De trainerscarrousel / trainers van andere clubs

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 28 sep 2017, 17:05 Carlo Ancelotti weg bij Bayern. Na de niet zo positieve geluiden uit de spelersgroep en de afstraffing tegen PSG trek ik daar geen wenkbrauw van op. :-s
Een typische opportunistische actie die past bij een (te) grote (en dus vaak ongeduldige) club.
Ik lig er overigens geen miliseconde wakker van.....
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Heerlijk, Dickie zit weer bij een club en er gebeuren voorspelbare dingen. Zijn voorganger schofferen, heel veel geld uitgeven omdat Dickie anders niet komt, hoog van de toren blazen als El Salvador en iedere jeugdspeler krijgt een enkelband die een schok geeft als hij het nog in zijn hoofd haalt om in de buurt van het hoofdveld te komen.

Gelukkig zit hij deze keer niet bij ons en kunnen we gretig meeprofiteren. Hij schijnt on te willen verlossen van Dos Santos en Bel Hassani. Dickie de verlosser.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Maar Sparta heeft toch een rijtje aardige tot goede spelers op de korrel, als de berichten kloppen!
Michiel Kramer, Adam Maher, Sam Lammers, Miquel Nelom, Iliass Bel Hassani en Dabnes dos Santos
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 28 dec 2017, 10:01 Maar Sparta heeft toch een rijtje aardige tot goede spelers op de korrel, als de berichten kloppen!
Michiel Kramer, Adam Maher, Sam Lammers, Miquel Nelom, Iliass Bel Hassani en Dabnes dos Santos
Hebben ze nu opeens wel geld of was Pastoor zo eigenwijs om te vinden dat ze het met deze selectie wél zouden redden?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Nee, er is kennelijk een potje gevonden waarmee alle fouten vanuit het verleden nog eens overgedaan kunnen worden. Sparta heeft een prima jeugdopleiding, maar nu gaan ze weer heel veel geld uitgeven aan veel te oude (als je kijkt naar restwaarde) en psychisch instabiele spelers. Als je wilt overleven moet je daar geen Kramer, Maher en DJ Dabs voor halen. Wordt nog vijf maanden genieten...
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ach, met die spelers gaat hij ongetwijfeld Roda onder zich houden en de play-offs winnen. Dan is Dick weer de gevierde man. Maar zijn tweede halve jaar bij AZ was ook een aanfluiting toen de jeugd compleet werd genegeerd en de ‘ervaren’ spelers niets presteerden.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 28 dec 2017, 19:53 Ach, met die spelers gaat hij ongetwijfeld Roda onder zich houden en de play-offs winnen. Dan is Dick weer de gevierde man......
....en gaat Sparta het jaar daarop ten onder aan te snel en te veel ingekochte tweederangs spelers die het elders niet gemaakt hebben en degradeert alsnog, maar dan is Dick allang weer weg........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Zonde, was een uitstekende opvolger van Brom geweest.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

~AZ~ schreef: 02 jan 2018, 09:06 Zonde, was een uitstekende opvolger van Brom geweest.
Ik ken zijn naam uiteraard, maar waarop wordt gebaseerd dat hij zo goed zou zijn? Niet cynisch of hoe dan ook bedoeld maar pure onwetendheid...... Hoe is zijn palmares?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Als hij bij NEC laat zien een prima hoofdtrainer te zijn, dan kan de volgende stap toch alsnog AZ zijn? Mooie opbouw juist.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

AZuid-Scharwoude schreef: 02 jan 2018, 09:28 Als hij bij NEC laat zien een prima hoofdtrainer te zijn, dan kan de volgende stap toch alsnog AZ zijn? Mooie opbouw juist.
Dat is ook zo, maar als hij dat laat zien kan de volgende stap ook zomaar PSV of het buitenland zijn. Aan de andere kant is het waarschijnlijk uitgesloten dat de directie visie toont en Brom geen contractverlenging geeft, dus misschien is het maar beter zo.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

salmonyappi schreef: 02 jan 2018, 09:21 Ik ken zijn naam uiteraard, maar waarop wordt gebaseerd dat hij zo goed zou zijn? Niet cynisch of hoe dan ook bedoeld maar pure onwetendheid...... Hoe is zijn palmares?
Ik meen mij iemand op het forum te herinneren die hele wetenschappelijke analyses er op los liet wat deze trainer betreft, hij zou van de nieuwe generatie zijn en zeer inventief etc. etc.
Beetje hetzelfde verhaal als Slot.
In die zin zou een Lijnders-Slot combinatie nog wel interessant kunnen blijken, mits Slot daar mee akkoord zou gaan en dat denk ik niet.

Derhalve kun je er van uit gaan dar Slot onze nieuwe hoofdtrainer zal worden zodra hij zijn diploma heeft en dan kun je nog op zoek naar een assistent voor hem.
Bij Alkmaar begint de victorie!
elmo
Seizoenkaarthouder
Berichten: 311
Lid geworden op: 06 jun 2007, 18:33

salmonyappi schreef: 02 jan 2018, 09:21 Ik ken zijn naam uiteraard, maar waarop wordt gebaseerd dat hij zo goed zou zijn? Niet cynisch of hoe dan ook bedoeld maar pure onwetendheid...... Hoe is zijn palmares?
https://www.vi.nl/pro/analyse/met-deze- ... 113155ccba
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

~AZ~ schreef: 02 jan 2018, 09:06 Zonde, was een uitstekende opvolger van Brom geweest.
Waarom? Deze jongen is qua type namelijk totaal niet complementair aan Slot. Daar gaan mensen vaak aan voorbij. Die kijken alleen naar de hoofdtrainer, alleen vergeet men dat er nog twee man in de staf zitten. Dit is eerder een soortgelijke trainer als Slot in plaats van een aanvulling. Dat gaat botsen. Of je moet Slot ook lozen en een hele andere weg inslaan. Daar zie ik totaal geen aanleiding toe. Laat Van den Brom, Slot en Echtold maar mooi zitten. Je hebt bovendien geen enkele garanties bij die Leijnders. Die heeft nog nooit de leiding gehad over een organisatie en een spelersgroep. Dan wil je een goed functionerend geheel nu overboord gaan gooien voor een gok? Laat hem eerst maar presteren bij NEC, kan hij daarna mooi doorstromen naar AZ.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

De beoogde opvolger van Wenger: Luis Enrique, vraagt 17.000.000 per jaar😳
Mag ik zeggen dat ik dat volslagen belachelijk vind?

En kom nou niet met “dat is voetbal tegenwoordig”. Dit is compleet ridicuul!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 02 mei 2018, 08:31 De beoogde opvolger van Wenger: Luis Enrique, vraagt 17.000.000 per jaar😳
Mag ik zeggen dat ik dat volslagen belachelijk vind?

En kom nou niet met “dat is voetbal tegenwoordig”. Dit is compleet ridicuul!
Ik heb ergens ook nog een briefje van 1.000.000 liggen.
Turkse lira
we can come an end
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3148
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

salmonyappi schreef: 02 mei 2018, 08:31 De beoogde opvolger van Wenger: Luis Enrique, vraagt 17.000.000 per jaar😳
Mag ik zeggen dat ik dat volslagen belachelijk vind?

En kom nou niet met “dat is voetbal tegenwoordig”. Dit is compleet ridicuul!
Verdomd, Mart Smeets op het forum! Ja dat mag je zeggen 8)

Tsja, zo gaat dat. In een ridicule wereld, want dat is voetbal op topniveau tegenwoordig, worden ridicule dingen gedaan.

Maar het blijft wat veel voor een trainer. Of speler. Of wie dan ook waar dan ook.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

salmonyappi schreef: 02 mei 2018, 08:31 De beoogde opvolger van Wenger: Luis Enrique, vraagt 17.000.000 per jaar😳
Mag ik zeggen dat ik dat volslagen belachelijk vind?

En kom nou niet met “dat is voetbal tegenwoordig”. Dit is compleet ridicuul!
Ik volg alleen nog AZ en de Nederlandse competitie. Voor de rest wil ik niks met die onzin te maken hebben.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

~AZ~ schreef: 02 jan 2018, 09:06 Zonde, was een uitstekende opvolger van Brom geweest.
Denk dat ze daar bij NEC nu ook wel van balen ja :lol:
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Professor Lijnders heeft het goed op de rit bij NEC. Die man moet lekker lezingen geven over de stratosfeer want voetbal is niets voor hem. Door iemand hier nog een uitstekende opvolger vsn John genoemd :lol:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie