Anti 010 topic

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje

Anti 010 topic...

Doe niet zo kinderachtig
7
15%
Nou even dan...
11
23%
Prima!
29
62%
 
Totaal aantal stemmen: 47
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DonnyDelano schreef: 17 jul 2022, 16:18 Martinez was ook anti-010, duh...
En Gijs had ook een grijze geiser…..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

En nou hebben ze verdomme Timber ook alweer te pakken.
Net als vorig jaar toen ik hoopte dat Feyenoord compleet in zou storten pakken ze ook nu weer flink door met Idrissi en Timber. Toch die “magneet” van 50.000 toeschouwers en (blijkbaar) centjes. Wordt helaas toch weer een geduchte concurrent.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Tja ze geven veel meer uit van hun transferinkomsten dan AZ.
Zoveel is duidelijk.

4 miljoen voor Dilrosun
8.5 miljoen voor Timber
2 miljoen voor de huur van Szymanski
5 ton voor Wieffer

Maakt toch alweer dat ze het bedrag dat ze voor Malacia hebben gekregen, weer hebben uitgegeven.

Daar moeten Idrissi en Gimenez dan nog bij komen volgens de media en die zullen ook niet gratis zijn. dus dan beginnen ze al aan de 25 miljoen die ze voor Sinisterra hebben gekregen te knagen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 27 jul 2022, 08:35 Tja ze geven veel meer uit van hun transferinkomsten dan AZ.
Zoveel is duidelijk.

4 miljoen voor Dilrosun
8.5 miljoen voor Timber
2 miljoen voor de huur van Szymanski
5 ton voor Wieffer

Maakt toch alweer dat ze het bedrag dat ze voor Malacia hebben gekregen, weer hebben uitgegeven.

Daar moeten Idrissi en Gimenez dan nog bij komen volgens de media en die zullen ook niet gratis zijn. dus dan beginnen ze al aan de 25 miljoen die ze voor Sinisterra hebben gekregen te knagen.
Ze gaan Aursnes voor minimaal 15 miljoen verkopen dus dan zitten ze al dik boven de 60. Als Gimenez en Idrissi komen gaan ze misschien naar 21 miljoen en geven ze slechts 1/3 uit. Heel normaal dus. Dat AZ geen cent wil uitgeven is gewoon vrij triest.

Die Timber is trouwens nog maar afwachten. Een goed jaar bij Utrecht, meer is het nog niet.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Ik vind dat nog wel meevallen. AZ doet hier niet voor onder met
Odgaard 4,5m
M. De Wit 2,3m
Lahdo 600k
Vanheusden 1m huur

En dan is het geld van Wijndal nog niet eens uitgegeven :) .

Feijenoord zal wel geschrokken zijn dat AZ een kooptie op Vanheusden heeft van 12 miljoen en legt ff snel 8,5m voor Timber neer :P.

Ik begreep juist van Slot dat de belangrijkste aankoop een linksback zou moeten zijn en daarna een 2e spits. Met een kulverhaal dat ze niet zomaar 2 a 3 miljoen boven de marktwaarde van een speler kunnen neerleggen omdat ze anders weer geld tekort komen voor een andere aankoop. Dan begrijp ik niks van de Timber aankoop. Maar goed, hoe minder geld voor een volgende aankoop hoe beter.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Joostess schreef: 27 jul 2022, 09:39 Ik vind dat nog wel meevallen. AZ doet hier niet voor onder met
Odgaard 4,5m
M. De Wit 2,3m
Lahdo 600k
Vanheusden 1m huur

En dan is het geld van Wijndal nog niet eens uitgegeven :) .

Feijenoord zal wel geschrokken zijn dat AZ een kooptie op Vanheusden heeft van 12 miljoen en legt ff snel 8,5m voor Timber neer :P.

Ik begreep juist van Slot dat de belangrijkste aankoop een linksback zou moeten zijn en daarna een 2e spits. Met een kulverhaal dat ze niet zomaar 2 a 3 miljoen boven de marktwaarde van een speler kunnen neerleggen omdat ze anders weer geld tekort komen voor een andere aankoop. Dan begrijp ik niks van de Timber aankoop. Maar goed, hoe minder geld voor een volgende aankoop hoe beter.
Maar daar zit het ‘m nou juist…..ze hebben overal laatjes met geld, ook steeds weer als je denkt dat het op is………
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Joostess schreef: 27 jul 2022, 09:39 Ik vind dat nog wel meevallen. AZ doet hier niet voor onder met
Odgaard 4,5m
M. De Wit 2,3m
Lahdo 600k
Vanheusden 1m huur

En dan is het geld van Wijndal nog niet eens uitgegeven :) .
Maar dat bedoel ik. Wij hebben voor Druijf, Gudmundsson, Aboukhlal, Ouwejan en Wijndal ongeveer 17 miljoen gevangen + nog de ca. 50 miljoen van vorige zomer + waarschijnlijk nog 4 miljoen voor Midtsjo. Als je dan maar 8,5 miljoen uitgeeft is dat nogal karig vergeleken met de clubs boven je.

Feyenoord raakt nu de halve basis kwijt dus de vervangers moeten er wel direct staan. Anders krijgen ze een seizoen zoals AZ. Die Walemark dreigt nu trouwens wel buiten de boot te vallen, die had beter naar AZ kunnen gaan in de winterstop.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Met Kerkez, een type a la Bullaude en eventueel een keeper + vervanger Midtsjo kom je toch een heel eind? Dan zit AZ qua uitgaven zo rond de 17 miljoen euro, lopen Karlsson en Pavlidis nog rond, heb je talentvolle jeugd die op de deur klopt. En ook nog een klapper van een koopoptie op een in potentie heel goede verdediger. Ik kan mij niet herinneren dat we deze situatie eerder aan het begin van een seizoen hadden.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Joostess schreef: 27 jul 2022, 12:23 Met Kerkez, een type a la Bullaude en eventueel een keeper + vervanger Midtsjo kom je toch een heel eind?
Zeker. Maar die laatste 3 zijn er nog niet en het seizoen is al begonnen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

salmonyappi schreef: 27 jul 2022, 09:46 Maar daar zit het ‘m nou juist…..ze hebben overal laatjes met geld, ook steeds weer als je denkt dat het op is………
Ze hebben drie keer zoveel seizoenskaarten als AZ. En een veel grotere economische achterban. Dat ga je niet winnen.
Alleen had AZ ook actiever kunnen zijn richting Timber. Die hier ook wel werd genoemd als versterking.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Ferry schreef: 27 jul 2022, 16:22 Ze hebben drie keer zoveel seizoenskaarten als AZ. En een veel grotere economische achterban. Dat ga je niet winnen.
Alleen had AZ ook actiever kunnen zijn richting Timber. Die hier ook wel werd genoemd als versterking.
Ik heb eigenlijk niet echt de illusie dat een uitblinker bij Utrecht, AZ als vervolgstap ziet. Zeker niet als ajax, PSV en Feyenoord ook interesse hebben. Nog los van het feit dat de transfersom van 8-10 miljoen nogal aan de hoge kant is
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DonnyDelano schreef: 27 jul 2022, 16:26 Ik heb eigenlijk niet echt de illusie dat een uitblinker bij Utrecht, AZ als vervolgstap ziet.
Dat ben ik met je eens hoor. Maar is Feyenoord een stap die zoveel beter is?
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Ferry schreef: 27 jul 2022, 17:40 Dat ben ik met je eens hoor. Maar is Feyenoord een stap die zoveel beter is?
Het (op dit forum weinig populaire) antwoord is helaas "ja". Ondanks de resultaten in de afgelopen ~10 jaar. Je geeft het zelf al aan, veel meer supporters en financiële mogelijkheden
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DonnyDelano schreef: 27 jul 2022, 18:13 Het (op dit forum weinig populaire) antwoord is helaas "ja". Ondanks de resultaten in de afgelopen ~10 jaar. Je geeft het zelf al aan, veel meer supporters en financiële mogelijkheden
En een ConL finale. Dat trekt toch……
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wat vinden we van dit lijstje: Oussama Idrissi, Mohamed Taabouni, Danilo, Mats Wieffer, Sebastian Szymanski, Javairo Dilrosun en Quinten Timber?
Is dat nou zoveel beter dan wat wij hebben lopen?
Wat brengt Feyenoord nou aan eigen jeugd ?

Of gaat de trainer het verschil maken?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

salmonyappi schreef: 29 jul 2022, 09:01 Wat vinden we van dit lijstje: Oussama Idrissi, Mohamed Taabouni, Danilo, Mats Wieffer, Sebastian Szymanski, Javairo Dilrosun en Quinten Timber?
Is dat nou zoveel beter dan wat wij hebben lopen?
En daar is nu dan weer Rasmussen (Vitesse) bij gekomen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

De Rode Baron schreef: 29 jul 2022, 09:28 En daar is nu dan weer Rasmussen (Vitesse) bij gekomen.
En is dat wat? Ik kan me niet echt herinneren dat ie enorm opviel.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

salmonyappi schreef: 29 jul 2022, 09:46 En is dat wat? Ik kan me niet echt herinneren dat ie enorm opviel.
Het lijkt me i.d.d geen hoogvlieger.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

salmonyappi schreef: 29 jul 2022, 09:01 Wat vinden we van dit lijstje: Oussama Idrissi, Mohamed Taabouni, Danilo, Mats Wieffer, Sebastian Szymanski, Javairo Dilrosun en Quinten Timber?
Is dat nou zoveel beter dan wat wij hebben lopen?
Wat brengt Feyenoord nou aan eigen jeugd ?

Of gaat de trainer het verschil maken?
Szymanski, Dilrosun en Timber is wel kwaliteit. Dan is het misschien nog de vraag of ze te veel betalen (voor Timber met name), maar dat zijn wel 3 echt goede spelers. De rest ben ik op het moment niet zo jaloers op.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

De Rotterdammers staan op het punt om Senesi voor 15M te transfereren naar het Engelse Bournemouth. Dat vind ik toch best knap gezien de Argentijn echt een vrij beperkte speler is. Daar waar onder Advocaat nog totaal geen waarde op het veld te vinden was hebben ze wel reuze stappen onder Slot genomen. Ere wie ere toe komt. Bij AZ is het op dat vlak allemaal dratisch afgenomen en mochten we nog blij zijn met de 10M van Wijndal.
Plaats reactie