PSV

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Kilkenny schreef: 16 jun 2021, 11:03 PSV loot Galatassaray voorronde CL. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/zw ... ~aa3a3d77/
Nou zie ik dit terug... was PSV nou zo goed of Galatassaray nou zo slecht...
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Kilkenny schreef: 27 jul 2021, 12:13 Nou zie ik dit terug... was PSV nou zo goed of Galatassaray nou zo slecht...
PSV was wel goed hoor, die hebben zich zeer goed versterkt.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Sir Robbert schreef: 27 jul 2021, 16:05 PSV was wel goed hoor, die hebben zich zeer goed versterkt.
Van Ginkel in plaats van Rosario is natuurlijk ook een enorme vooruitgang. Die moet wel fit blijven al kan Pröpper ook wel wat. Maar bij Galatassaray schijnt het wel een enorme puinhoop te zijn en dat zie je terug.

De JC schaal gaat best een interessant meetpunt worden.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

dirkjan schreef: 27 jul 2021, 11:58 Ik zat nog te twijfelen waar te plaatsen , hier of in Dubieuze transfers en andere duistere zaken
Dan heb ik ook nog een twijfelgevalletje: Malen voor rond de 30 miljoen naar Dortmund!
30 miljoen? Voor Malen? 🤔
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Kilkenny schreef: 27 jul 2021, 18:51 De JC schaal gaat best een interessant meetpunt worden.
De vraag is of PSV die wedstrijd wel serieus neemt, want het zit midden tussen de wedstrijden in de 3e voorronde CL in.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Forza AZ schreef: 27 jul 2021, 20:52het zit midden tussen de wedstrijden in de 3e voorronde CL in.
Hebben ze een ronde overleefd zonder te spelen dan ?? :lol:
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Forza AZ schreef: 27 jul 2021, 20:52 De vraag is of PSV die wedstrijd wel serieus neemt, want het zit midden tussen de wedstrijden in de 3e voorronde CL in.
Ik denk niet dat PSV de competitie wil ingaan met een nederlaag bij ajax. Na het redelijk kansloze afgelopen seizoen zal PSV graag willen laten zien dat ze minimaal gelijkwaardig zijn. Psychologisch wel belangrijk.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AlkmaarForever schreef: 27 jul 2021, 21:41 Hebben ze een ronde overleefd zonder te spelen dan ?? :lol:
Ik ga er toch wel vanuit dat ze de 5-1 voorsprong tegen Galatasaray niet meer gaan weggeven.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Je weet het nooit. :wink:
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AlkmaarForever schreef: 28 jul 2021, 09:34 Je weet het nooit. :wink:
En anders speelt PSV evengoed nog 3e voorronde EL rond de wedstrijd om de Supercup.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ihattaren verkloot zijn hele carrière als ie zo door gaat. Wederom uit de selectie gezet omdat ie zich niet aan de afspraken (wat die dan ook waren) heeft gehouden.
Zonde dat die “ik ben Mo, ik ben de beste”-mentaliteit hem zo in de weg zit.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3390
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

PSV speelt verdraaid goed voetbal. Je ziet ook direct het voordeel van meerdere spelers met scorend vermogen. Als ze zo doorgaan ben ik benieuwd hoe de wedstrijden tegen ajax zullen verlopen.

Nu nog 3-0. Als ze nog even doorzetten, is het tweeluik vandaag al beslist.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DiepeMast schreef: 03 aug 2021, 19:10 PSV speelt verdraaid goed voetbal. Je ziet ook direct het voordeel van meerdere spelers met scorend vermogen. Als ze zo doorgaan ben ik benieuwd hoe de wedstrijden tegen ajax zullen verlopen.

Nu nog 3-0. Als ze nog even doorzetten, is het tweeluik vandaag al beslist.
Ik heb alleen de samenvatting gezien, maar inderdaad: ze spelen erg goed, snel, swingend, leuk om naar te kijken; en goed elftal. Ze hebben die Ihataren (die dus bijna weg is) echt niet nodig op deze manier.
Misschien wordt de competitie wat spannender nu tussen ajax en psv.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ondertussen…….het PSV dat alles zo goed voor elkaar leek te hebben en ajax wel even van de kroon zou stoten weet niet met 11 tegen 10 te scoren tegen Benfica……die vermaledijde Portugezen toch weer.

Zolang we blijven volharden en met de regels uit het (Engelse) jaar kruik blijven spelen zal dit ellendige soort voetbal nooit verdwijnen.
De enige oplossing is nu eindelijk eens met ZUIVERE SPEELTIJD te gaan spelen, zodat je dit soort Zuid-Europese melodramatische tijdrekken uitbant.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Het is interessant om te zien welke gevolgen dit gaat hebben op termijn. PSV had het net zo goed wel kunnen halen, maar loopt nu ondanks alle investeringen wel de Champions League gelden mis.
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

salmonyappi schreef: 24 aug 2021, 22:07 Ondertussen…….het PSV dat alles zo goed voor elkaar leek te hebben en ajax wel even van de kroon zou stoten weet niet met 11 tegen 10 te scoren tegen Benfica……die vermaledijde Portugezen toch weer.

Zolang we blijven volharden en met de regels uit het (Engelse) jaar kruik blijven spelen zal dit ellendige soort voetbal nooit verdwijnen.
De enige oplossing is nu eindelijk eens met ZUIVERE SPEELTIJD te gaan spelen, zodat je dit soort Zuid-Europese melodramatische tijdrekken uitbant.
Tactisch niet best. Alles door het midden waar de meeste verdedigers stonden.
Hou het breed en de tegenstander moet heen en weer lopen, nu werd de bal al
gebracht zonder gevaarlijk te worden. En inderdaad is zuivere speeltijd
de toekomst incl. al die wissels!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Zo, die grijpen weer lekker naast de miljoenen. Weer geld dat ze niet kunnen uitgeven om bijvoorbeeld hier te komen winkelen.
Binnenkort staan ze weer te janken bij de gemeente.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZuid-Scharwoude schreef: 25 aug 2021, 06:30 Het is interessant om te zien welke gevolgen dit gaat hebben op termijn. PSV had het net zo goed wel kunnen halen, maar loopt nu ondanks alle investeringen wel de Champions League gelden mis.
PSV heeft dit jaar erg veel geld verdiend aan de verkoop van Rosario, Malen en Dumfries.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Ferry schreef: 25 aug 2021, 09:06 PSV heeft dit jaar erg veel geld verdiend aan de verkoop van Rosario, Malen en Dumfries.
Ja, maar evengoed lopen ze nu veel geld mis waar ze wel op gehoopt hadden. Dat betekent wellicht dat ze volgende zomer weer gedwongen zijn om te verkopen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

PSV ging eruit dankzij een misser voor open doel en onnavolgbare wissels. Kan ons ook zomaar gebeuren met deze voorhoede en trainer.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie