Over supporters van andere clubs II

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Schemerlamp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 399
Lid geworden op: 25 dec 2003, 15:20
Locatie: Overal en nergens
Contacteer:

Omdat het 1e topic meer dan 100 pagina's besloeg is dat topic gesloten en naar De Rommelzolder verplaatst.

Deel 1: http://www.azfanpage.nl/forum/viewtopic.php?t=208
Gebruikersavatar
NAKZ
Fanatic
Berichten: 589
Lid geworden op: 26 jan 2004, 16:57
Locatie: Utrecht
Contacteer:

17/05/2007 OPROEP SUPPORTERS
Hoe is het mogelijk dat er een fikse groep jongens van FC Groningen op de hoofdtribune kan plaatsnemen. Is dat niet gecontroleerd en waarom is er niet ingegrepen tijdens de wedstrijd? Bij FC Utrecht hebben wij godzijdank nog niet het niveau dat er niet wordt opgetreden bij aanwezigheid van andere clubs. Als de clubleiding/Politie niet op tijd optreedt dan doen de supporters dit zelf. Na de 0-2, waarbij de emoties hoog oplopen bij supporters die het hele jaar dramatisch voetbal voorgeschoteld krijgen, daar flink voor betalen en 0,0 inzet zien op het veld daalde een hoop jongens af naar de hoofdtribune waar een hoop volk uit het Noorden zat. Vervelende en vooral zich groot voelende stewards en beveiligingspersoneel dachten deze groep tegen te houden en daartegen op te treden. Dit wordt niet getolereerd. Vanaf het begin dat de groep zich in de gracht bij het hek bevond waren een aantal van deze ingehuurde mannen flink aan het trappen en slaan op de jongens onder zich goed te raken. Een goed gevecht over en weer volgde waarna er van hun een aantal gewond raakte, het hadden er meer mogen wezen.

Na afloop wist van Dop niet hoe snel hij de media op moest zoeken om te melden dat er aangiften zijn gedaan tegen die "zogenaamde Utrecht-Fans" uit Amsterdam, Alkmaar, Purmerend en weet ik het allemaal. Flikker toch op het grootste deel heeft niks met de club te maken. Ze worden betaald om link te doen en zonodig tikken te krijgen. Degene die niet voor de gevolgen kunnen instaan en dat niet willen moeten dat overlaten aan de Politie. En dat geldt ook voor de clubstewards.Wij roepen dan ook de de supporters op, die voordat het echt uit de hand liep en de nodige trappen ontvingen van de heren beveiliging vanaf de trappen ...aangifte te doen. Ook deze mishandelingen staan op band en moeten bestraft worden. Als de heren van Politie/Justitie toch bezig zijn. Het mes snijdt aan 2 kanten.


Aldus de Utrecht Jongeren van www.fcuyouth.nl

En wat foto's van www.Bunnikside.nl staan hier
Gebruikersavatar
High Low
Seizoenkaarthouder
Berichten: 294
Lid geworden op: 07 sep 2004, 06:12
Locatie: Alkmaar

Politie beschiet hooligans met verfkogels
ATHENE - De Griekse politie introduceert woensdag rond de finale van de Champions League tussen AC Milan en Liverpool in Athene een nieuw wapen tegen voetbalvandalisme. Relschoppers zullen worden beschoten met verfkogels.

„De kogels zijn niet alleen pijnlijk voor hooligans”, legt een woordvoerder van de Griekse politie uit. „Dankzij de gekleurde kogels kunnen we relschoppers ook beter herkennen.”

De politie van Griekenland verwacht ruim 50.000 Engelse en Italiaanse supporters. Veel fans arriveren zonder kaartje in Athene.
hondelulleeeeehhh!
Gebruikersavatar
NAKZ
Fanatic
Berichten: 589
Lid geworden op: 26 jan 2004, 16:57
Locatie: Utrecht
Contacteer:

High Low schreef:Politie beschiet hooligans met verfkogels
ATHENE - De Griekse politie introduceert woensdag rond de finale van de Champions League tussen AC Milan en Liverpool in Athene een nieuw wapen tegen voetbalvandalisme. Relschoppers zullen worden beschoten met verfkogels.

„De kogels zijn niet alleen pijnlijk voor hooligans”, legt een woordvoerder van de Griekse politie uit. „Dankzij de gekleurde kogels kunnen we relschoppers ook beter herkennen.”

De politie van Griekenland verwacht ruim 50.000 Engelse en Italiaanse supporters. Veel fans arriveren zonder kaartje in Athene.
Daar gaan je dure Stone Island kleren :cry:
Gebruikersavatar
Ap4AZ
Supporter
Berichten: 112
Lid geworden op: 12 jan 2004, 20:24
Locatie: MO04

Duel Jong Oranje verstoord door supporters

TILBURG - Het oefenduel tussen Jong Oranje en Jong Marokko is dinsdag in de eerste dertig minuten tot twee keer toe onderbroken. Verschillende Marokkaanse supporters klommen over de omheining van het Willem II-stadion in Tilburg en renden vervolgens rond op het speelveld.


Stewards haalden de supporters van het veld. De Belgische scheidsrechter Luc Wouters legde het duel enige tijd stil. Jong Oranje oefent tegen Marokko ter voorbereiding op het Europees kampioenschap in juni.

NHD.nl

Ik zal zwijgen voordat ik weer een hele groep over 1 kam scheer. :?
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Gebruikersavatar
cAZtricum
Fanatic
Berichten: 670
Lid geworden op: 31 dec 2003, 15:40
Locatie: Castricum

Ik zwijg niet! Het zijn altijd die klote marokkanen die het verzieken. Weet je nog, vorig jaar, tijdens Utrecht - Marokko? Wat een chaos was dat zeg. En heb je dat filmpje van Sektioui (Met dank aan GMT) nog niet gezien? Jezus wat een agressie!! :wink:
Laatst gewijzigd door cAZtricum op 22 mei 2007, 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

Ap4AZ schreef:Duel Jong Oranje verstoord door supporters

TILBURG - Het oefenduel tussen Jong Oranje en Jong Marokko is dinsdag in de eerste dertig minuten tot twee keer toe onderbroken. Verschillende Marokkaanse supporters klommen over de omheining van het Willem II-stadion in Tilburg en renden vervolgens rond op het speelveld.


Stewards haalden de supporters van het veld. De Belgische scheidsrechter Luc Wouters legde het duel enige tijd stil. Jong Oranje oefent tegen Marokko ter voorbereiding op het Europees kampioenschap in juni.

NHD.nl

Ik zal zwijgen voordat ik weer een hele groep over 1 kam scheer. :?
Een schaap loopt ook liever in de wei !!!
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
Gebruikersavatar
BACO
Dagjesmens
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:54
Locatie: Palm Beach, Aruba

Oh Louis, wat staat je neusje raar!
Gebruikersavatar
Robin79
Dagjesmens
Berichten: 49
Lid geworden op: 16 mar 2006, 13:45

Ik zal zwijgen voordat ik weer een hele groep over 1 kam scheer
Daar sluit ik me bij aan ! :?
Barra
Fanatic
Berichten: 711
Lid geworden op: 03 jan 2004, 14:05
Locatie: Vak S

Ap4AZ schreef:Duel Jong Oranje verstoord door supporters

TILBURG - Het oefenduel tussen Jong Oranje en Jong Marokko is dinsdag in de eerste dertig minuten tot twee keer toe onderbroken. Verschillende Marokkaanse supporters klommen over de omheining van het Willem II-stadion in Tilburg en renden vervolgens rond op het speelveld.


Stewards haalden de supporters van het veld. De Belgische scheidsrechter Luc Wouters legde het duel enige tijd stil. Jong Oranje oefent tegen Marokko ter voorbereiding op het Europees kampioenschap in juni.

NHD.nl

Ik zal zwijgen voordat ik weer een hele groep over 1 kam scheer. :?
Zeg het maar gewoon hoor: voetbalsupporters zijn allemaal tuig!
Gebruikersavatar
KAAS
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 dec 2003, 20:52
Locatie: Alkmaar !!!

High Low schreef:Politie beschiet hooligans met verfkogels
ATHENE - De Griekse politie introduceert woensdag rond de finale van de Champions League tussen AC Milan en Liverpool in Athene een nieuw wapen tegen voetbalvandalisme. Relschoppers zullen worden beschoten met verfkogels.

„De kogels zijn niet alleen pijnlijk voor hooligans”, legt een woordvoerder van de Griekse politie uit. „Dankzij de gekleurde kogels kunnen we relschoppers ook beter herkennen.”

De politie van Griekenland verwacht ruim 50.000 Engelse en Italiaanse supporters. Veel fans arriveren zonder kaartje in Athene.
Het zullen een hoop minder Milan fans zijn dan verwacht want de Italiaanse luchtverkeersleiding staakt al 2 dagen tussen 1200 uur en 1800 uur.
Het was op Schiphol al een zooitje met Liverpool fans die via een Italiaanse bestemming naar Athene vlogen.
Het zal geen ontspannen dagje worden voor het grondpersoneel op Malpensa aeroport bij Milaan.
gb
Supporter
Berichten: 120
Lid geworden op: 23 okt 2006, 11:40
Locatie: Heerhugowaard

KAAS schreef:[..]


Het zullen een hoop minder Milan fans zijn dan verwacht want de Italiaanse luchtverkeersleiding staakt al 2 dagen tussen 1200 uur en 1800 uur.
Het was op Schiphol al een zooitje met Liverpool fans die via een Italiaanse bestemming naar Athene vlogen.
Het zal geen ontspannen dagje worden voor het grondpersoneel op Malpensa aeroport bij Milaan.
Stok daar hebben wij zondag geen last van. Want wij kunnen en mogen van 020 niet naar de UFO. Toch een biertje koud zondag, gaan feest vieren.
Een supporter blijft staan, blijft klappen en blijft gaan voor zijn club. Na een vrouw komt zijn cluppie is er geen vrouw is er AZ.
Gebruikersavatar
AZo
Dagjesmens
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 mei 2006, 11:49
Locatie: Anna Paulowna

cAZtricum schreef:Ik zwijg niet! Het zijn altijd die klote marokkanen die het verzieken. Weet je nog, vorig jaar, tijdens Utrecht - Marokko? Wat een chaos was dat zeg. En heb je dat filmpje van Sektioui (Met dank aan GMT) nog niet gezien? Jezus wat een agressie!! :wink:
Ze hadden ook beter FC Den Haag of Feyenoord tegen Marokko kunnen laten spelen 8)
Gebruikersavatar
S.Schaars
Steward
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 aug 2006, 19:33
Locatie: Heilloo
Contacteer:

wat was het verhaal voor dat van sektiou zou hij zich niet genoeg inzetten voor RKC of hebben ze het over Koenders
is AZ nou zo goed of is de rest gewoon zo slecht
Gebruikersavatar
repepe
Seizoenkaarthouder
Berichten: 392
Lid geworden op: 06 mar 2005, 18:21

'Qatar huurt 10.000 supporters van Vietnam'

23/5/2007 9 :20

Wat te doen als je geld zat hebt maar als bijna geen Qatarese voetbalfan het de moeite vindt zijn land bij uitwedstrijden te steunen. Dan huur je gewoon fans in om Qatar aan te moedigen.
Dat is volgens Thanh Nien het geval in de aanloop naar de Azië Cup. De Vietnamese krant zegt dat de Qatarese bond tienduizend enthousiastelingen tegen een vergoeding wil inschakelen. De shirts van de nationale ploeg zouden al zijn besteld voor de huurlingen.

Het toernooi om de Azië Cup wordt van 7 tot en met 29 juni gehouden in Vietnam, Indonesië, Maleisië en Thailand. Qatar zit een groep met Vietnam, Japan en de Verenigde Arabische Emiraten

Het moet toch niet gekker worden. Die gasten weten echt niet wat ze met hun geld moeten doen.
En hun Palestijnse en Libanese Arabische broeders zitten maar te verrekken in kampen.
Krijg het apezuur.
Drabber
Steward
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 dec 2006, 09:57
Locatie: Bergen

Kunnen ze leuk liederen instuderen!
WCM Vak S
Gebruikersavatar
01-Bart
Supporter
Berichten: 138
Lid geworden op: 20 okt 2006, 18:11

Dit is wel zwaar netjes van FC Basel! Echt mooie sfeeractie (Weet niet of ik het nou in het goede topic zet).
http://www.youtube.com/watch?v=HtV-fzl-Omc
I am the biggest red white dynamite!
Gebruikersavatar
Bonjorno
Seizoenkaarthouder
Berichten: 263
Lid geworden op: 26 jan 2005, 12:17
Locatie: Oosterhout gem. Nijmegen

Is in ieder geval origineel! Ongeloofelijk wat een werk moet dat geweest zijn.
Hoe langer het duurt voordat men het met mij eens is, des te verder ben ik mijn tijd vooruit geweest.
Gebruikersavatar
High Low
Seizoenkaarthouder
Berichten: 294
Lid geworden op: 07 sep 2004, 06:12
Locatie: Alkmaar

The Real Football Factories:

http://www.bravo.co.uk/trff/

Aflevering kiezen via "catch up".
hondelulleeeeehhh!
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

Je moet geen Uruqay jeugdspelers aanvallen want die lossen het zelf op :lol:

http://www.rtvnoord.nl/sport/index.asp? ... &pid=66137#
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Plaats reactie