Overige eredivisie wedstrijden II

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Op tv zag je die twee muppets ook alleen maar naar één beeld kijken. Toen kwam die duidelijke in beeld en die klikte die kale meteen weer weg.
Gebeurde vrij weinig in dat hok.
mAgNaVoX oDySsEy
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

pAuluZ schreef: 23 jan 2022, 17:21 Op tv zag je die twee muppets ook alleen maar naar één beeld kijken. Toen kwam die duidelijke in beeld en die klikte die kale meteen weer weg.
Gebeurde vrij weinig in dat hok.
Er gebeurde vrij veel alleen niet veel dat daadwerkelijk door de beugel kan.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Makkelie wilde zich redden door het te hebben over de "bolling" van de bal.
Als een bal erg hard word geschoten kan ik me voorstellen, dat de bal een
schijnbare bolling vertoond. Maar dit was een rollertje waar geen sprake is van een "bolling".
Overigens had PSV geen enkele reden om aan te nemen dat ze deze "topper"
zouden kunnen winnen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

G-Vak schreef: 23 jan 2022, 18:57 Makkelie wilde zich redden door het te hebben over de "bolling" van de bal.
Als een bal erg hard word geschoten kan ik me voorstellen, dat de bal een
schijnbare bolling vertoond. Maar dit was een rollertje waar geen sprake is van een "bolling".
Overigens had PSV geen enkele reden om aan te nemen dat ze deze "topper"
zouden kunnen winnen.
:lol:
Een bal heeft altijd een bolling, vandaar dat het ook gekozen is als attribuut om mee te spelen.
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 23 jan 2022, 19:23 :lol:
Een bal heeft altijd een bolling, vandaar dat het ook gekozen is als attribuut om mee te spelen.
Een bowlingbal heeft geen bolling :wink:

Misschien eens proberen, op doel schieten doet AZ toch niet
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Utrecht komt 0-2 achter tegen Cambuur. Hake wisselt direct in de eerste helft. Veerman in de punt - vol op de aanval.
Heerlijk als je keuzes op de bank hebt.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Volgende week kan Vitesse weer beschikken over de snelle Openda wanneer het PSV ontvangt.
Zou wat zijn als de Eindhovenaren daar ook de punten laten liggen , dan komt zelfs plek 2 weer binnen handbereik.
Laat februari ook maar een supermaand voor ons zijn dan is alles nog mogelijk.
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Ferry schreef: 05 feb 2022, 17:17 Utrecht komt 0-2 achter tegen Cambuur. Hake wisselt direct in de eerste helft. Veerman in de punt - vol op de aanval.
Heerlijk als je keuzes op de bank hebt.
Volgens mij sloeg de scheidsrechter Mees Hoedemakers in de 30e minuut tegen de vlakte. Mees werd in de 45e minuut gewisseld. Laat nu net in die periode Utrecht twee keer scoren.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Lecompte schreef: 07 feb 2022, 18:23 Volgens mij sloeg de scheidsrechter Mees Hoedemakers in de 30e minuut tegen de vlakte. Mees werd in de 45e minuut gewisseld. Laat nu net in die periode Utrecht twee keer scoren.
Nou, hij sloeg niet, hij prikte in zijn oog…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Als een soort opmaat naar onze eigen wedstrijd zit ik naar de tweede helft van NEC-RKC te kijken. Je zou toch verwachten dat die jongens wel íets kunnen…….Ze zitten al een flinke tijd op voetbal. Ze zijn ooit uit jeugdelftallen gescout en goed bevonden om profvoetballer te worden en daar rijkelijk voor betaald te krijgen. Maar man man, wat een niveau! Zooooo slecht. Constant balverlies, onnoemlijk slechte passes, maken geen kansen af en af en toe echt ouderwets pupillenvoetbal op een kluitje. Superslecht.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Twente 0-2 achter, Aursnes geschorst tegen ons. Voorlopig geen slechte middag.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Vitesse kan voortaan lekker geen supporters meenemen als ze uit spelen. Hoop ik.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Dat kut-twente wint weer in de laatste minuut 😡
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

De resterende 6 minuten bij Vitesse - Sparta moet worden uitgespeeld. Bijzonder besluit. Betekent dat supporters de wedstrijd en mogelijk de uitslag kunnen beïnvloeden. Slechte zaak. Er zijn 3 incidenten binnen een paar minuten geweest, heeft de aanhang van Vitesse zich al vaker van zijn slechtste kant laten zien. Waarom dan niet gewoon stoppen en 0-1 de eindstand. Dan denken de meeste 'supporters' wel 2x na voor ze dit nog eens doen.
Met deze 'oplossing' los je niks op
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Joostess schreef: 08 mar 2022, 20:22 De resterende 6 minuten bij Vitesse - Sparta moet worden uitgespeeld. Bijzonder besluit. Betekent dat supporters de wedstrijd en mogelijk de uitslag kunnen beïnvloeden. Slechte zaak. Er zijn 3 incidenten binnen een paar minuten geweest, heeft de aanhang van Vitesse zich al vaker van zijn slechtste kant laten zien. Waarom dan niet gewoon stoppen en 0-1 de eindstand. Dan denken de meeste 'supporters' wel 2x na voor ze dit nog eens doen.
Met deze 'oplossing' los je niks op
Aan de andere kant zou je de concurrenten van Sparta benadelen als je Sparta de 0-1 winst geeft. Je zal als PEC Zwolle of Fortuna Sittard maar degraderen daardoor.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Joostess schreef: 08 mar 2022, 20:22 De resterende 6 minuten bij Vitesse - Sparta moet worden uitgespeeld. Bijzonder besluit. Betekent dat supporters de wedstrijd en mogelijk de uitslag kunnen beïnvloeden.
Uh. Juist niet toch?
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Had Vitesse voor gestaan inderdaad niet. In dit geval kan Vitesse weer fris aan de aftrap staan en zijn ze kwalitatief sterker dan Sparta.

Ik snap ook dat uitspelen voor de concurrenten van Sparta wel fair is. Beide opties (uitspelen of stoppen) zijn niet ideaal. Uitspelen en vervolgens puntenaftrek voor Vitesse zou ook nog een oplossing kunnen zijn.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Joostess schreef: 09 mar 2022, 11:58 Had Vitesse voor gestaan inderdaad niet. In dit geval kan Vitesse weer fris aan de aftrap staan en zijn ze kwalitatief sterker dan Sparta.

Ik snap ook dat uitspelen voor de concurrenten van Sparta wel fair is. Beide opties (uitspelen of stoppen) zijn niet ideaal. Uitspelen en vervolgens puntenaftrek voor Vitesse zou ook nog een oplossing kunnen zijn.
Puntenaftrek lijkt me een net even te zware straf, maar een hoge boete en/of wedstrijd zonder publiek (op de tribunes waar de relschoppers zaten) zou toch wel minimaal aan de orde moeten zijn.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Twente heeft de boel goed op de rit. En blijft een geduchte concurrent voor plek 3/4/5. Zet het technische/tactische beleid van Huiberts en Jansen ook wel in een realistisch perspectief.
Plaats reactie