PSV

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Viergever-Luckassen is in ieder geval zeker niet beter dan wat wij centraal hebben staan.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

AlkmaarForever schreef: 30 jul 2019, 20:20 Viergever-Luckassen is in ieder geval zeker niet beter dan wat wij centraal hebben staan.
Ik denk wel op meerdere posities dat ze er niet echt bovenuit springen.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Nou, Stengs en Boadu kunnen voorlopig niet tippen aan Bergwijn en Malen die ik allebei prima vond spelen.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

vriend schreef: 31 jul 2019, 08:48 Nou, Stengs en Boadu kunnen voorlopig niet tippen aan Bergwijn en Malen die ik allebei prima vond spelen.
Zeker voor Boadu geldt dat de vergelijking op dit moment mank gaat, omdat hij bijna niet heeft gespeeld en daarom ook niets heeft kunnen laten zien. Geef hem een jaar en maak dan eens voorzichtig de vergelijking.
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

AlkmaarForever schreef: 30 jul 2019, 20:20 Viergever-Luckassen is in ieder geval zeker niet beter dan wat wij centraal hebben staan.
Maar die Duitser schijnt wel goed te zijn, ik denk dat als je die naast Viergever hebt staan, je wel degelijk een prima centraal duo hebt voor Eredivisieniveau.

Daarnaast is hun aanval natuurlijk wel echt veel beter dan onze aanval. Ik las ergens dat sommigen Stengs nog hoger aanslaan dan Malen, ik betwijfel of die überhaupt wel voetbal hebben gekeken de afgelopen maanden.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

AlkmaarForever schreef: 30 jul 2019, 20:20 Viergever-Luckassen is in ieder geval zeker niet beter dan wat wij centraal hebben staan.
Viergever zou bij ons zeker spelen. Een fitte Vlaar is een stuk volwassener dan Luckassen, maar dan moet Vlaar wel het niveau van het laatste half jaar aantikken. Ik heb gister enkel de samenvatting gezien, maar zoveel deed het centrum niet fout toch bij beide goals?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

vriend schreef: 31 jul 2019, 08:48 Nou, Stengs en Boadu kunnen voorlopig niet tippen aan Bergwijn en Malen die ik allebei prima vond spelen.
Gisteren was dat hele PSV weer niks. Zonder Luuk de Jong is PSV voorlopig een zwalkend schip.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Hun derde shirt is zo mogelijk nog lelijker dan het uitshirt.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Die oranje broeken porumt ook niet op tv.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Hebben wij in Alkmaar nog een 'Ferry' :D

https://twitter.com/PSV/status/1158777380401569792?s=09
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Interessant stuk over de aanvallende mogelijkheden van PSV. Premium, maar bv met een in-Private venster te lezen:
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/aa ... .nl/sport/
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Guttegut, wat was PSV weer tevreden en Van Bommel weer blij met deze geweldige overwinning. Het lek is weer boven hoor, na deze eclatante zege!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 07 dec 2019, 22:31 Guttegut, wat was PSV weer tevreden en Van Bommel weer blij met deze geweldige overwinning. Het lek is weer boven hoor, na deze eclatante zege!
Het was een geregisseerde goednieuwsshow vandaag. Het deed een beetje sneu aan. Kijk ons eens het lek boven hebben, inderdaad. Maar daar is Fortuna thuis dan ook de ideale tegenstander voor. Utrecht dacht ook goed te zijn na Fortuna thuis. Dat bleek anders. Ik hoop dat het PSV wat zand in de ogen strooit, volgens mij moeten ze naar Feyenoord volgende week.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

En nu is Bommel-ding dus weg. En met zijn vervangert Fabert denk ik nou ook niet dat het tij daar gaat keren. Ik word er in ieder geval niet zenuwachtig van.

https://www.ad.nl/dossier-psv/faber-tot ... ~a6ac918c/
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Kilkenny schreef: 16 dec 2019, 19:32 En nu is Bommel-ding dus weg. En met zijn vervangert Fabert denk ik nou ook niet dat het tij daar gaat keren. Ik word er in ieder geval niet zenuwachtig van.

https://www.ad.nl/dossier-psv/faber-tot ... ~a6ac918c/
Net als met Advocaat is de kans dat ze gaan stabiliseren tot een voor hun redelijke positie gezien het spelersmateriaal natuurlijk wel groot. Ongeacht de overduidelijke gebreken die Faber heeft. Als er een baan makkelijk scoren is dan is het wel interim trainer. Als AZ een slechte periode krijgt dan lijkt PSV me degene die daarvan zou kunnen profiteren. Op basis van de eerste 17 wedstrijden is er alleen geen enkele reden om te denken dat dat gaat gebeuren.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Fabert en Advocaat vergelijken gaat echt nergens over.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Kilkenny schreef: 16 dec 2019, 20:51 Fabert en Advocaat vergelijken gaat echt nergens over.
Saai en lui antwoord. Ik vergelijk de situatie van instappen met elkaar, niet de trainers zelf.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

~AZ~ schreef: 16 dec 2019, 21:01 Saai en lui antwoord. Ik vergelijk de situatie van instappen met elkaar, niet de trainers zelf.
Terwijl het toch vooral om de kwaliteit en de prestaties van de betreffende trainers gaat. Fabert mag Advocaat zijn veters nog niet strikken. En Advocaat is gepokt en gemazeld als het gaat om het op gang helpen van vastgelopen ploegen. Ik zie dat Faber niet zo maar doen, zeker niet bij een topclub. Ik vraag me ook af in welke mate hij respect bij de spelers af kan dwingen. Ik denk dat zo'n baan als tussenpaus zo makkelijk nog niet is. Tenzij PSV de lat gewoon vrij laag gelegd heeft.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Verlies tegen NAC in de beker.
Het gaat nu wel héél slecht met PSV, zielloos, zonder enig zelfvertrouwen, geen speler die het voortouw neemt, machteloze spelers en trainer(s), geen kampioenschap, geen beker, Europees voetbal wordt nog knokken.

Ik heb net even op het PSV-fanpageforum gekoekeloerd: 25 pagina’s ellende en rouw. Ook daar gaat het “licht” langzaam uit.....

Je zou dit bijna in het topic “Ten onder gaande voetbalbolwerken” plaatsen......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Het zijn mooie tijden voor je gezien je afkeer jegens PSV. Helaas speelt dat ajax alleen maar in de kaart en wordt het financiële gat alleen maar groter.

Maar het is natuurlijk wel bizar wat daar gebeurt. Die Schwaab heeft vorig seizoen eigenhandig de titel verkloot met die sliding tegen ajax en dan wordt hij na zijn vertrek weer met open armen ontvangen. Hendrix en Rosario kunnen geen bal recht vooruit spelen, zand in de motor, balletjes breed en terug. Maar ze staan er altijd in, nu nog steeds. Een aanvoerder met een IQ van amper 80, een dramatische linksback, Ihattarren die verkeerd wordt gebruikt, Bergwijn uit vorm.

Ze hebben nu echt een zwaargewicht als trainer nodig, en waarschijnlijk een betere TD.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie