Anti 010 topic

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje

Anti 010 topic...

Doe niet zo kinderachtig
7
15%
Nou even dan...
11
23%
Prima!
29
62%
 
Totaal aantal stemmen: 47
Gebruikersavatar
Kass
Seizoenkaarthouder
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 feb 2005, 07:49
Locatie: Rotterdam

AZ 4 Life schreef:[..]
Clubs als Twente, Heerenveen en Groningen weten ook een redelijk stabiel niveau te bereiken dus mag je dat ook verwachten van Feyenoord.
Ik vind clubs als Heerenveen en Groningen absoluut niet stabiel. Je hebt het over de nummer 8 en de nummer 10. Je kunt zeggen wat je wilt, maar als je dat stabiel noemt is Excelsior ook stabiel in verliezen. Feyenoord presteert erg goed, je moet wel redelijk blijven. Stadion is top, fans zijn top, maar de rest is gewoon slecht. De grootste fout die je Feyenoord kunt verwijten is dat ze niet met talenten om kunnen gaan. Zo noem ik van Persie, Leonardo, Sprockel, Sno, Lazovic en Engelaar. Verder is er gewoon een barslecht aankoopbeleid en heeft Feyenoord geen liggende gelden zodat ze slecht kunnen anticeperen op verkoop van spelers. Dit draagt ook niet bij aan het succes. Feyenoord een pas op de plaats doen, maar met een begroting van 40 miljoen euro zullen ze echt niet onder gaan doen voor FC Twente, Groningen en Heerenveen. Als ze niet gek gaan doen zullen ze van zelf weer op plek 4 terecht komen.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Kass schreef:[..]


Ik vind clubs als Heerenveen en Groningen absoluut niet stabiel. Je hebt het over de nummer 8 en de nummer 10. Je kunt zeggen wat je wilt, maar als je dat stabiel noemt is Excelsior ook stabiel in verliezen. Feyenoord presteert erg goed, je moet wel redelijk blijven. Stadion is top, fans zijn top, maar de rest is gewoon slecht. De grootste fout die je Feyenoord kunt verwijten is dat ze niet met talenten om kunnen gaan. Zo noem ik van Persie, Leonardo, Sprockel, Sno, Lazovic en Engelaar. Verder is er gewoon een barslecht aankoopbeleid en heeft Feyenoord geen liggende gelden zodat ze slecht kunnen anticeperen op verkoop van spelers. Dit draagt ook niet bij aan het succes. Feyenoord een pas op de plaats doen, maar met een begroting van 40 miljoen euro zullen ze echt niet onder gaan doen voor FC Twente, Groningen en Heerenveen. Als ze niet gek gaan doen zullen ze van zelf weer op plek 4 terecht komen.
Stabiel gaat in dit geval niet om winnen of verliezen. Ik heb het dan met name over het spelniveau, het spelniveau van Groningen en Heerenveen is gemiddeld (of net daarboven) en op de ranglijst zie je dat terug.

De wedstrijden die ze winnen in Rotterdam zijn grotendeels met geluk gewonnen, of laat ik het zo zeggen; Het was in veel gevallen op z'n minst niet overtuigend.
Gebruikersavatar
Kass
Seizoenkaarthouder
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 feb 2005, 07:49
Locatie: Rotterdam

AZ 4 Life schreef:[..]

De wedstrijden die ze winnen in Rotterdam zijn grotendeels met geluk gewonnen, of laat ik het zo zeggen; Het was in veel gevallen op z'n minst niet overtuigend.
Dat was met Groningen ook, ik kan mij wedstrijden herinneren tegen Vitesse, dat ze met 3-1 achter stonden, een 5-2 nederlaag tegen ADO en een 7-1 nederlaag tegen FC Twente. Dat is ook niet echt stabiel. Ik vind dat Feyenoord wel regelmatig speelt. Ze verliezen van de goede clubs, ajax, PSV en FC Twente, helaas nog niet van AZ. Maar ze winnen wel van de concurrentie om de 5e plek. Ze hebben niet voor niks zo veel punten. Wisselvallig vind ik meer iets voor Roda JC. Die spelen dan weer PSV weg, doen het aardig tegen AZ en winnen van ajax, maar vervolgens spelen ze gelijk tegen RKC, Sparta en Heracles. Feyenoord speelt voor een topclub niet overtuigend, maar dat zijn ze dan ook niet.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Kass schreef:[..]


Dat was met Groningen ook, ik kan mij wedstrijden herinneren tegen Vitesse, dat ze met 3-1 achter stonden, een 5-2 nederlaag tegen ADO en een 7-1 nederlaag tegen FC Twente. Dat is ook niet echt stabiel. Ik vind dat Feyenoord wel regelmatig speelt. Ze verliezen van de goede clubs, ajax, PSV en FC Twente, helaas nog niet van AZ. Maar ze winnen wel van de concurrentie om de 5e plek. Ze hebben niet voor niks zo veel punten. Wisselvallig vind ik meer iets voor Roda JC. Die spelen dan weer PSV weg, doen het aardig tegen AZ en winnen van ajax, maar vervolgens spelen ze gelijk tegen RKC, Sparta en Heracles. Feyenoord speelt voor een topclub niet overtuigend, maar dat zijn ze dan ook niet.
Het gaat me om het spel, dat is niet stabiel. Er zit totaal geen lijn in, en daarmee bedoel ik niet een offday zoals Groningen wel is heeft (en elke andere club in de eredivisie heeft). Bij Feyenoord is het elke week maar afwachten hoe ze spelen, het is 2 weken redelijk en dan weer 3 weken kut. Zelfs tegen clubs als RKC, ADO, Excelsior, Heracles etc kunnen ze zomaar kansloos verliezen. Dat is tekenend. En tuurlijk heeft elke club wel is een offday, dat is logisch, alleen niet in de mate zoals Feyenoord dat heeft.
NAC
Dagjesmens
Berichten: 42
Lid geworden op: 29 aug 2004, 02:33

Als komend weekend AZ, Roda, Heerenveen en NAC "gewoon" thuis winnen komen er liefst 3 clubs op 3 punten achterstand van feyenoord, dat dan bovendien een negatief doelsaldo heeft.
De druk op hen wordt dan wel enorm groot en in zo'n seizoen waarin alles al misgaat zullen ze daaronder bezwijken.
Mijn nick is NAC :lol:
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

NAC schreef:Als komend weekend AZ, Roda, Heerenveen en NAC "gewoon" thuis winnen komen er liefst 3 clubs op 3 punten achterstand van feyenoord, dat dan bovendien een negatief doelsaldo heeft.
De druk op hen wordt dan wel enorm groot en in zo'n seizoen waarin alles al misgaat zullen ze daaronder bezwijken.
AZ moet gewoon winnen al is het maar om die grijns van Vlaar weg te poetsen van afgelopen keer. Dat beeld irriteert me nog steeds!
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
P1m
Dagjesmens
Berichten: 46
Lid geworden op: 10 okt 2005, 18:59
Locatie: alkmaar

NAC schreef:Als komend weekend AZ, Roda, Heerenveen en NAC "gewoon" thuis winnen komen er liefst 3 clubs op 3 punten achterstand van feyenoord, dat dan bovendien een negatief doelsaldo heeft.
De druk op hen wordt dan wel enorm groot en in zo'n seizoen waarin alles al misgaat zullen ze daaronder bezwijken.
Zou wel mooi zijn. Zie het wel gebeuren! Stel Feijenoord haalt de eerste 5 niet, dan breekt daar de pleuris los (voor zover dat nu al niet gebeurd)! Hun seizoen kan alleen nog maar een klein positief randje krijgen als ze volgend jaar in europa spelen of als ze een geldschieter vinden waardoor ze weer goeie spelers kunnen kopen. Maar komende zondag gaat alles mis en beginnen ze zenuwwachtig te worden voor de concurentie :P :lol:
Feyenoord-fan
Teletext-supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 apr 2007, 12:00
Locatie: Arnhem

Ik zeg eerlijk, ik schaam me soms diep als Feijenoord fan :oops:
Dat ik dat ben komt omdat ik in Rotterdam geboren ben, maar ik ben absoluut tegen dit soort wangedrag.

Bij andere clubs gaat het wel goed, en bij Fijenoord niet. Dit mag nooit gebeuren bij zo'n club met zo'n geschiedenis, ongepast.
Die kunnen tegenwoordig een voorbeeld nemen aan andere ploegen, bv AZ ;)
RESPECT VOOR EEN MOOI AZ
Gebruikersavatar
Kermit
Ben-Sider
Berichten: 844
Lid geworden op: 22 nov 2005, 14:49
Locatie: Alkmaar

Feyenoord-fan schreef:Ik zeg eerlijk, ik schaam me soms diep als Feijenoord fan :oops:
Dat ik dat ben komt omdat ik in Rotterdam geboren ben, maar ik ben absoluut tegen dit soort wangedrag.

Bij andere clubs gaat het wel goed, en bij Fijenoord niet. Dit mag nooit gebeuren bij zo'n club met zo'n geschiedenis, ongepast.
Die kunnen tegenwoordig een voorbeeld nemen aan andere ploegen, bv AZ ;)
Spelfoutje? :wink:
Wat ik al jaren niet begrijp is dat in Spangen Sparta de aggressie beheersing wel voor elkaar heeft. Opmerkelijk, want Spangen is niet echt een sjieke buurt. Volgens mij heeft Feijenoord dat volksclub-gevoel jaren lang iets te veel gecultiveerd. Een aparte cultuursplijting tussen twee clubs; gezellig, kleinschalig tegenover groots, meeslepend, dramatiek.
In het te nieuw bouwen stadion moet er zeker meer aandacht komen voor beveiliging. Normaal gesproken ben ik altijd tegen privacyschending maar bij Feijenoord is de geest echt uit de fles, dus camera bewaking lijkt me noodzakelijk.
Zou de UEFA Europa League óns al missen? :roll: Ben d'r bar bloid mee!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Fr-fans meldt het volgende:
Extra persconferentie om 20:00u
De website Lunatic News meldt dat er om 20:00u een extra persconferentie wordt gehouden in de Kuip. Gezien de uitspraken van Erwin Koeman lijkt het voor de hand te liggen dat de trainer de eer aan zich zelf houdt en opstapt bij Feyenoord. Inmiddels is de politie van Rotterdam ook opgeroepen. De politie verwacht vanmiddag en vanavond opnieuw rellen bij de Kuip.
Erwin Koeman zei na de wedstrijd: "We zijn met een heel slechte serie bezig. Dan weet je dat er van alles kan gebeuren, van twee kanten."
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Inmiddels is het bericht weer teruggetrokken....Geen extra persconferentie dus...
Gebruikersavatar
repepe
Seizoenkaarthouder
Berichten: 392
Lid geworden op: 06 mar 2005, 18:21

Kermit schreef:[..]
Spelfoutje? :wink:
Wat ik al jaren niet begrijp is dat in Spangen Sparta de aggressie beheersing wel voor elkaar heeft. Opmerkelijk, want Spangen is niet echt een sjieke buurt. Volgens mij heeft Feijenoord dat volksclub-gevoel jaren lang iets te veel gecultiveerd. Een aparte cultuursplijting tussen twee clubs; gezellig, kleinschalig tegenover groots, meeslepend, dramatiek.
In het te nieuw bouwen stadion moet er zeker meer aandacht komen voor beveiliging. Normaal gesproken ben ik altijd tegen privacyschending maar bij Feijenoord is de geest echt uit de fles, dus camera bewaking lijkt me noodzakelijk.
Feyenoord is een club met een veel bredere aanhang dan Sparta. Lees, meer mafkezen uit heel Nedertland die erop uit zijn om met een grote groep lekker te rellen.
Blijft kansloos volk.
Krijg het apezuur.
Gebruikersavatar
Johan
Oude garde
Berichten: 1422
Lid geworden op: 31 jul 2006, 16:31
Locatie: Nuenen

Helemaal niets in r'dam, Helemaal niets in r'dam, Helemaal niets in r'dam.
Geen daden maar woorden!
Wat een schande voor zo'n club, maar wat wil je als zulke spelers aantrekt, en er niet op voor bereid was dat kuyt weg zou gaan.
Diep triest!
AZ zal bloeien en nooit vergaan!
brett
Seizoenkaarthouder
Berichten: 498
Lid geworden op: 22 dec 2004, 20:07
Locatie: Rekerbuurt

johan schreef:Helemaal niets in r'dam, Helemaal niets in r'dam, Helemaal niets in r'dam.
.
Diep triest!
Jij ben triest,waar heb je het over.
Ga je mond spoelen of koop een kaart in Diemen-Zuid.
Heb je ook een hekel aan die Stewards van AZ.


WEST-SIDE
Gebruikersavatar
cAZtricum
Fanatic
Berichten: 670
Lid geworden op: 31 dec 2003, 15:40
Locatie: Castricum

brett schreef:[..]
Jij ben triest,waar heb je het over.
Ga je mond spoelen of koop een kaart in Diemen-Zuid.
Ik zal 'm ff uitleggen: Voorlopig is er ook nog he-le-maal niets in Allukmaar!
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

johan schreef:Helemaal niets in r'dam, Helemaal niets in r'dam, Helemaal niets in r'dam.
Geen daden maar woorden!
Wat een schande voor zo'n club, maar wat wil je als zulke spelers aantrekt, en er niet op voor bereid was dat kuyt weg zou gaan.
Diep triest!
Mensen die dit begonnen te zingen tijdens AZ-Vitesse vind ik inderdaad ook triest!
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

GrandMaster T. schreef:[..]


Mensen die dit begonnen te zingen tijdens AZ-Vitesse vind ik inderdaad ook triest!
Er waren 1 of 2 mensen die dit even begonnen te zingen maar ook heel snel weer stil waren. Wij hebben zelf namelijk ook nog helemaal niks. Het is leuk hoor al die lof maar we hebben er nog niks aan. Zeker met een loterij als de play-offs zegt het nog niks.

Neemt niet weg dat Feyenoord schandalig slecht presteerd. Ze hebben geen kampioenselectie maar dit slaat nergens op. Het is terecht dat Koeman zich eens achter de oren krabt over zijn eigen presteren. Er zit namelijk geen enkele progressie in, geen enkele speler is beter geworden en het elftal hangt als los zand aan elkaar. Heerlijk al die cliches maar het klopt wel. Ze hebben gewoon een team dat met gemak en redelijk voetbal bij de eerste 5 moet kunnen eindigen.
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

AZ 4 Life schreef:[..]


Er waren 1 of 2 mensen die dit even begonnen te zingen maar ook heel snel weer stil waren.
In Vak W waren het er iets meer hoor. Erg zielig dat soort figuren...
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef:[..]
Neemt niet weg dat Feyenoord schandalig slecht presteerd.
AZ 4 Life, dit kan niet hoor. Dit is al de zoveelste keer dat ik je een d-t-fout zie maken. Op deze manier denken alle supporters dat negers niet kunnen spellen... :wink:

Voor de rest ben ik het overigens (ook in deze topic) geheel met je eens. Ik zal binnenkort je onderschrift (dat zielige filmpje) eens afkraken. Dan kunnen we weer eens ouderwets discussieren. Al zal jij het eigenlijk ook wel met me eens zijn dat Kluivert ook dit jaar weer geen bal geraakt heeft.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Ik had liever gehad dat Feyenoord de laatste twee wedstrijden had gewonnen. Dan was Heerenveen namelijk kansloos geweest voor de vijfde plaats. Nu wordt het a.s. zondag toch weer linke soep. Onze supporters kunnen blijkbaar niet rekenen.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Plaats reactie