Anti 010 topic

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje

Anti 010 topic...

Doe niet zo kinderachtig
7
15%
Nou even dan...
11
23%
Prima!
29
62%
 
Totaal aantal stemmen: 47
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

salmonyappi schreef: 19 mar 2023, 14:24 Ik snap niets meer van de arbitrage tegenwoordig. Idrissi staat vol op de enkel van Wijndal, niet eens geel !! Bij ons werden ze er meteen afgestuurd. Er is totaal geen beleid.
Volgens mij kreeg ie uiteindelijk wel geel. Maar dat leek me vrij mild. Hartman had er 100% af gemoeten natuurlijk
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DonnyDelano schreef: 19 mar 2023, 14:30 Volgens mij kreeg ie uiteindelijk wel geel. Maar dat leek me vrij mild. Hartman had er 100% af gemoeten natuurlijk
Er wordt in de “analyse” gezegd: “het was geen bewussie, maar dan is het evengoed nog wel rood!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 19 mar 2023, 14:24Er is totaal geen beleid.
Het is totale willekeur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 19 mar 2023, 14:34 Er wordt in de “analyse” gezegd: “het was geen bewussie, maar dan is het evengoed nog wel rood!
Ja, bewussie, laten we ze eerst aan de hersenscan leggen.
we can come an end
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

salmonyappi schreef: 19 mar 2023, 14:34 Er wordt in de “analyse” gezegd: “het was geen bewussie, maar dan is het evengoed nog wel rood!
Ik vond het rood, maar wel apart dat Ajacied Vink en Feyenoorder el Ahmadi het hier met elkaar eens waren dat geel genoeg was. 2e gele voor Hartman hoefde ook niet zo nodig.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

DonnyDelano schreef: 19 mar 2023, 14:382e gele voor Hartman hoefde ook niet zo nodig.
Makkelie geeft dan voor dezelfde overtreding van Taylor wel geel.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

AlkmaarForever schreef: 19 mar 2023, 14:40 Makkelie geeft dan voor dezelfde overtreding van Taylor wel geel.
Ik vond het ook geel hoor, maar de heren analisten vonden het wel prima
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Hartmann en Idrissi hadden allebei 2 keer geel moeten krijgen. Makkelie past de regels gewoon naar eigen inzicht toe.

Feyenoord wordt gewoon elke week gematst. Het moet blijkbaar zo zijn dit jaar.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Langedijk schreef: 19 mar 2023, 15:32 Hartmann en Idrissi hadden allebei 2 keer geel moeten krijgen. Makkelie past de regels gewoon naar eigen inzicht toe.

Feyenoord wordt gewoon elke week gematst. Het moet blijkbaar zo zijn dit jaar.
Als het dan toch zo moet zijn, dan is de uitslag ook prima. Meer kans op plek 2
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Prima overwinning van Feyenoord en Slot. ajax creeerde weinig uit open spel. Feyenoord ook conditioneel veel beter.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Van mij mogen ze kampioen worden, wij nog even die snavels voorbij zodat wij de 2e Champions League (voorronde) plek pakken. Dat raakt ajax financieel ook hard.

Uitstekende 2e helft van Feyenoord, durven voetballen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Metalingus schreef: 19 mar 2023, 16:18
Uitstekende 2e helft van Feyenoord, durven voetballen.
Met 9 man hadden ze dat niet gekund.

Elke topper dit jaar hadden ze rode kaarten moeten krijgen. Plus in de beker. Ze worden gewoon bewust gespaard en daar vind ik niets knaps aan
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Knap gedaan van onze oudtrainer Slot
we can come an end
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Slotje slotje ik haat je kop voor de mes in de rug van AZ.

Maar knap gedaan! Haast een heel elftal 'gekocht' of 'gehuurd' op data, daar moet een loper, daar balafpakker, daar iemand die tussen de linies door kan passen en allemaal met genoeg inhoud. Arnesen en opvolger hebben een team van 3 data-analisten en 2 scouts de hele wereld overgestuurd met de blauwdruk van Slot.
https://www.nrc.nl/nieuws/2023/05/12/kr ... p-a4164545

Nogmaals een bewijs dat Slot precies weet welke spelers hij nodig heeft en dus bij AZ op mijlen ver zag aankomen dat de leegloop bij AZ alleen maar opgevuld kan worden met een ontwikkelingstijd en beperkte aankopen en dus het laffe hazenpad nam.

Dan vind ik het toch knapper wat Jansen presteert met die van 6jes en 7tjes ipv van 8tjes lokken met dikke salarissen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

FugAZi schreef: 15 mei 2023, 11:14
Nogmaals een bewijs dat Slot precies weet welke spelers hij nodig heeft en dus bij AZ op mijlen ver zag aankomen dat de leegloop bij AZ alleen maar opgevuld kan worden met een ontwikkelingstijd en beperkte aankopen en dus het laffe hazenpad nam.
Welke leegloop? Hij kreeg Karlsson in plaats van Idrissi en begon vervolgens te kloten met dezelfde kampioensploeg.

Het enige verschil met AZ is de 8 tot 10 punten die Feyenoord elk jaar kado krijgt in dat aftandse stadion met die proleten op de tribunes.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

FugAZi schreef: 15 mei 2023, 11:14 Dan vind ik het toch knapper wat Jansen presteert met die van 6jes en 7tjes ipv van 8tjes lokken met dikke salarissen.
Zou je niet denken dat als Arne met spelers als Karlsson, Pavlidis, Odgaard, Clasie, Reijnders, Kerkez, Yuki had gewerkt, hier ook dit seizoen zich tot kampioen had gekroond.
Ik vind Jansen er namelijk niet het maximale uit te hebben gehaald, dat vind ik van Slot wel. Die helemaal niet zo'n bijzondere selectie te beschikking heeft om drie wedstrijden voor het einde al het kampioenschap te behalen.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 15 mei 2023, 11:55 Welke leegloop? Hij kreeg Karlsson in plaats van Idrissi en begon vervolgens te kloten met dezelfde kampioensploeg.

Het enige verschil met AZ is de 8 tot 10 punten die Feyenoord elk jaar kado krijgt in dat aftandse stadion met die proleten op de tribunes.
Dat jaar wou hij toch afmaken. Ik bedoel dat hij de leegloop van vorig jaar al aanzag komen.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 15 mei 2023, 15:34 Zou je niet denken dat als Arne met spelers als Karlsson, Pavlidis, Odgaard, Clasie, Reijnders, Kerkez, Yuki had gewerkt, hier ook dit seizoen zich tot kampioen had gekroond.
Nee absoluut niet! Hadden onze spelers dan niet die vele kansen gemist? Of hadden onze spelers hun man niet laten lopen of recht in de voeten van de tegenstander gespeeld? Al onze spelers die je opnoemt hebben flink wat momenten gehad dat ze hebben verzaakt of ongelukkig waren. (hoe hoog ik ze ook aanslag, het is niet anders). Ook mag je wel de 8 lange blessures mee nemen.
Ik vind Jansen er namelijk niet het maximale uit te hebben gehaald, dat vind ik van Slot wel. Die helemaal niet zo'n bijzondere selectie te beschikking heeft om drie wedstrijden voor het einde al het kampioenschap te behalen.
Slot heeft er zeker alles uitgehaald, zijn selectie vind ik wel veel beter dan die van AZ (vooral door het
hoge niveau van de wisselspelers)

Jansen heeft er in mijn ogen ook alles uit gehaald. Hij kan er in mijn ogen weinig tot niks aan doen dat zijn spelers zo verzaakt hebben of blessures hadden.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

FugAZi schreef: 15 mei 2023, 16:09 Nee absoluut niet! Hadden onze spelers dan niet die vele kansen gemist?
AZ heeft niet vele kansen gemist. AZ is juist zeer effectief geweest met de relatief weinige kansen die AZ creëert onder Jansen, dankzij de klasse van bijvoorbeeld Pavlidis en Karlsson.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 15 mei 2023, 17:08 AZ heeft niet vele kansen gemist. AZ is juist zeer effectief geweest met de relatief weinige kansen die AZ creëert onder Jansen, dankzij de klasse van bijvoorbeeld Pavlidis en Karlsson.
Naar welk team heb jij zitten kijken :shock: Pavlidis heeft meerdere periodes compleet droog gestaan en dat kwam niet omdat hij geen kansen heeft gehad. Karlsson is ook periodes totaal uit vorm geweest en miste de raarste ballen. En beiden zijn lang geblesseerd geweest. Dat Mijnans een slap schot heeft weten we ook alleen maar door het missen. Reijnders staat hoog in het lijstje schoten zag ik vandaag bij OptaJohan en nee die gingen er niet allemaal in (=gemiste kansen). Odgaard is al tijden hopeloos uit vorm qua kansen afmaken. De Wit kan ook niet schieten weten we ook door herhaaldelijk missen. Van Brederode ook.

Gisteravond waren het hoeveel? (3 ballen van van Brederode voor de doelmond langs die je er alleen maar tegen aan hoef te pissen komen nieteens in de boeken) Tegen Heerenveen? Tegen Volendam? Tegen Vitesse? Tegen NEC? Tegen ajax? Tegen Feyenoord? Tegen Twente? Etc etc? Het zijn er echt heel veel als je ze optel. (ik moet er niet aan denken hoeveel AZ er maar nodig had gehad voor een betere klassering).

Als je het aantal tegendoelpunten afzet tegen de top 3 dan staan we haast gelijk. Maar het aantal doelpunten is veel lager. Het ligt dus aan het aantal doelpunten maken.

Echt geen idee waar je het beeld vandaan hebt? In zoveel key momenten mis je de (opgelegde) kansen en mogelijkheden. Vooral die vele aanvallen die net niet uitkomen bij de laatste pass is de ziekte van dit seizoen, als Pavlidis een schoenmaat groter zou hebben dan was hij topscorer en die kansen staan niet in de boeken maar ze waren er wel.
Plaats reactie