast alle spelers, maar alleen bij tegendoelpunten wordt daar met een vergrootglas naar gekeken. Karlsson laat trouwens wel zien dat hij het eindelijk is een keer geleerd heeft de laatste wedstrijden.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

FugAZi schreef: 17 jan 2023, 18:54 Toch is mijn vermoeden dat Karlsson het hardst is aanpakt door de anderen in de selectie. Die is feitelijk de gene die de afspraken niet is nagekomen (voor de zoveelste keer, laat hij zijn man lopen).
Dat lijkt me sterk. Karlsson zal misschien op zijn flikker hebben gehad maar Hatzidiakos komt de afspraken ook voor de zoveelste keer niet na. Die staat namelijk weer eens te maffen. Omgekeerd zullen de andere spelers Hatzidiakos niet aanpakken als hij 8 keer per wedstrijd een zwakke dieptepass op Karlsson geeft.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

FugAZi schreef: 17 jan 2023, 18:54 Toch is mijn vermoeden dat Karlsson het hardst is aanpakt door de anderen in de selectie. Die is feitelijk de gene die de afspraken niet is nagekomen (voor de zoveelste keer, laat hij zijn man lopen). De anderen grijpen (net) mis, dat gebeurt 100 keer in een wedstrijd door haast alle spelers, maar alleen bij tegendoelpunten wordt daar met een vergrootglas naar gekeken. Karlsson laat trouwens wel zien dat hij het eindelijk is een keer geleerd heeft de laatste wedstrijden.
…eens een keer…
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 17 jan 2023, 22:12 …eens een keer…
Dat klinkt toch niet, "eens een keer" . Ik hoop snel een aanpassing van de Nederlandse taal.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

FugAZi schreef: 18 jan 2023, 11:55 Dat klinkt toch niet, "eens een keer" . Ik hoop snel een aanpassing van de Nederlandse taal.
Eens een keer is gewoon Nederlands. Is een keer betekent niks. Je gebruikt gewoon een verkeerd woord.
Net zo erg als “me moeder” e.d.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

salmonyappi schreef: 18 jan 2023, 13:29 Eens een keer is gewoon Nederlands. Is een keer betekent niks. Je gebruikt gewoon een verkeerd woord.
Net zo erg als “me moeder” e.d.
Jeetje, net zo erg als je moeder? Waarom moet je die erbij halen in deze discussie? 😉
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

PSV achter tegen Emmen en met 10 man...
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DonnyDelano schreef: 24 jan 2023, 18:32 PSV achter tegen Emmen en met 10 man...
Mauro mag weer een keertje meedoen. Wat een bizarre overtreding.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DonnyDelano schreef: 24 jan 2023, 18:32 PSV achter tegen Emmen en met 10 man...
Die hebben toch echt hun kansen op het kampioenschap verkocht. Wat een beleid.
Nu ook geruchten over Veerman...
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Ferry schreef: 24 jan 2023, 18:59 Die hebben toch echt hun kansen op het kampioenschap verkocht. Wat een beleid.
Nu ook geruchten over Veerman...
Ik ben geen PSV-volger, maar ik denk dat er wat lijken uit de kast zijn gedonderd na het vertrek van John de Jong. Er kon (naar verluidt) van de transfersom van Gakpo ook vrijwel niets opnieuw worden geïnvesteerd
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Die tobclubs toch ook…….Jammer dat Feyenoord geen problemen heeft…..

Maar eh, wij mopperen wel erg op onze trainer, sommige spelers en het beleid, maar kijk eens bij de rest…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 24 jan 2023, 20:15 Die tobclubs toch ook…….Jammer dat Feyenoord geen problemen heeft…..

Maar eh, wij mopperen wel erg op onze trainer, sommige spelers en het beleid, maar kijk eens bij de rest…….
Zal ik me daar ook op de forums melden? :wink:
Laatst gewijzigd door Langedijk op 25 jan 2023, 08:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 24 jan 2023, 20:47 Zal ik me daar ook op de forums meiden? :wink:
Hahahaha. Hij is leuk…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ik vind het jammer voor van Nistelrooy, Til en in mindere mate Simons. Die hebben voor mij wel de gunfactor.

Er lijkt inderdaad in stilte iets goed financieel mis in Eindhoven.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 24 jan 2023, 23:42 Ik vind het jammer voor van Nistelrooy, Til en in mindere mate Simons. Die hebben voor mij wel de gunfactor.
Van Nistelrooij: ja. Die had het redelijk op de rit en ziet opeens zijn beste spelers verkocht worden. Hij is bovendien onderaan de ladder begonnen, in tegenstelling tot over het paard getilde figuren als Van Basten en de Boer.

Til: nee. Een hele beperkte voetballer die voor het geld heeft gekozen en daarna nog is opgepikt door 2 topclubs. Guus mag echt blij zijn dat hij op dit niveau mee mag doen.

Simons: nee. Was bovendien schuldig aan de 1-0 gisteren.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
MarkusHenriksen19
Supporter
Berichten: 181
Lid geworden op: 31 jan 2019, 07:00

Langedijk schreef: 25 jan 2023, 11:23 Til: nee. Een hele beperkte voetballer die voor het geld heeft gekozen en daarna nog is opgepikt door 2 topclubs. Guus mag echt blij zijn dat hij op dit niveau mee mag doen.
Til heeft met zijn volle verstand gekozen Feyenoord te passeren voor PSV, omdat ze een paar stuivers meer betaalden. Dat terwijl zijn tekortkomingen al duidelijk zichtbaar waren. Humoristisch genoeg is zijn opvolger (Simansky) aanzienlijk beter dan hem, nog goedkoper ook trouwens.
Maarten Martens is de enige speler van deze eeuw die de beker én landstitel als speler won. Als trainer is het je ook gegund

Eerste wedstrijd: AZ-Aalesunds FK 6-0 (25-8-2011, vEL)

>Huiberts, wijs ook BMI de deur én volg gerust zelf!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 24 jan 2023, 18:44Mauro mag weer een keertje meedoen. Wat een bizarre overtreding.
Knieschijf uit de kom geweest, die jongen is maanden zoet.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

MarkusHenriksen19 schreef: 25 jan 2023, 12:56 Til heeft met zijn volle verstand gekozen Feyenoord te passeren voor PSV, omdat ze een paar stuivers meer betaalden. Dat terwijl zijn tekortkomingen al duidelijk zichtbaar waren. Humoristisch genoeg is zijn opvolger (Simansky) aanzienlijk beter dan hem, nog goedkoper ook trouwens.
Szymanski is zeker beter, maar niet goedkoper. Ze worden/werden beide gehuurd door Feyenoord, Til is daarna voor 3m naar PSV gegaan, op Szymanski zit een koopoptie van 10m.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

AlkmaarForever schreef: 25 jan 2023, 14:07 Knieschijf uit de kom geweest, die jongen is maanden zoet.
Mauro net zo lang schorsen als dat deze jongen niet kan spelen. Belachelijke overtreding.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Bizar dat die 3-2 van Twente werd afgekeurd

Maar wel lekker. Die zure kop van Jans was ook prachtig.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie