Overige eredivisie wedstrijden II

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

We zijn 2 wedstrijden onderweg en dat kut ajax is alweer 3 rode kaarten gematst. Gelukkig maakt Twente nog gelijk.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Uit het topic "gele en rode kaarten:
SimonPoulsen schreef: 12 aug 2021, 18:10 Tagliafico en Berghuis hebben nog voor een hoeveelheid schorsing + TBS openstaan waar ze in de P.I. Vught van opkijken.

Maar die uitspraken zijn leuk, in de praktijk wordt aan de traditionele top 3 toch nooit rood gegeven als er ook maar 1% twijfel bestaat.
Vanmiddag weer een voorbeeld van de onderbouwing van deze stelling helaas. Zelfs bij 0% twijfel.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZuid-Scharwoude schreef: 22 aug 2021, 13:48 Uit het topic "gele en rode kaarten:



Vanmiddag weer een voorbeeld van de onderbouwing van deze stelling helaas. Zelfs bij 0% twijfel.
Ja het is wachten tot een van die rookie scheidsrechters zich gaat profileren op die nieuwe "strengere" rode kaarten regel bij een potje tussen GAE - Cambuur of AZ - PEC.

Ondertussen matst die Hahn feyenoord weer even, godskolere wat een blunder zeg.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 22 aug 2021, 12:40 We zijn 2 wedstrijden onderweg en dat kut ajax is alweer 3 rode kaarten gematst. Gelukkig maakt Twente nog gelijk.
Die uitleg van Higler waarom hij Alvarez geen rood gaf………”Het is meer een duw dan een slag. Hij neemt een risico en tuurlijk hoort het niet op het veld thuis” dus rood lijkt me…..”maar wat is de kracht, dat is ook belangrijk. Slaat ie ‘m het licht uit de ogen dan praten we over wat anderss……..”

En waarom hij Klaassen geen rood gaf voor een elleboogstoot…

Echt, soms snap ik er helemaal geen F*ck meer van.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

salmonyappi schreef: 22 aug 2021, 21:28 Die uitleg van Higler waarom hij Alvarez geen rood gaf………”Het is meer een duw dan een slag. Hij neemt een risico en tuurlijk hoort het niet op het veld thuis” dus rood lijkt me…..”maar wat is de kracht, dat is ook belangrijk. Slaat ie ‘m het licht uit de ogen dan praten we over wat anderss……..”

En waarom hij Klaassen geen rood gaf voor een elleboogstoot…

Echt, soms snap ik er helemaal geen F*ck meer van.
Het lijkt me voor tegenstanders in ieder geval nu een vrijbrief om Alvarez dit seizoen af en toe tegen zijn hoofd te "duwen". :wink:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZuid-Scharwoude schreef: 23 aug 2021, 06:01 Het lijkt me voor tegenstanders in ieder geval nu een vrijbrief om Alvarez dit seizoen af en toe tegen zijn hoofd te "duwen". :wink:
En doe dat elleboogje er dan ook meteen even bij 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Ik vind het raar dat er bij slaan nu wordt gekeken naar intensiteit. Een slaande beweging zou altijd bestraft moeten worden (minimaal geel).

Misschien kan Higler/Kamphuis of Wiedemeijer mij uitleggen waar de grens van de intensiteit ligt voor een kaart?
Nee? Dat dacht ik al...
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ferry schreef: 23 aug 2021, 11:02
Misschien kan Higler/Kamphuis of Wiedemeijer mij uitleggen waar de grens van de intensiteit ligt voor een kaart?
Nee? Dat dacht ik al...
Dat kunnen ze niet want het zijn marionetten van ajax fan Dick van Egmond. Twente had hier gewoon 2 keer rood voor gehad.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 23 aug 2021, 11:28 Dat kunnen ze niet want het zijn marionetten van ajax fan Dick van Egmond. Twente had hier gewoon 2 keer rood voor gehad.
Kijk nog eens naar al onze rode kaarten vorig seizoen……….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Langedijk schreef: 23 aug 2021, 11:28 Dat kunnen ze niet want het zijn marionetten van ajax fan Dick van Egmond. Twente had hier gewoon 2 keer rood voor gehad.
Van Egmond is dat dezelfde v Egmond die 2 weken gelden nog zie dat er sneller rood gegeven moet worden vanwege de voorbeeldfunctie?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/99 ... mlaag.html
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ-073 schreef: 23 aug 2021, 18:18 Van Egmond is dat dezelfde v Egmond die 2 weken gelden nog zie dat er sneller rood gegeven moet worden vanwege de voorbeeldfunctie?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/99 ... mlaag.html
Precies! Goed punt!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

020 gelijk tegen Twente, PSV een flinke tik van Benfica, Vitesse op de kloten van Willem II, Utrecht gelijk. Wij nog geen punten. Psychologisch staat 010 er het beste op momenteel bij de 6 hoogst in te schatten clubs.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik denk toch dat ajax een maatje te groot is voor de Eredivisie. 9-0……….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Verloren laatst nog met 3-0 van PSV.
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Je zal maar anti-Feyenoord zijn!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

G-Vak schreef: 19 sep 2021, 14:40 Je zal maar anti-Feyenoord zijn!
Verkeerde topic :roll:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Belachelijk dat er zelfs geen kaart aan Sierhuis wordt gegeven bij een bloedrode overtreding, vol op de enkel die bijna dubbel slaat. Een AZ-speler kreeg daar niet zo lang geleden nog rood voor, deze niet eens geel, “want het was niet expres”. 😟
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

salmonyappi schreef: 26 sep 2021, 17:40 Belachelijk dat er zelfs geen kaart aan Sierhuis wordt gegeven bij een bloedrode overtreding, vol op de enkel die bijna dubbel slaat. Een AZ-speler kreeg daar niet zo lang geleden nog rood voor, deze niet eens geel, “want het was niet expres”. 😟
Ik dacht ongeveer hetzelfde. Heracles wel de mazzel dat Clasie rood kreeg (terecht overigens hoor), maar een zelfde overtreding van Sierhuis dus niets en dan hebben ze dus weer mazzel.🤔 Het blijft meten met twee maten.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 26 sep 2021, 17:40"want het was niet expres”
Het is gewoon totale willekeur.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Het stadion van NEC is voorlopig gesloten en dus moeten ze een andere lokatie vinden voor de eerstevolgende Eredivisiewedstrijd. Tegenstander is Groningen. En laat dat nu ook net de eerste (Eredivisie)tegenstander zijn geweest na het instorten van het dak van het AZ-stadion.

Oppassen dus voor clubs die thuis tegen Groningen moeten spelen. Dat is het ultieme moment waarop je stadion gedeeltelijk kan instorten. :wink:
Plaats reactie