Overige eredivisie wedstrijden II

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16059
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SimonPoulsen schreef: 08 feb 2021, 15:03 Als we boven die achterbakse kutkakkerlakken uit 010 eindigen is het seizoen geslaagd.
Eens. Maar is niet erg ambitieus 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

RKC-Emmen was hemeltergend slecht. Iedereen die ermee te maken gehad heeft zou het verboden moeten worden nog in het voetbal werkzaam te zijn.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16059
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Jack schreef: 12 feb 2021, 20:06 RKC-Emmen was hemeltergend slecht. Iedereen die ermee te maken gehad heeft zou het verboden moeten worden nog in het voetbal werkzaam te zijn.
Nou Jack, ik wilde bijna hetzelfde posten. Tsjonge wat was dat slecht. Emmen degradeert. Dat is niet zo’n gewaagde uitspraak als je ze tot nu toe een beetje hebt gevolgd.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Lekker ADO. Gênant natuurlijk dat PSV dit laat liggen, maar het opent toch weer perspectieven. Maar ja, dat hebben we eerder gehad. Nou maar weer hopen dat onze jongens daar ook van doordrongen zijn en daarnaar handelen.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16059
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Kilkenny schreef: 13 feb 2021, 19:10 Lekker ADO. Gênant natuurlijk dat PSV dit laat liggen, maar het opent toch weer perspectieven. Maar ja, dat hebben we eerder gehad. Nou maar weer hopen dat onze jongens daar ook van doordrongen zijn en daarnaar handelen.
Tja, hoe vaak gaan we en kunnen we dat nog zeggen deze competitie......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Bij Emmen hadden ze heel veel degradatiespoken op de tribune. En sfeeracties: rode lichtjes bij aanvang, en een rookgordijn bij het eerste doelpunt van Emmen.

En ja hoor.. de eerste overwinning van Emmen dit seizoen: 3-2.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

2 0 voor Twente na 15 minuten :D
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

2-1 nu, jammer genoeg te snel. :lol:
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

En als je dan maar afstand weigert te nemen is de 2-2 onvermijdelijk.

Echt onbegrijpelijk, ze verdienen echt helemaal niks maar kunnen die pot nog winnen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6407
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Narsingh is een parodie op een aanvaller. Verdient 1.4miljoen euro in Rotterdam. En dan vragen ze zich af waarom het zon financiele bende is daar.

Dumic = Domic
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ze scoren door een zondagsschot, een domme overtreding en een omgekochte Narsingh. Wat een armzalige club. Het viel me trouwens nog mee dat Makkelie in blessuretijd geen strafschop aan zijn favoriete club gaf toen hij de gelegenheid kreeg.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6407
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Schmidt besluit een carnavalsopstelling uit de hoge hoed te toveren. Dat zou men in brabant toch moeten kunnen waarderen :lol: .
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16059
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 21 feb 2021, 14:37 Ze scoren door een zondagsschot, een domme overtreding en een omgekochte Narsingh. Wat een armzalige club. Het viel me trouwens nog mee dat Makkelie in blessuretijd geen strafschop aan zijn favoriete club gaf toen hij de gelegenheid kreeg.
Over armzalig gesproken, en dan doel ik op het voetballende deel, wat speelt PSV ook zwak.......zoveel tegengoals de laatste tijd.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Misschien off-topic maar ik zie bij bijna elke wedstrijd wel een blonde
vrouw achter de 4e man langs de lijn met een telefoontje. Wat doen die meiden daar,
voor wie en waarom ?
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

PSV overleeft 2 x de paal en een niet gegeven penalty voor Vitesse.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

G-Vak schreef: 21 feb 2021, 16:35 PSV overleeft 2 x de paal en een niet gegeven penalty voor Vitesse.
Die overtreding was er ook buiten. Tweede helft met Malen en Gotze was Vitesse nergens meer. Zonde, puntendeling was beter geweest.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

G-Vak schreef: 21 feb 2021, 16:34 Misschien off-topic maar ik zie bij bijna elke wedstrijd wel een blonde
vrouw achter de 4e man langs de lijn met een telefoontje. Wat doen die meiden daar,
voor wie en waarom ?
Dat is de 5e vrouw. Die is nodig zodat ze inclusief beide VAR op een oneven aantal van 7 arbiters komen. Dan kan een stemming nooit gelijk eindigen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Ik weet dat de 3-1 volgens de regels geen buitenspel is, maar dat klopt toch van geen kanten. Götze staat wel 10 meter buitenspel, maar omdat een andere speler zijn kant op loopt en hem de bal geeft mag hij ineens weer aan het spel meedoen. Dan heeft hij toch ontzettend veel voordeel van z'n buitenspelpositie.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Forza AZ schreef: 21 feb 2021, 18:20 Ik weet dat de 3-1 volgens de regels geen buitenspel is, maar dat klopt toch van geen kanten. Götze staat wel 10 meter buitenspel, maar omdat een andere speler zijn kant op loopt en hem de bal geeft mag hij ineens weer aan het spel meedoen. Dan heeft hij toch ontzettend veel voordeel van z'n buitenspelpositie.
Ik vind het een prima regel hoor. De directe tegenstander van Gotze stond gewoon te maffen. Hoeveel tijd zou er anders tussen moeten zitten voordat Gotze weer aan het spel deel had mogen nemen? Dat levert meer discussie op.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Forza AZ schreef: 21 feb 2021, 18:20 Ik weet dat de 3-1 volgens de regels geen buitenspel is, maar dat klopt toch van geen kanten. Götze staat wel 10 meter buitenspel, maar omdat een andere speler zijn kant op loopt en hem de bal geeft mag hij ineens weer aan het spel meedoen. Dan heeft hij toch ontzettend veel voordeel van z'n buitenspelpositie.
Is Oranje niet zo de boot ingegaan tegen Brazilië op het WK van 1994?
_________________
"I don't know that!"
Plaats reactie