Over supporters van andere clubs II

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Excelsior-NAC , 1/8 finale KNVB beker, de laatste kans voor beide teams op Europees voetbal ( :lol: ) en? Geen hond op de tribune.........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Een paar stewards die even lekker loos gaan !

http://www.ad.nl/ad/nl/1433/PSV/article ... dome.dhtml
Gebruikersavatar
NAKZ
Fanatic
Berichten: 589
Lid geworden op: 26 jan 2004, 16:57
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Het combibeleid bij Vitesse is al jaren vragen om problemen en het gaat dan ook al regelmatig mis, laatst ook met ajax. Al waren het ook toen - net als nu met PSV - wel gasten die er net even wat meer naar op zoek waren dan de gemiddelde supporter. Het blijft echter belachelijk om voor het uitvak allerlei restricties op te leggen terwijl er vrije kaartverkoop aan het loket is voor het thuisvak.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Buiten kijf dat ik altijd wil dat ajax verliest, waar en wanneer dan ook, maar nu thuis tegen Feyenoord natuurlijk helemaal: de eikeltjes staan massaal Vermeer uit te fluiten.
Even een sneer naar alle AZ-supporters die oud-spelers uitfluiten: zie je nu hoe debiel en onsportief het is?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Ik zie vandaag liever Feyenoord verliezen. Dat is voor AZ op dit moment het meest gunstig.

Als er geen AZ-belang bij is zie ik ajax het liefst verliezen, maar als het beter voor ons is dat ze winnen, dan moet dat maar.
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

0-0 geëindigd. 3e plaats is nog prima haalbaar. We kunnen blij zijn, want Feyenoord verdiende de winst.
Geen gelul, drink een pul!!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

AZraamklA schreef:0-0 geëindigd. 3e plaats is nog prima haalbaar. We kunnen blij zijn, want Feyenoord verdiende de winst.
Je bedoelt als we over een paar weken winnen in die graftombe dan kunnen we die * nog inhalen? :wink:

F'noord veel beter vandaag. Verzuimen de winst mee terug naar R'dam te nemen. Jammer. F'noord de beste ploeg in de competitie op dit moment. Heel sterk middenveld en achterin Kongolo en Van Beek ijzersterk.
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

salmonyappi schreef:Buiten kijf dat ik altijd wil dat ajax verliest, waar en wanneer dan ook, maar nu thuis tegen Feyenoord natuurlijk helemaal: de eikeltjes staan massaal Vermeer uit te fluiten.
Even een sneer naar alle AZ-supporters die oud-spelers uitfluiten: zie je nu hoe debiel en onsportief het is?
https://www.facebook.com/Dutchultrashoo ... =1&theater

Ach ja, het kan erger.
[-X #-o
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Alkmaar/Zaanstreek schreef: https://www.facebook.com/Dutchultrashoo ... =1&theater

Ach ja, het kan erger.
[-X #-o
Ja, walgelijk en stuitend doek. Mjah, vrijheid van meningsuiting hè...........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

salmonyappi schreef:Buiten kijf dat ik altijd wil dat ajax verliest, waar en wanneer dan ook, maar nu thuis tegen Feyenoord natuurlijk helemaal: de eikeltjes staan massaal Vermeer uit te fluiten.
Even een sneer naar alle AZ-supporters die oud-spelers uitfluiten: zie je nu hoe debiel en onsportief het is?
Vermeer was er lekker rustig onder.Hij had eigenlijk zijn duimpie
moeten opsteken.!
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

En die woordvoerder van België net op de radio: "er zijn geen wetten die dit soort spandoeken tegen kunnen houden."

Sportief zullen we dan maar zeggen.

Bij AZ was hij niet door de keuring gekomen, gok ik :wink:
Geen gelul, drink een pul!!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZraamklA schreef:En die woordvoerder van België net op de radio: "er zijn geen wetten die dit soort spandoeken tegen kunnen houden."

Sportief zullen we dan maar zeggen.

Bij AZ was hij niet door de keuring gekomen, gok ik :wink:
En in dat geval zeg ik "gelukkig niet".
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Effe gezellig Rome slopen !
#-o
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

romfey2.jpg
romfey2.jpg (81.36 KiB) 4806 keer bekeken
Feijenoord supporters.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ze moeten Feyenoord gewoon voor 20 jaar uitsluiten want dit zal altijd zo blijven. Of alleen in Siberië laten spelen. Bizar trouwens dat die criminelen kiezen voor een boete van € 45.000 in plaats van 6 maanden achter de tralies. Alsof die leeghoofden een ton per jaar verdienen...
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Als je het niet hebt kan je het ook niet betalen. En ik denk niet dat ze ooit teruggaan naar Rome. Maar inderdaad uitsluiten die tokkies. Wat een simpel volk daar bij die club. Al zie je dat al als je naar de leden kijkt op de eerste ring achter het doel. Lekker weer een paar jaar uitsluiten. Is ook beter voor ons :)
DefJK
Seizoenkaarthouder
Berichten: 313
Lid geworden op: 22 mei 2007, 16:15
Locatie: Alkmaar

Geen straf. Alleen de Roma supporters (of eigenlijk club) krijgen een dikke boete voor het afsteken van vuurwerk in het stadion. Wat die gasten deden was buiten het stadion (volgens woordvoerder Feyenoord hebben ze zich keurig gedragen in het stadion). Hier kan de UEFA dus niks mee........ #-o

Dus supporters van clubs mogen buiten het stadion compleet los gaan als ze zich in het stadion maar gedragen.....
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Tja, hoe moet Feyenoord die "supporters" die zich buiten het stadion misdragen dan in de hand kunnen houden?

Daar kun je de club toch niet verantwoordelijk voor stellen als UEFA.

PS: Maar goed ook, anders kan Nederland de extra plek via Fair Play zeker vergeten. :wink:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wat een stel idioten......
Dit heeft toch niks met voetbalsupporters, Feyenoordaanhangers te maken?
Dit zijn een stel randdebielen die "gewoon" zin hadden om even te rellen en te knokken. Alleen al het feit dat ze dit in naam van Feyenoord doen zegt genoeg over dit soort apen (ik kan de woorden mensen of jongens in dezen niet in de mond nemen).
Het zou heel triest zijn als Feyenoord hier voor gestraft zou worden.......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
El Magico
Moderatort
Berichten: 1105
Lid geworden op: 18 dec 2004, 12:33
Locatie: Alkmaar

Een iets genuanceerder beeld vanuit supporters perspectief:

http://supportersnotcustomers.com/2015/ ... hooligans/
24 hours in a day...24 beers in a case...coincidence?
Plaats reactie