Anti 010 topic

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje

Anti 010 topic...

Doe niet zo kinderachtig
7
15%
Nou even dan...
11
23%
Prima!
29
62%
 
Totaal aantal stemmen: 47
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 19 mei 2023, 20:54 Het gaat hier al een tijdje niet meer over 010. Hierboven vraag je nog iemand naar de tactiek tegen West Ham.

Nog wel meer voorbeelden ja. Bij tijd en wijle een echte speeltuinvereniging. Neem alleen al de keepers en hun trainer.
Ja het topic heeft wel een weggetje doorlopen :lol:

Ik ben blij dat de moderators er niet meer zijn, het is zo veel dynamischer. We houden elkaar toch wel bij de les, want als iedereen het zat is staat de topic een tijdje stil en dan post iemand later weer wat on topic.

Prachtig hoe je het altijd weer kan verwoorden (speeltuinvereniging :lol:), lekker absurd tegendraads onderbouwd. Staat als een huis-totale onzin- maar altijd heerlijk weer die kwinkslagen :D .
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Slot heeft vertrekwens kenbaar gemaakt.
De vijf namen van vervangers volgens RTV Rijnmond:
Sipke Hulshoff, Pascal Jansen, Peter Bosz, Maurice Steijn en Jon Dahl Tomasson
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Onverwacht.
Slot blijft bij Feyenoord:
https://www.nu.nl/voetbal/6265072/train ... noord.html
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 25 mei 2023, 07:27 Onverwacht.
Slot blijft bij Feyenoord:
https://www.nu.nl/voetbal/6265072/train ... noord.html
Ik las het ook. Hoewel ik me lang heb geërgerd aan dat hele Feyenoord (nog steeds hoor) vind ik het voor het Nederlandse voetbal wel leuk dat Slot nog een jaartje blijft. Laat hem maar bewijzen dat ie het twee jaar op rij kan. Hij heeft dan wel de mazzel dat het bij ajax en PSV één grote shitbende is momenteel, en bij AZ de “voorzichtige” Jansen nog zit, waardoor het waarschijnlijk nog wel een seizoen zal gaan lukken………..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 25 mei 2023, 07:27 Onverwacht.
Slot blijft bij Feyenoord:
https://www.nu.nl/voetbal/6265072/train ... noord.html
Hoorde ik het gisteren goed bij Vandaag Inside, heeft Slotje een netto salaris van 4,5M (premies inbegrepen)??
Dat is wel extreem hoog voor een trainer hier in de eredivisie want daar komt menig sub P.L. trainer nog niet aan toe. Kan je na gaan hoe Arnessen destijds aan Slotje zat te plukken om hem kost wat kost binnen te halen. Stel je voor dat het daar sportief verkeerd was uit gepakt. Gegokt en gewonnen zeg maar.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 25 mei 2023, 07:27 Onverwacht.
Slot blijft bij Feyenoord:
https://www.nu.nl/voetbal/6265072/train ... noord.html
Bij dit soort dingen twijfel ik altijd sterk aan de rol van de media. Ze willen allemaal 'breaking news' brengen.
Gister nog een vertrekwens - en vandaag blijft hij. Het zal allemaal wel.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 25 mei 2023, 10:49 Bij dit soort dingen twijfel ik altijd sterk aan de rol van de media. Ze willen allemaal 'breaking news' brengen.
Gister nog een vertrekwens - en vandaag blijft hij. Het zal allemaal wel.
Het was van tevoren duidelijk dat er gisteren gesproken zou worden tussen zijn zaakwaarnemer en Feyenoord.
Daarbij kunnen zaken naar voor gekomen zijn die de situatie voor Slot of Tottenham de afweging hebben veranderd
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 25 mei 2023, 10:49 Bij dit soort dingen twijfel ik altijd sterk aan de rol van de media. Ze willen allemaal 'breaking news' brengen.
Gister nog een vertrekwens - en vandaag blijft hij. Het zal allemaal wel.
Daar heb je het al (via nu.nl):

"Tottenham zou zich misleid voelen door Slot
In Engelse media komt inmiddels iets meer naar buiten over het verhaal achter het aanblijven van Arne Slot bij Feyenoord. De succestrainer zou de interesse van Tottenham Hotspur hebben gebruikt om een verbeterd Feyenoord-contract af te dwingen. Tottenham was bereid om 7 miljoen euro neer te leggen voor Slot. Dat bedrag staat in een clausule in het contract van de trainer, die pas over een jaar geldt. Maar Feyenoord zou meer dan het dubbele hebben geëist. De Engelsen zouden zelf de gesprekken hebben afgekapt. (Bron: Sky Sports)"
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 25 mei 2023, 13:51 Daar heb je het al (via nu.nl):
Was dit ook 'breaking news'?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 25 mei 2023, 15:36 Was dit ook 'breaking news'?
Dit was de verklaring voor hetgeen wat je eerder niet begreep en bezag in het licht van een mediafuzz
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 25 mei 2023, 15:48 Dit was de verklaring voor hetgeen wat je eerder niet begreep en bezag in het licht van een mediafuzz
:lol:
Het was mediafuzz!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 25 mei 2023, 21:12 :lol:
Het was mediafuzz!
](*,)
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ze hebben wel een beleid ingezet hoor: nu willen ze Stengs hebben. Nog steeds aan het AZ-kwartetten. Dan kunnen ze toch beter Jahanbakhsh houden?
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

pAZcal schreef: 24 jul 2023, 08:40 Ze hebben wel een beleid ingezet hoor: nu willen ze Stengs hebben. Nog steeds aan het AZ-kwartetten. Dan kunnen ze toch beter Jahanbakhsh houden?
Leuke is dat al die Jan Boskampjes alle AZ (ex)spelers zitten afzeiken maar als ze dan eenmaal concreet in de belangstelling van cafetaria Slot staan ze wel denken dat ze daar tot volle wasdom kunnen komen.
Je zult ook zien dat ze op hangende pootjes Idrissi weer gaan terug nemen want al die dure namen die je steeds de revue voorbij ziet komen zijn kansloos en niet te betalen voor de Rotterdammers als er geen constructie aan vast zit. Ook Feyenoord moet uit de vijver vd Belt, Beelen, van Hooijdonk, Zerrouki en dergelijke vissen.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 24 jul 2023, 08:50 Leuke is dat al die Jan Boskampjes alle AZ (ex)spelers zitten afzeiken maar als ze dan eenmaal concreet in de belangstelling van cafetaria Slot staan ze wel denken dat ze daar tot volle wasdom kunnen komen.
Je zult ook zien dat ze op hangende pootjes Idrissi weer gaan terug nemen want al die dure namen die je steeds de revue voorbij ziet komen zijn kansloos en niet te betalen voor de Rotterdammers als er geen constructie aan vast zit. Ook Feyenoord moet uit de vijver vd Belt, Beelen, van Hooijdonk, Zerrouki en dergelijke vissen.
Het scoutingslijstje dat Slot bij AZ had meegepikt is inmiddels wel uitgeput. Je merkt nu dan ook dat ze weer over zijn gestapt op bord op schoot scouting en bij de iedereen wel bekende namen/talenten uitkomen en bij nog andere ex AZ spelers. Nou hopen ze natuurlijk dat Reijnders niet slaagt in Italië zodat ze die volgend jaar op kunnen pikken.

Ik denk overigens wel dat Stengs onder Slot in ieder geval voor de eredivisie een prima aankoop is, net zo goed als dat hij dat afgelopen seizoen voor Antwerp was.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
AZ_4ever
Seizoenkaarthouder
Berichten: 370
Lid geworden op: 12 apr 2007, 13:10
Locatie: Utrecht

Kilkenny schreef: 24 jul 2023, 21:30 Het scoutingslijstje dat Slot bij AZ had meegepikt is inmiddels wel uitgeput.
Dit hoop ik echt van harte. Word helemaal gek van die kopieerclub :x
Gebruikersavatar
Kass
Seizoenkaarthouder
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 feb 2005, 07:49
Locatie: Rotterdam

Het wachten is op interesse in Boadu. Wat Stengs daar moet snap ik niet en ik vind het ook wel triest dat je als AZ jeugdproduct naar Feyenoord vertrekt. AZ heeft je opgeleid en de kans gegeven om te slagen in het betaald voetbal en dan ga je vervolgens je talenten proberen te etaleren bij de concurrent.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Kass schreef: 25 jul 2023, 07:49 Wat Stengs daar moet snap ik niet en ik vind het ook wel triest dat je als AZ jeugdproduct naar Feyenoord vertrekt. AZ heeft je opgeleid en de kans gegeven om te slagen in het betaald voetbal en dan ga je vervolgens je talenten proberen te etaleren bij de concurrent.
Heb je gelezen wat voor salaris dit knaapje (want dat is het nog) in die 4 seizoenen gaat verdienen.
Die kan al vroeg rentenieren in een landhuis met butler en een mooie poes (als je begrijpt wat ik bedoel) aan zijn zijde.
Tjonge, wat een leven hebben die knaapjes toch terwijl ik, met grote intellectuele capaciteiten, hier een beetje achter een toetsenbord berichtjes zit te typen. Werkelijk de wereld op zijn kop, maar dit terzijde.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

De Rode Baron schreef: 25 jul 2023, 08:41 Heb je gelezen wat voor salaris dit knaapje (want dat is het nog) in die 4 seizoenen gaat verdienen.
Die kan al vroeg rentenieren in een landhuis met butler en een mooie poes (als je begrijpt wat ik bedoel) aan zijn zijde.
Tjonge, wat een leven hebben die knaapjes toch terwijl ik, met grote intellectuele capaciteiten, hier een beetje achter een toetsenbord berichtjes zit te typen. Werkelijk de wereld op zijn kop, maar dit terzijde.
Zo bescheiden ook. :D
AZ-Alkmaarder
Supporter
Berichten: 184
Lid geworden op: 21 dec 2004, 19:50
Locatie: Alkmaar

Kass schreef: 25 jul 2023, 07:49 Het wachten is op interesse in Boadu. Wat Stengs daar moet snap ik niet en ik vind het ook wel triest dat je als AZ jeugdproduct naar Feyenoord vertrekt. AZ heeft je opgeleid en de kans gegeven om te slagen in het betaald voetbal en dan ga je vervolgens je talenten proberen te etaleren bij de concurrent.
Nou, dat duurde niet al te lang.
Vakkie T
Plaats reactie