De trainerscarrousel / trainers van andere clubs

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6487
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Ik zocht even naar het juiste topic....

Foppe de Haan zit bij De Tafel van Kees - gezellig te keuvelen. In mijn eigen woorden: hij vertelt dat SC Heerenveen afstevent op een faillissement in 3-4-5 jaar. Supportersaantallen lopen hard terug; en er wordt weinig geld binnengehaald aan de verkoop van eigen spelers.

Ik zat die supportersaantallen even op te zoeken: gemiddeld van ruim 25.000 naar nu 18.000. Ongeveer 25% minder. Ter vergelijking: AZ daalt van een kleine 16.000 naar 12.900. Groningen van 21.900 naar 17.000.

Ik zou nog wachten met het dicht maken van die grachten....
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Naast Frank de Boer is nu Peter Bosz ook weer aan het werk. Dat verhoogt allicht de kans dat een baantje in de subtop door Brom ingevuld gaat worden.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6487
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Huub Stevens terug bij Schalke
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Olde Riekerink ontslagen bij Heerenveen: duidelijk een actie van een niet-voetbal-bestuur. Wat een zootje is het daar toch weer........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Olde Riekerink aanstellen was een grotere fout dan hem ontslaan.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13933
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 10 apr 2019, 22:55 Olde Riekerink ontslagen bij Heerenveen: duidelijk een actie van een niet-voetbal-bestuur. Wat een zootje is het daar toch weer........
Ik vind dit juist een uitstekende actie. Zijn aanstelling was al lachwekkend, dat hij zo lang mocht blijven zitten nog verbazender.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

~AZ~ schreef: 11 apr 2019, 07:54 Olde Riekerink aanstellen was een grotere fout dan hem ontslaan.
Op basis waarvan zeg je dat? Ik moet bekennen dat ik Heerenveen (en laat staan OR) niet echt heb gevolgd en alleen samenvattingen en een enkele wedstrijd heb gezien, maar zo slecht voetbalden ze toch niet?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13933
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 11 apr 2019, 08:59 Op basis waarvan zeg je dat? Ik moet bekennen dat ik Heerenveen (en laat staan OR) niet echt heb gevolgd en alleen samenvattingen en een enkele wedstrijd heb gezien, maar zo slecht voetbalden ze toch niet?
Voor de winterstop volgens mij één thuiswedstrijd gewonnen, onzettend labiel elftal en defensief heel kwetsbaar. Loopt te kloten met opstellingen en haalt de meest beschamende resultaten. Dan heb je ook nog eens zijn optredens in de media, wat niet leidend is, maar toch wel een bepaald beeld geeft. Bovendien heeft de man totaal geen staat van dienst. Het is een beetje alles wat sommige John verwijten, keer twee.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Het standpunt dat Brom een betere trainer is dan Ten Hag hoor je hier niet veel meer de laatste tijd.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

~AZ~ schreef: 19 apr 2019, 15:35 Het standpunt dat Brom een betere trainer is dan Ten Hag hoor je hier niet veel meer de laatste tijd.
Maar wel dat Brom beter materiaal heeft.😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Er staat nergens meer een artikel over of met Van den Brom erin. HEEEEERLIJK.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Jack schreef: 02 jun 2019, 14:53 Er staat nergens meer een artikel over of met Van den Brom erin. HEEEEERLIJK.
Pfffff dachten we er net mee klaar te zijn, zorgt Jack wel weer dat Brom in het nieuws komt. Het lijkt die roze olifant wel. 😎
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Hoe dom kan je zijn als clubbestuur?
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11130
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

~AZ~ schreef: 17 jun 2019, 17:17 Hoe dom kan je zijn als clubbestuur?
Ik mag hem wel hoor. Niet de ‘kroonprins’ geworden zoals door velen voorspeld maar zo slecht heeft hij het niet gedaan. Als analist vond ik hem erg sterk en bovendien is hij altijd lovend over AZ. Prima vent. Alleen was dat plan in Almere blijkbaar toch niet zo ambitieus als 3 maanden geleden :lol:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Pas op, de trainer van Vitesse is geïnfiltreerd bij AZ!
5C6FF1B4-E0E1-4022-AC7C-BE3C06CD79AA.jpeg
5C6FF1B4-E0E1-4022-AC7C-BE3C06CD79AA.jpeg (119.52 KiB) 4988 keer bekeken
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Hoe zou Frank de Boer zelf vinden dat het gaat met zijn carrière?
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Er is altijd wel weer een club die er in trapt.
Gebruikersavatar
J.Krekel
Supporter
Berichten: 181
Lid geworden op: 27 feb 2008, 17:23
Locatie: Amsterdam

Volgens mij verloopt het volgens plan. Ergens nog een paar jaartjes het Nederlands elftal leiden en daarna afbouwen in het Midden-Oosten
Zachte heelmeesters (Jansen) maken stinkende wonden!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11130
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Voor Vitesse-trainer Thomas Letsch is zijn eerste seizoen in Nederland sportief gezien goed begonnen met twee winstpartijen, maar de Duitse coach raakte wel besmet met het coronavirus. Het is slechts een van de hobbels op weg naar een seizoen waarin Letsch zijn voetbalideeën aan de Eredivisie wil laten zien.

Het Vollgass-Vitesse is iets vernieuwends in Nederland, vindt Letsch. 'Onze speelwijze zie je in Nederland nog niet echt veel. Ik denk dat meeste teams in de Eredivisie de laatste jaren hetzelfde systeem spelen, gebaseerd op 4-3-3, opbouwen over veel schijven en balbezit.'

Voor de trainer van Vitesse is het ook echt tijd voor iets nieuws in Nederland. 'Alles is hier de laatste jaren georiënteerd op ajax en daarom denk ik dat het een mooie uitdaging is wat nieuwe ideeën toe te voegen.' De voorspelling is dat Vitesse-fans zich dit seizoen niet hoeven te vervelen. Letsch: 'Waar ik niet tegen kan is dat eeuwige getik achterin, daar kan ik echt boos om worden. Balbezit om het balbezit. Ik eis risico’s in het spel.'


Kan AZ die man niet inhuren voor een lezing?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

De voorzitter van Barcelona is opgestapt, dus als het een beetje meezit zit Koeman met Kerstmis weer thuis.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Plaats reactie