Anti 010 topic

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje

Anti 010 topic...

Doe niet zo kinderachtig
7
15%
Nou even dan...
11
23%
Prima!
29
62%
 
Totaal aantal stemmen: 47
MarkusHenriksen19
Supporter
Berichten: 181
Lid geworden op: 31 jan 2019, 07:00

Begint Slot al een beetje spijt te krijgen voor zijn keuze? Het wordt wel bijna komisch zo als Senesi, Haps en misschien Berghuis ook vertrekken. De rest kan niet beter of wil geen stap extra zetten. Zelfs de play-offs worden nog spannend want Utrecht doet het best goed de laatste weken. Ondertussen komt de vraag of Dick nog verder wil, dan kan Slot het meteen proberen in de play-offs.
Maarten Martens is de enige speler van deze eeuw die de beker én landstitel als speler won. Als trainer is het je ook gegund

Eerste wedstrijd: AZ-Aalesunds FK 6-0 (25-8-2011, vEL)

>Huiberts, wijs ook BMI de deur én volg gerust zelf!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

MarkusHenriksen19 schreef: 02 mei 2021, 14:42 Zelfs de play-offs worden nog spannend want Utrecht doet het best goed de laatste weken.
Feyenoord speelt z'n play-off wedstrijd(en) wel thuis (er even van uit gaan dat ze niet alsnog door Utrecht worden ingehaald in de competitie). Maar dan nog kunnen ze (zonder publiek waarschijnlijk) best verliezen van Utrecht of misschien wel al in de 1e ronde van Sparta. :lol:
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

MarkusHenriksen19 schreef: 02 mei 2021, 14:42 Begint Slot al een beetje spijt te krijgen voor zijn keuze? Het wordt wel bijna komisch zo als Senesi, Haps en misschien Berghuis ook vertrekken. De rest kan niet beter of wil geen stap extra zetten. Zelfs de play-offs worden nog spannend want Utrecht doet het best goed de laatste weken. Ondertussen komt de vraag of Dick nog verder wil, dan kan Slot het meteen proberen in de play-offs.
Ach met een beetje pech is hij maandag al hoofdtrainer en mag hij gezellig het seizoen afsluiten met een smet op zijn blazoen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ik zet de popcorn alvast klaar voor de play-offs🍿🍿.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ik denk niet dat Slot zijn vingers gaat branden aan de play offs.
_________________
"I don't know that!"
MarkusHenriksen19
Supporter
Berichten: 181
Lid geworden op: 31 jan 2019, 07:00

Forza AZ schreef: 02 mei 2021, 14:52 Feyenoord speelt z'n play-off wedstrijd(en) wel thuis (er even van uit gaan dat ze niet alsnog door Utrecht worden ingehaald in de competitie). Maar dan nog kunnen ze (zonder publiek waarschijnlijk) best verliezen van Utrecht of misschien wel al in de 1e ronde van Sparta. :lol:
Spelen ze geen tweeluiken meer zoals wij een paar jaar terug?
Maarten Martens is de enige speler van deze eeuw die de beker én landstitel als speler won. Als trainer is het je ook gegund

Eerste wedstrijd: AZ-Aalesunds FK 6-0 (25-8-2011, vEL)

>Huiberts, wijs ook BMI de deur én volg gerust zelf!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

MarkusHenriksen19 schreef: 02 mei 2021, 21:04 Spelen ze geen tweeluiken meer zoals wij een paar jaar terug?
Dit seizoen zijn het enkele wedstrijden omdat het competitieschema anders te vol werd. Dit vanwege de late start van de competitie. Volgend seizoen is het wel weer gewoon met een uit en thuiswedstrijd.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Kilkenny schreef: 02 mei 2021, 16:49 Ik denk niet dat Slot zijn vingers gaat branden aan de play offs.
Goed gedacht, raar verhaal inmiddels in rotterdam.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Van VI
Martijn Krabbendam, clubwatcher van Feyenoord, is ervan overtuigd dat de Rotterdammers zullen gaan proberen om Guus Til in de aankomende transferperiode binnen te halen. De middenvelder van Spartak Moskou is precies de speler waar Arne Slot naar op zoek is.
Til (23) heeft nog een doorlopend contract bij Spartak, dat de middenvelder dit seizoen verhuurt aan SC Freiburg. In Duitsland komt Til niet veel aan spelen toe. 'Ik denk nog steeds, ook al is er geen geld, dat Feyenoord er alles aan zal gaan doen om Til binnen te halen', zei Krabbendam maandagmiddag aan tafel bij Kees Jansma.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 10 mei 2021, 17:43Van VI
De middenvelder van Spartak Moskou is precies de speler waar Arne Slot naar op zoek is.

Dat hangt er vanaf hoe je wilt gaan spelen lijkt me. Til is een technische beperkte renner die al 2 jaar nauwelijks heeft gespeeld. Niet echt een droomkandidaat als je het mij vraagt.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 10 mei 2021, 18:43 De middenvelder van Spartak Moskou is precies de speler waar Arne Slot naar op zoek is.

Dat hangt er vanaf hoe je wilt gaan spelen lijkt me. Til is een technische beperkte renner die al 2 jaar nauwelijks heeft gespeeld. Niet echt een droomkandidaat als je het mij vraagt.
Zou Til het überhaupt willen? Die volgt toch ook alle perikelen rondom Feyenoord?
Ik denk dat Slot een hardwerkende veellopende doelpuntmakende speler wil, maar of dat werkt met de spelers die om hem heen lopen? Bij Spartak en Freiburg in ieder geval niet.......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 10 mei 2021, 18:43 De middenvelder van Spartak Moskou is precies de speler waar Arne Slot naar op zoek is.

Dat hangt er vanaf hoe je wilt gaan spelen lijkt me. Til is een technische beperkte renner die al 2 jaar nauwelijks heeft gespeeld. Niet echt een droomkandidaat als je het mij vraagt.
Slot heeft zijn speelstijl ontwikkeld op een speler als Til. een lopende en scorende 10 die eventueel als valse 9 naast de spits kan opduiken (maar geen echte valse 9 kan zijn omdat er dus nog gewoon een spits voor loopt). Het probleem lijkt mij echter dat ze in Rotterdam exact dat soort spelers altijd al gehad hebben.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Spelers van Feyenoord staan te applaudisseren voor binnendringende Tokkies in De Kuip, beetje genant jongens.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

AlkmaarForever schreef: 16 mei 2021, 14:09 Spelers van Feyenoord staan te applaudisseren voor binnendringende Tokkies in De Kuip, beetje genant jongens.
Feyenoord uitsluiten van de play-offs n.a.v. deze actie. ;)
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AlkmaarForever schreef: 16 mei 2021, 14:09 Spelers van Feyenoord staan te applaudisseren voor binnendringende Tokkies in De Kuip, beetje genant jongens.
Precies! Ik had hier al over gepost , maar in het AZ-Heracles-topic en dus weer verwijderd, maar helemaal met je eens. Vuurwerk en vele fakkels op het veld (dat flink beschadigd werd daardoor), allemaal van die debiele hoodies die zich supporters noemen. Maar vooral dat applaudiseren van de spelers voor die randdebielen was een erg slecht signaal........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Het ergste is nog dat ze in plaats van een straf een thuiswedstrijd met publiek tegen Sparta krijgen. Ze worden voortdurend gematst.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
AZvoorschoten
Teletext-supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mar 2014, 20:50

Feyenoord heeft opnieuw een medewerker bij AZ weggehaald. Clubarts Joost van der Hoek maakt de overstap van Alkmaar naar De Kuip. Van der Hoek volgt Casper van Eijck op die een stapje terug doet, maar wel betrokken blijft als arts bij Feyenoord.

Van der Hoek was jarenlang volleyballer in onze regio bij Nesselande. Na zijn actieve loopbaan ging hij als eerste als medisch begeleider aan de slag bij de Rotterdamse volleybalclub. Daarna werd hij in 2009 door AZ aangesteld als clubarts. De Dordtenaar werkte in Alkmaar dus al samen met toekomstig trainers Arne Slot en Marino Pusic. Van der Hoek studeerde geneeskunde aan het Erasmus MC en is op voorspraak van Casper van Eijck aangesteld. Van Eijck, die zelf ook sinds 2009 actief is als clubarts bij Feyenoord, gaat zich op de achtergrond nog inzetten voor Feyenoord.

https://www.rijnmond.nl/nieuws/1213159/ ... -Van-Eijck
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Flauw dit.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 16 mei 2021, 19:01 Het ergste is nog dat ze in plaats van een straf een thuiswedstrijd met publiek tegen Sparta krijgen. Ze worden voortdurend gematst.
Er komt een vooronderzoek naar de Kuipbestormers, omdat de directeur van De Kuip vindt dat er een grens is overtreden. Er zullen dus sancties komen. De beste lijkt mij geen publiek toe te laten bij de halve finale tegen Sparta. Het zou sowieso belachelijk zijn dat juist Feyenoord nu voor de tweede keer al met publiek mag spelen. Straffen die klote-010-hap!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 17 mei 2021, 16:50 Er komt een vooronderzoek naar de Kuipbestormers, omdat de directeur van De Kuip vindt dat er een grens is overtreden. Er zullen dus sancties komen. De beste lijkt mij geen publiek toe te laten bij de halve finale tegen Sparta. Het zou sowieso belachelijk zijn dat juist Feyenoord nu voor de tweede keer al met publiek mag spelen. Straffen die klote-010-hap!
Zullen de recettes niet gedeeld worden? Ook Sparta wilde er graag publiek bij, stond in de krant. Misschien een boete?
_________________
"I don't know that!"
Plaats reactie