Anti 010 topic

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje

Anti 010 topic...

Doe niet zo kinderachtig
7
15%
Nou even dan...
11
23%
Prima!
29
62%
 
Totaal aantal stemmen: 47
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

kuifje schreef: 22 apr 2022, 08:08 Goed nieuws dat dit niet doorgaat. Uiteindelijk zou dit een enorme financiële boost hebben betekend.
Nu mogen ze blijven schooien bij de Vrienden.
En schieten ze te kort om als vervanger voor Malacia een Mees de Wit over te nemen om dan maar bij een lichtgewicht als Ian Maatsen uit te komen.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

kuifje schreef: 22 apr 2022, 08:08 Goed nieuws dat dit niet doorgaat. Uiteindelijk zou dit een enorme financiële boost hebben betekend.
Nu mogen ze blijven schooien bij de Vrienden.
Ja of de strop.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Zit Slotje met zijn fanatieke assistent niet echt tegen.
In de Conference League troffen ze een grabbelaar in de goal die de makkelijkste goals toe liet,
en nu tegen Utrecht zat weer alles mee door een wel heel merkwaardige eigen treffer van een Utrecht verdediger en tegen 10 man in de dikke reserve tijd er alsnog die broodnodige overwinning er uitslepen.
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

De Rode Baron schreef: 24 apr 2022, 14:42 Zit Slotje met zijn fanatieke assistent niet echt tegen.
In de Conference League troffen ze een grabbelaar in de goal die de makkelijkste goals toe liet,
en nu tegen Utrecht zat weer alles mee door een wel heel merkwaardige eigen treffer van een Utrecht verdediger en tegen 10 man in de dikke reserve tijd er alsnog die broodnodige overwinning er uitslepen.
Ik had het idee dat Nijhuis af en toe wel erg makkelijk liet doorspelen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ik mag toch hopen dat Slot die cup niet wint. Dat zou extra zuur zijn.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 29 apr 2022, 12:12 Ik mag toch hopen dat Slot die cup niet wint. Dat zou extra zuur zijn.
Maar ik mag wel blijven hopen dat wij ook ooit weer eens zo spelen zoals Feyenoord gisteren deed……… En dat zal vermoedelijk niet met Jansen lukken…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 29 apr 2022, 12:12 Ik mag toch hopen dat Slot die cup niet wint. Dat zou extra zuur zijn.
Vind het een paradox.
Slot die deze beker wint gun ik hem niet, tegelijkertijd wil ik dat hij blijft bewijzen dat Jansen een flut trainer is.
Laatst gewijzigd door DeZuivelDuivel op 30 apr 2022, 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 30 apr 2022, 09:18 Slot die de beker wint gun ik hem niet, tegelijkertijd wil ik dat hij blijft bewijzen dat Jansen een flut trainer is.
Dat hij een goede trainer is, is ook wel duidelijk als Feyenoord uitgeschakeld wordt in de halve finale of finale. Bijkomend voordeel is dat die arrogante Feyenoorders dan geen Europacup winnen.
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Gezellige avond weer gister in Marseille.. als OM-fan hoop ik dat ze goed op hun plek gezet worden vanavond.
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Slot Geluk heeft weer eens in de laatste secondes een punt behaald waardoor het al zeker is van plek 3. Dit betekend dat FC Twente in de laatste wedstrijd geen strooibreed meer in de weg gelegd zal worden en we moeten hopen dat Groningen volgende week daar nog een puntje gaat behalen om nog in aanmerking te kunnen komen voor de 4e eindpositie.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

De Rode Baron schreef: 08 mei 2022, 16:53 Slot Geluk heeft weer eens in de laatste secondes een punt behaald waardoor het al zeker is van plek 3. Dit betekend dat FC Twente in de laatste wedstrijd geen strooibreed meer in de weg gelegd zal worden en we moeten hopen dat Groningen volgende week daar nog een puntje gaat behalen om nog in aanmerking te kunnen komen voor de 4e eindpositie.
Dit heeft AZ volledig aan zichzelf te wijten.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Ferry schreef: 08 mei 2022, 16:57 Dit heeft AZ volledig aan zichzelf te wijten.
ja, dat weten we wel, maar het valt wel allemaal zo samen.
Voor Twente een enorme meevaller, voor AZ wederom zit het niet mee.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Feyenoord wil zo graag met het Jong-team in de Eerste Divisie terechtkomen. Dat loopt in ieder geval een jaar vertraging op, want ze verloren vandaag de beloftenfinale van Jong Almere. :lol:
Dus geen kans op promotie naar de Tweede Divisie meer voor Jong Feyenoord.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Forza AZ schreef: 21 mei 2022, 17:25 Feyenoord wil zo graag met het Jong-team in de Eerste Divisie terechtkomen. Dat loopt in ieder geval een jaar vertraging op, want ze verloren vandaag de beloftenfinale van Jong Almere. :lol:
Dus geen kans op promotie naar de Tweede Divisie meer voor Jong Feyenoord.
Denk dat de beste spelers uit hun O18 niet staan te trappelen om in de beloftencompetitie te gaan spelen. Die willen aansluiten bij de selectie of anders worden verhuurd. Toch wel verschil met AZ waar je dan gewoon KKD gaat spelen als automatische vervolgstap. Zo zal het voor Feyenoord nooit makkelijk zijn om een goed Jong team te formeren.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Hup Roma!
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Hopelijk verliest die vieze Slot de finale. Met z'n kut feyenoord.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Jack schreef: 25 mei 2022, 19:43 Hopelijk verliest die vieze Slot de finale. Met z'n kut feyenoord.
Hij is voorlopig goed bezig. Niks in te brengen en de Trauner is behoorlijk overschat.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Langedijk schreef: 25 mei 2022, 20:03 Hij is voorlopig goed bezig. Niks in te brengen en de Trauner is behoorlijk overschat.
Het is goed afgelopen. :)
Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Begrijp me goed: het interesseert me geen reet dat Feyenoord heeft verloren, maar wel dat Roma heeft gewonnen. Wat een walgelijk stuk vreten is die Mourinho. Hij wint de ene na de andere finale met anti-voetbal: goaltje maken en alles op de verdediging. Roma heeft niets laten zien.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

salmonyappi schreef: 25 mei 2022, 21:05 Begrijp me goed: het interesseert me geen reet dat Feyenoord heeft verloren, maar wel dat Roma heeft gewonnen. Wat een walgelijk stuk vreten is die Mourinho. Hij wint de ene na de andere finale met anti-voetbal: goaltje maken en alles op de verdediging. Roma heeft niets laten zien.
Mwah, Feyenoord ook niet. Je mag toch God op je blote knieën danken als wij zo'n trainert zouden hebben.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Plaats reactie