Anti 010 topic

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje

Anti 010 topic...

Doe niet zo kinderachtig
7
15%
Nou even dan...
11
23%
Prima!
29
62%
 
Totaal aantal stemmen: 47
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 11 aug 2022, 09:55 Dat gezegde ging over het financiele beleid en het deel van transferuitgaven daarin, niet over het opstellen van (je jeugd)spelers
Dan is Marco van Basten wel een heel slecht voorbeeld want die snapte nergens iets van

De meeste clubs kijken naar het grotere plaatje waarbij resultaten vanzelf weer geld opleveren. Feyenoord heeft 1 redelijk jaar achter de rug waarna ze puur dankzij de CoL voor 70 miljoen kunnen verkopen. Daarmee hebben ze eventuele te dure aankopen al ruimschoots terugverdiend.

Verkeerde zuinigheid. Dat is het beleid van AZ en dat levert uiteindelijk niets op.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 11 aug 2022, 14:27 Dan is Marco van Basten wel een heel slecht voorbeeld want die snapte nergens iets van

De meeste clubs kijken naar het grotere plaatje waarbij resultaten vanzelf weer geld opleveren. Feyenoord heeft 1 redelijk jaar achter de rug waarna ze puur dankzij de CoL voor 70 miljoen kunnen verkopen. Daarmee hebben ze eventuele te dure aankopen al ruimschoots terugverdiend.

Verkeerde zuinigheid. Dat is het beleid van AZ en dat levert uiteindelijk niets op.
Ja, hier kun je een goed punt hebben (al moet je de ins & outs weten om goed te kunnen beoordelen of dat in de praktijk goed of slecht gegaan is).
Je mag van de persoon Arne Slot vinden wat je wilt, maar als je hem bij AZ had gehouden, dan had AZ ook meer resultaat, inkomsten en dus groei gehad denk ik.
we can come an end
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 11 aug 2022, 14:31 Je mag van de persoon Arne Slot vinden wat je wilt, maar als je hem bij AZ had gehouden, dan had AZ ook meer resultaat, inkomsten en dus groei gehad denk ik.
Had Pavlidis die bal tegen celtic wel gemaakt denk je, of die andere 20 kansen op paal, lat, net naast die hij het afgelopen seizoen heeft gehad? Ik geloof er niks van dat Slot het verschil had gemaakt. Want de kansen waren er immers wel.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

FugAZi schreef: 11 aug 2022, 17:33 Ik geloof er niks van dat Slot het verschil had gemaakt. Want de kansen waren er immers wel.
Slot zag in ieder geval dat Gudmundsson op 10 meer toevoegde dan De Wit.

Verder heeft Slot bij AZ ook talloze tactische blunders gemaakt. Die man heeft nog niks bewezen op langere termijn (lees: langer dan 1 jaar).
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
J.Krekel
Supporter
Berichten: 177
Lid geworden op: 27 feb 2008, 17:23
Locatie: Amsterdam

salmonyappi schreef: 10 aug 2022, 21:22 Jij gaat er dus van uit dat Huiberts er niets mee doet. AZ is al tijden bezig met Bullaude, opeens komt Feyenoord om de hoek en de eisen veranderen, er wordt getraineerd en AZ is bijna uit beeld en Feyenoord is dan gegadigde nr. 1.
Wij weten niet wat er allemaal speelt bij zo’n transfer, maar wel direct naar Huiberts wijzen als het niet dreigt te lukken. Dan maar 12 miljoen neerleggen zodat Japie Huiberts de slimme gaat vinden?
Dat is één manier om er naar te kijken. Een andere is dat Huijberts wellicht het in een verkeerde categorie spelers zoekt, qua waarde. Wij willen toch ook onze sterspeler Karlsson niet voor een fooi verkopen aan een Celta de Vigo?
Zachte heelmeesters (Jansen) maken stinkende wonden!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 11 aug 2022, 17:37 Slot zag in ieder geval dat Gudmundsson op 10 meer toevoegde dan De Wit.

Verder heeft Slot bij AZ ook talloze tactische blunders gemaakt. Die man heeft nog niks bewezen op langere termijn (lees: langer dan 1 jaar).
Zag hij dat of had hij gewoon een vervanger nodig vanwege de blessure van de Wit.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

FugAZi schreef: 11 aug 2022, 17:33 Had Pavlidis die bal tegen celtic wel gemaakt denk je, of die andere 20 kansen op paal, lat, net naast die hij het afgelopen seizoen heeft gehad? Ik geloof er niks van dat Slot het verschil had gemaakt. Want de kansen waren er immers wel.
Dit is echt zon lachwekkend argument
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

FugAZi schreef: 11 aug 2022, 18:41 Zag hij dat of had hij gewoon een vervanger nodig vanwege de blessure van de Wit.
Nee, dat zag hij, want De Wit kwam onder Slot qua minuten maar tot 13 of 14 volledige wedstrijden. En in de belangrijke wedstrijden zat hij op de bank.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 11 aug 2022, 18:45 Dit is echt zon lachwekkend argument
Dus eigenlijk zeg je (als ik de vergelijking met de wedstrijd van gisteren maak) dat het voetbal gisteren na de wissel van de Wit helmaal instortte? Want de uitgespeelde en gemiste kansen tellen niet in jou filosofie?
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 11 aug 2022, 22:07 Nee, dat zag hij, want De Wit kwam onder Slot qua minuten maar tot 13 of 14 volledige wedstrijden. En in de belangrijke wedstrijden zat hij op de bank.
Juist dat het lekker draaide met Gudmundsson en dat die de van blessure terugkerende de Wit een tijd uit de basis hield. Onjuist dat Gudmundsson daar blijvend neergezet werd toen de Wit nog fit was.
Maar het meest ideale is dat je daar 2 verschillende spelers hebt die elkaar scherp houden waar de trainer elke dag een keus in kan maken. Daarom is het zo jammer dat Gudmundsson niet continu kon leveren en wegzakte.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

FugAZi schreef: 12 aug 2022, 09:53 Dus eigenlijk zeg je (als ik de vergelijking met de wedstrijd van gisteren maak) dat het voetbal gisteren na de wissel van de Wit helmaal instortte? Want de uitgespeelde en gemiste kansen tellen niet in jou filosofie?
Het is een lachwekkend argument omdat het eenrichtingsverkeer is. "Wat ALS Pavlidis die bal maakt". Ja je vergeet dan even dat de tegenstanders van AZ ook legio kansen missen, en bijvoorbeeld goals cadeau doen aan AZ (zoals celtic 2x). Wat ALS hun die wel hadden gemaakt. Dat soort redenaties kunnen soms toepasbaar zijn op een enkele wedstrijd, maar nooit op een heel seizoen.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 12 aug 2022, 10:05 Het is een lachwekkend argument omdat het eenrichtingsverkeer is. "Wat ALS Pavlidis die bal maakt". Ja je vergeet dan even dat de tegenstanders van AZ ook legio kansen missen, en bijvoorbeeld goals cadeau doen aan AZ (zoals celtic 2x). Wat ALS hun die wel hadden gemaakt. Dat soort redenaties kunnen soms toepasbaar zijn op een enkele wedstrijd, maar nooit op een heel seizoen.
Toch is het het verhaal van het afgelopen seizoen, als je steeds maar net niet die bevrijdende maak, net steeds niet los komt van de spanning en door die spanning hem dan ook nog is tegen krijgt. Het is een harde les maar het is wel zo, je zag dat de selectie het wel kon een hele periode en weer instortte toen 1 of 2, 3 spelers er niet waren of even minder in hun vel zaten. Maar het staat buiten kijf dat het er wel inzit. Dus nu aangevuld met spelers die hopelijk wel de dipjes van anderen kunnen opvangen (en visa versa) verwacht ik alleen maar vooruitgang.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

FugAZi schreef: 12 aug 2022, 10:04 Maar het meest ideale is dat je daar 2 verschillende spelers hebt die elkaar scherp houden waar de trainer elke dag een keus in kan maken.
Die hebben we ook. Reijnders, Odgaard, Evjen, De Jong. En toch is het altijd De Wit, ook als er om creativiteit wordt gevraagd.

Slot zag dat veel beter.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 12 aug 2022, 18:01 Die hebben we ook. Reijnders, Odgaard, Evjen, De Jong. En toch is het altijd De Wit, ook als er om creativiteit wordt gevraagd.

Slot zag dat veel beter.
Huigelende hyenas hebben ook liefde nodig. Gelukkig ben jij er nog 8)
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

FugAZi schreef: 12 aug 2022, 18:04 Huigelende hyenas hebben ook liefde nodig. Gelukkig ben jij er nog 8)
Verklaar je nader?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Op VI:
De Rotterdamse club is deze zomer uiterst actief op de markt. Bullaude heeft de werkethiek van Guus Til, maar de techniek van een potentiële topspeler. Feyenoord ontdekte hem, later kwam ook AZ kijken. Volgens ingewijden uit Argentinië neigt Bullaude zelf naar Feyenoord.
Zie vergedrukte zin. Dit klopt toch niet? AZ was toch al veel eerder bezig?
Graag opheldering alvorens ik mijn VI-app abonnement opzeg 🙃.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 12 aug 2022, 19:46 Op VI:



Zie vergedrukte zin. Dit klopt toch niet? AZ was toch al veel eerder bezig?
Graag opheldering alvorens ik mijn VI-app abonnement opzeg 🙃.
Door Martijn Krabbendam.

Dat zegt mij al genoeg.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Ik snap hem niet, ze hebben toch die Pool aangetrokken waar ze zoveel in zien met optie tot koop op de positie van Til?
Die zit toch ook tegen de 10M aan mocht die bevallen, verder moeten ze voor Aursnes een verdedigende middenvelder hebben.
Dus waarom 7M uitgeven voor Bullaude, volgens mij hebben ze daar andere prioriteiten dan wederom een aanvallende middenvelder voor de hoofdprijs vastleggen?
Laatst gewijzigd door De Rode Baron op 12 aug 2022, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 12 aug 2022, 19:46 Op VI:



Zie vergedrukte zin. Dit klopt toch niet? AZ was toch al veel eerder bezig?
Graag opheldering alvorens ik mijn VI-app abonnement opzeg 🙃.
Dat las ik laatst ook al ergens anders. Kan dus best.

En zoals gezegd heeft ajax hem in het verleden al afgetest. Die grote clubs hebben gewoon een beter netwerk dan AZ hoor.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AlkmaarForever schreef: 12 aug 2022, 19:52 Door Martijn Krabbendam.

Dat zegt mij al genoeg.
Vind ik wel vreemd. Ik heb regelmatig Voetbalpraat op ESPN hier aan staan, en toen AZ nog dicht bij een transfer was voor deze Bullaude zat hij ook aan tafel.
"Ik ken hem niet maar moet een goede speler zijn die ze al een tijd volgen, heb ik ook gehoord"' aldus Krabbendam over AZ.
En nu meldt hij dan doodleuk nu de Rotterdammers plotsklaps in het spel komen dat Feyenoord hem al langer ontdekt hebben.
Plaats reactie