PSV

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
Johan
Oude garde
Berichten: 1422
Lid geworden op: 31 jul 2006, 16:31
Locatie: Nuenen

Langedijk schreef: 24 jan 2020, 08:05 Het zijn mooie tijden voor je gezien je afkeer jegens PSV. Helaas speelt dat ajax alleen maar in de kaart en wordt het financiële gat alleen maar groter.

Maar het is natuurlijk wel bizar wat daar gebeurt. Die Schwaab heeft vorig seizoen eigenhandig de titel verkloot met die sliding tegen ajax en dan wordt hij na zijn vertrek weer met open armen ontvangen. Hendrix en Rosario kunnen geen bal recht vooruit spelen, zand in de motor, balletjes breed en terug. Maar ze staan er altijd in, nu nog steeds. Een aanvoerder met een IQ van amper 80, een dramatische linksback, Ihattarren die verkeerd wordt gebruikt, Bergwijn uit vorm.

Ze hebben nu echt een zwaargewicht als trainer nodig, en waarschijnlijk een betere TD.
Maak er maar een andere TD van.

Ik snap er helemaal niks van, die Rosario kan er werkelijk echt helemaal niets van, en ook onder Faber blijft hij in de basis. Echt onbegrijpelijk.
Een Periero en een Guti vind ik persoonlijk echt heel veel beter, daar komt ook nog dreiging van af.
Als je nu Messi in dit team zet, dan zou hij er ook niks van bakken ben ik bang voor.....
AZ zal bloeien en nooit vergaan!
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

PSV is langzaam weggegleden naar het Feyenoord niveau en het zal een hels karwei zijn om daar oude tijden te doen herleven zoals de Rotterdammers ook al tientallen jaren ondervinden.
Bij wederom geen CL deelname gaat het al tientalen miljoenen missen, tv gelden zullen ook minder worden, ook zal de club niet meer zo, als voorheen, aantrekkelijk zijn om spelers aan te trekken die een club als PSV vooral zagen als internationale springplank.
Verder zullen hun spelers, als het in de eredivisie niet in de top kan meespelen minder waard gaan worden. Mocht het in de play-offs verzeild raken en daarin geen Europees voetbal behalen zou dat wel eens gevolgen kunnen hebben voor langere termijn.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 24 jan 2020, 08:05 Het zijn mooie tijden voor je gezien je afkeer jegens PSV. Helaas speelt dat ajax alleen maar in de kaart en wordt het financiële gat alleen maar groter.

Maar het is natuurlijk wel bizar wat daar gebeurt. Die Schwaab heeft vorig seizoen eigenhandig de titel verkloot met die sliding tegen ajax en dan wordt hij na zijn vertrek weer met open armen ontvangen. Hendrix en Rosario kunnen geen bal recht vooruit spelen, zand in de motor, balletjes breed en terug. Maar ze staan er altijd in, nu nog steeds. Een aanvoerder met een IQ van amper 80, een dramatische linksback, Ihattarren die verkeerd wordt gebruikt, Bergwijn uit vorm.

Ze hebben nu echt een zwaargewicht als trainer nodig, en waarschijnlijk een betere TD.
Niks mooie tijden vanwege mijn afkeer 🧐. Mijn bericht bestaat slechts uit medelijden, verbazing en ontzetting. Niks geen cynisme, lees maar terug.
Natuurlijk is het leuker als er twee, drie clubs om het kampioenschap spelen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Bergwijn wilt niet spelen omdat hij een transfer kan maken naar Tottenham. Het zit ze niet erg mee daar in Eindhoven.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

~AZ~ schreef: 26 jan 2020, 13:54 Bergwijn wilt niet spelen omdat hij een transfer kan maken naar Tottenham. Het zit ze niet erg mee daar in Eindhoven.
Dat is toch gewoon werkweigering? Hij heeft toch zelf een contract getekend bij PSV. Als ik PSV was zou ik 1 maand salaris inhouden.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Het is in ieder geval niet echt een teamspeler dus. Als ik Koeman was zou ik nog maar eens goed nadenken of je dat mee wilt nemen naar een EK. Iemand die zichzelf belangrijker vindt dan het team kan tijdens zo'n toernooi de boel mooi in de soep laten lopen.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

~AZ~ schreef: 26 jan 2020, 13:54 Bergwijn wilt niet spelen omdat hij een transfer kan maken naar Tottenham. Het zit ze niet erg mee daar in Eindhoven.
Het helpt dat ie ook gewoon op het vliegtuig is gestapt #-
Maar wat kunnen ze er aan doen, zijn contract ontbinden?
Laatst gewijzigd door DeZuivelDuivel op 27 jan 2020, 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 26 jan 2020, 20:57 Maar wat kunnen ze er aan doen, ze contract ontbinden?
Een boete opleggen vanwege werkweigering zou toch ook een optie moeten zijn.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Contract ontbinden en laten gaan. Waardeloos figuur. Heb je niks aan dat soort karakterloze slapjanussen. Hij is ook dik en lelijk.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Maar niet zo dom als jullie. Hij weet dat PSV compleet afhankelijk is van zijn transfersom, dus daarom kan hij zich alles permitteren. Dat is betaald voetbal anno 2020.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Ronald Waterreus geeft in zijn wekelijkse column in De Limburger aan dat het 'kamp-Van Bommel' nog altijd probeert om algemeen directeur Toon Gerbrands en technisch manager John de Jong van PSV neer te halen.

De voormalig doelman van de Eindhovenaren laat weten dat het entourage rond voormalig PSV-trainer Mark van Bommel rancuneuze gevoelens koestert richting de directie van de Brabantse club. 'Het kamp-Van Bommel zal niet rusten voordat Toon Gerbrands en John de Jong gesneuveld zijn', laat Waterreus optekenen in zijn column in De Limburger.

Volgens Waterreus proberen Van Bommel en de zijnen dat op achterbakse wijze voor elkaar te krijgen. 'Er worden lijntjes richting bevriende journalisten uitgezet. Spelers worden opgezet tegen de leiding, aangespoord om te vertrekken of toch tenminste een andere zaakwaarnemer in de arm te nemen.'

De pleidooi van Bert van Marwijk, schoonvader van Van Bommel, bij Ziggo Sport viel ook niet goed bij voormalig PSV-goalie Waterreus. 'In mijn ogen tekenend voor de stiekeme, achterbakse loopgravenoorlog die gevoerd wordt.'

De chaos word steeds groter!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

MO7 schreef: 27 jan 2020, 14:26 Maar niet zo dom als jullie. Hij weet dat PSV compleet afhankelijk is van zijn transfersom, dus daarom kan hij zich alles permitteren. Dat is betaald voetbal anno 2020.
Maar als PSV weigert te tekenen moet hij toch weer terug?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

MO7 schreef: 27 jan 2020, 14:26 Maar niet zo dom als jullie. Hij weet dat PSV compleet afhankelijk is van zijn transfersom, dus daarom kan hij zich alles permitteren. Dat is betaald voetbal anno 2020.
Nou dit is eigenlijk wat ik bedoelde. mijn opmerking was niet volledig serieus.
Als ze zijn contract ontbinden hebben ze niks en van boetes gaat hij niet beter spelen, daarnaast kan hij nog altijd een arbitragezaak starten want een stap naar Tottenham is helaas voor PSV echt een stap omhoog.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Zonde van je tijd.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Hebben zich toch aardig versterkt, financieel kan het daar niet op lijkt het wel....
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Het kan zeker niet op daar in Eindhoven. Nu ook Götze aangetrokken... :shock:
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Hij is er zelf behoorlijk enthousiast over.Afbeelding
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZuid-Scharwoude schreef: 06 okt 2020, 18:18 Het kan zeker niet op daar in Eindhoven. Nu ook Götze aangetrokken... :shock:
Tja, vooralsnog zie ik vooral twee niet-fitte spelers naar PSV trekken: Van Ginkel en Gotze.

Mooie van de Speld:
Nog 4 keer huren en PSV mag Van Ginkel houden

PSV komt dichtbij het bezit van een Marco van Ginkel. De Eindhovenaren huren de middenvelder voor de vierde keer van Chelsea en zijn daarmee goed op weg om hun spaarkaart compleet te maken. Nog vier keer huren en de overstap wordt definitief.

Technisch directeur John de Jong is tevreden met de progressie op de spaarkaart: “We schieten aardig op en zijn al op de helft. Mede dankzij mijn voorgangers, die zo slim zijn geweest om al een aantal Van Ginkel-stempels te sparen, verwacht ik dat hij over 7 jaar definitief van ons kan zijn. Dan is hij 34 jaar en kan hij mooi zijn PSV-carrière passend afsluiten.”
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Ferry schreef: 06 okt 2020, 18:27 Tja, vooralsnog zie ik vooral twee niet-fitte spelers naar PSV trekken: Van Ginkel en Gotze.
Maar ook niet-fitte spelers zullen niet gratis bij ze rondlopen.
Plaats reactie