Het is je aardig gelukt hier een eenzijdige saaie negatieve stempel te drukken dus ik gun ik ze wel zo dooie boel

Ik heb het niet gezien, maar op VZ gaven zelfs de meeste Twente-supporters toe dat het buitenspel was. Sowieso lekker natuurlijk, compenseert die gratis 1e penalty
Een handjevol van die doorgesnoven pikkies met hoodies. Dat noem ik geen supporters.DonnyDelano schreef: ↑26 jan 2023, 19:37 Gaat lekker in Groningen. 0-1 tegen Cambuur, virtueel onderaan en wedstrijd tijdelijk gestaakt omdat er supporters het veld op kwamen. Hoe kan een club zo snel afglijden
Zouden ze daar straks ook het veld bestormen?De eerste 45 minuten zijn voorbij in de Johan Cruijff Arena. ajax probeert het wel, maar het lukt niet om FC Volendam in verlegenheid te brengen. Het is daarom nog steeds 0-0. Het publiek is duidelijk in het oordeel. Een fluitconcert begeleidt de spelers naar de kleedkamer.
Komt goed
Zo jammer dit, hopen dat het in ieder geval 1-1 blijftAZuid-Scharwoude schreef: ↑26 jan 2023, 21:27 Volendam op 0-1. Helaas waarschijnlijk te mooi om.waar te zijn.
Leuk dat Volendam ajax weer punten heeft afgesnoept en de trainer heeft doen sneuvelen (of nou ja, dat laatste is minder leuk voor ons), maar als de straf dan is om Jan Smit te luisteren, had ik nog wel liever dat ajax had gewonnen denk ik.
Eens, zo blijft de schade beperkt.salmonyappi schreef: ↑29 jan 2023, 13:14 De best mogelijke uitslag in Enschede. 1-1. Hoewel 0-0 nog mooier zou zijn![]()