PSV

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Volendam had ook niks te zoeken in de Eredivisie. 21 punten en 102 doelpunten tegen. Als je dat van Emmen doorrekent naar eind van dit seizoen komen zij op 31 punten en 85 tegendoelpunten.

OT: Van Bommel heeft dus de reeks geëvenaard. Ik meen heel snel gezien te hebben dat het record 17 wedstrijden was? Van onze Vrienden uit het Zuiden? Ik gun het PSV en Van Bommel wel om dit record te breken.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bombaman schreef: 04 nov 2018, 00:51 Volendam had ook niks te zoeken in de Eredivisie. 21 punten en 102 doelpunten tegen. Als je dat van Emmen doorrekent naar eind van dit seizoen komen zij op 31 punten en 85 tegendoelpunten.

OT: Van Bommel heeft dus de reeks geëvenaard. Ik meen heel snel gezien te hebben dat het record 17 wedstrijden was? Van onze Vrienden uit het Zuiden? Ik gun het PSV en Van Bommel wel om dit record te breken.
Omdat?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 04 nov 2018, 08:43Omdat?
Omdat we niet allemaal een hekel aan PSV hebben :wink:

Elk record dat ajax kan worden afgepakt is er 1
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

salmonyappi schreef: 04 nov 2018, 08:43Omdat?
Omdat ik nou niet bepaald het idee heb dat we dit seizoen nog boven PSV gaan eindigen.

Jij gunt het ze niet? Jij houdt meer van ajax?
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bombaman schreef: 04 nov 2018, 09:39 Omdat ik nou niet bepaald het idee heb dat we dit seizoen nog boven PSV gaan eindigen.

Jij gunt het ze niet? Jij houdt meer van ajax?
Als je mij vraagt of ik meer van ajax houd heb je nooit mijn berichten in de anti-020-topic gelezen........
Het ze gunnen omdat wíj niet meer boven ze kunnen eindigen vind ik geen goede reden.
De pest is dat je moet kiezen uit twee en laat ik nu net de pest aan allebei hebben!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Waarom verliezen ze vaak punten tegen kleine, minder geachte teams en niet tegen ons?
Ik vind dat zo jammer altijd.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

pAZcal schreef: 20 jan 2019, 16:09 Waarom verliezen ze vaak punten tegen kleine, minder geachte teams en niet tegen ons?
Ik vind dat zo jammer altijd.
Ik denk dat het hier toch vooral onderschatting is. Zeker als je 0-2 voor staat. Lekker rustig aan. Niet gek doen. Geen blessures oplopen op het kunstgras. En dan valt 1-2. Dringt Emmen aan. En floep - 2-2.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 20 jan 2019, 16:39 Ik denk dat het hier toch vooral onderschatting is. Zeker als je 0-2 voor staat. Lekker rustig aan. Niet gek doen. Geen blessures oplopen op het kunstgras. En dan valt 1-2. Dringt Emmen aan. En floep - 2-2.
Lekker pûh.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

pAZcal schreef: 20 jan 2019, 16:09 Waarom verliezen ze vaak punten tegen kleine, minder geachte teams en niet tegen ons?
Ik vind dat zo jammer altijd.
Omdat die er vaak gewoon inkleunen.
Bij AZ is dat al een tijd niet zo.
Sowieso niet onder Brom.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

pAZcal schreef: 20 jan 2019, 16:09 Waarom verliezen ze vaak punten tegen kleine, minder geachte teams en niet tegen ons?
Ik vind dat zo jammer altijd.

Hmm toch een rare opmerking. PSV heeft dit seizoen bijna alles gewonnen in de Eredivisie. Ze laten nu alleen twee punten liggen bij Emmen en ze hebben verloren bij Feyenoord. Feyenoord vind ik niet een minder geacht team dan AZ en zelfs de beste clubs verliezen wel eens punten waarin ze eigenlijk favoriet zijn. Misschien doel je nog op de bekerwedstrijd tegen RKC, maar toen speelde ze met een B-elftal. En PSV heeft natuurlijk ook wedstrijden verloren in de Champions League, maar het zou ridicuul zijn om te zeggen dat Barcelona, Inter en de Spurs minder zijn dan AZ,
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Tim schreef: 20 jan 2019, 21:08 Hmm toch een rare opmerking. PSV heeft dit seizoen bijna alles gewonnen in de Eredivisie. Ze laten nu alleen twee punten liggen bij Emmen en ze hebben verloren bij Feyenoord. Feyenoord vind ik niet een minder geacht team dan AZ en zelfs de beste clubs verliezen wel eens punten waarin ze eigenlijk favoriet zijn. Misschien doel je nog op de bekerwedstrijd tegen RKC, maar toen speelde ze met een B-elftal. En PSV heeft natuurlijk ook wedstrijden verloren in de Champions League, maar het zou ridicuul zijn om te zeggen dat Barcelona, Inter en de Spurs minder zijn dan AZ,
Überhaupt, niet alleen dit seizoen. En ook dit seizoen is het vaak hakken over de sloot geweest tegen de 'kleintjes'.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

pAZcal schreef: 21 jan 2019, 09:33 Überhaupt, niet alleen dit seizoen. En ook dit seizoen is het vaak hakken over de sloot geweest tegen de 'kleintjes'.
PSV kwam inderdaad tegen clubs als Fortuna en Pec dit seizoen pas in de blessure tijd langszij. Ook rode kaarten, vrijetrappen brachten tegen middelmatige tegenstanders wel eens behoorlijk uitkomst in wedstrijden waar het voor ze behoorlijk op slot zat. Echt met regelmaat overtuigen met dominant spel doen ze nauwelijks, maar toch trekken ze op een of andere manier altijd weer aan het langste eind. Dat omschakelvoetbal (voorheen countervoetbal) zit er bij die club schijnbaar ingebakken sinds Hiddink daar ooit aan het roer heeft gestaan.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

https://www.vi.nl/.imaging/mte/vinl-web ... 857199.jpg

Stel je toch eens voor dat we zien wat ze zeggen! Dat móét wel superbelangrijk zijn! :?

Wat een stom gedoe is dat praten achter de hand toch........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

salmonyappi schreef: 10 mar 2019, 09:10 https://www.vi.nl/.imaging/mte/vinl-web ... 857199.jpg

Stel je toch eens voor dat we zien wat ze zeggen! Dat móét wel superbelangrijk zijn! :?

Wat een stom gedoe is dat praten achter de hand toch........
niet perse super belangrijk, maar het gaat zo zeker wel gemaakt worden door de buitenwacht :wink:
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

24 jaar op zijn paspoort? ik zou zeggen doe er nog 10 jaar bij.
Afbeelding
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

handelaar schreef: 24 jul 2019, 11:53 24 jaar op zijn paspoort? ik zou zeggen doe er nog 10 jaar bij.
Afbeelding

Zo snel kun je verouderen onder van Bommel!
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

G-Vak schreef: 24 jul 2019, 14:35 Zo snel kun je verouderen onder van Bommel!
:D , maar iets klopt er niet.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

PSV geen Champions League miljoenen. Verliest van Basel. Afgang nummer 2 alweer in 2019/2020.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Jack schreef: 30 jul 2019, 20:02 PSV geen Champions League miljoenen. Verliest van Basel. Afgang nummer 2 alweer in 2019/2020.
Prima, blijven we nog enigszins in de buurt.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

We kunnen in ieder geval de concurrentie aan wie de beroerdste verdediging heeft.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Plaats reactie