Voetbal op TV en Internet

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

pAZcal schreef: 29 aug 2020, 11:16 ADO - AZ is nergens live te zien, of wel?
Niet op een tv zender. Wel op joetjoep.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Kilkenny schreef: 29 aug 2020, 11:16 Niet op een tv zender. Wel op joetjoep.
Oh, wel ja? Ik dacht alleen een samenvatting gelezen te hebben.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

pAZcal schreef: 29 aug 2020, 11:48 Oh, wel ja? Ik dacht alleen een samenvatting gelezen te hebben.
Dat klopt beter. Maar wel op Omroep West!

https://www.omroepwest.nl/nieuws/410261 ... mroep-West
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16059
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Vanavond in Studio Voetbal Eredivisie:
“Hoe zou het toch gesteld zijn met AZ en Feyenoord na de uitschakeling en na de week dat ze veel met elkaar te maken hebben gehad?”

Vervolgens gaat het alleen maar over de slechte prestaties van Feyenoord, over de kritiek van Advocaat op zijn spelersgroep en over de eventuele opvolging van Advocaat door Slot.......
AZ? Daar wordt met geen woord meer over gerept.....
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16059
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar mijn ESPN werkt niet op de iPad. Ik heb keurig de nieuwe app gedownload, ingelogd, en ogenschijnlijk lijkt alles ok, maar waar ik ook op druk, wedstrijden, filmpjes, highlights, instellingen etc. niets reageert. Zijn er meer die daar last van hebben?
Op TV doet ie het wel.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Bij werkt het prima op de eipet.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

salmonyappi schreef: 09 jan 2021, 16:01 Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar mijn ESPN werkt niet op de iPad. Ik heb keurig de nieuwe app gedownload, ingelogd, en ogenschijnlijk lijkt alles ok, maar waar ik ook op druk, wedstrijden, filmpjes, highlights, instellingen etc. niets reageert. Zijn er meer die daar last van hebben?
Op TV doet ie het wel.
Heb je je ESPN-account gekoppeld aan je TV-abonnement? Dat moest namelijk opnieuw na de overschakeling van FOX naar ESPN.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16059
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Leuk als je Gerbrands als gast hebt in je talkshow, Goedemorgen Eredivisie. Hij geeft werkelijk op geen enkele vraag antwoord.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Suriname-Bermuda nu op Ziggo met Surinaams commentaar. Goed te doen met een Barra en een Parbo.

Volgens de commentator heeft de keeper van Bermuda een raar kapsel. That's racist.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Spoenk
Supporter
Berichten: 159
Lid geworden op: 22 jul 2005, 18:36
Locatie: Heerhugowaard

"We zijn over de helft van de eerste speelperiode". Het staat 2-0 door doelpunten van Sheraldo Becker en Nigel Hasselbaink.
"Bij AZ is spel te zien zoals je dat zelden aanschouwt op de Nederlandse velden. Het voetbal is gelardeerd met doelpunten die voortkomen uit lange, gesponnen aanvallen."

私の中心があるところAZ のクラブ
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Ik kwam het live verslag van deze wedstrijd toevallig tegen. Ik heb me kostelijk vermaakt. Vooral met het ingetogen en onderkoelde verslag van de Surinaamse commentator. Wat een verademing in vergelijking tot de Nederlandse commentatoren die je altijd hun twijfelachtige mening willen opdringen.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Zeker. "Dat is wel een gevaarlijke boy"😂
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Spoenk
Supporter
Berichten: 159
Lid geworden op: 22 jul 2005, 18:36
Locatie: Heerhugowaard

Het verslag was een beetje van buurthuis-niveau, net als de beeldkwaliteit en het niveau van voetballen. Dusdanig dat ik me meerdere keren heb afgevraagd waarom ik nog keek en niet gewoon naar bed ging. Maar juist dat kneuterige maakte het aangenaam en leuk genoeg om te blijven kijken. Bermuda kon er overigens echt niks van.

Hebben jullie ook de foto gezien die na de wedstrijd in de kleedkamer was gemaakt? Iedereen uber vrolijk en Leeuwin stond daar als een soort boze oerstrijder tussen een haka te doen :lol:
"Bij AZ is spel te zien zoals je dat zelden aanschouwt op de Nederlandse velden. Het voetbal is gelardeerd met doelpunten die voortkomen uit lange, gesponnen aanvallen."

私の中心があるところAZ のクラブ
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6366
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Afbeelding
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6407
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Volgende week Canada.
Ik zou Leeuwin op die flankenflitser Davies van Bayern zetten.
🏎 vs 🦼
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Ferry schreef: 05 jun 2021, 18:17 Afbeelding
Op de achterste rij helemaal rechts is Hatzidiakos stiekem mee op de foto gegaan. :lol:
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6407
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZuid-Scharwoude schreef: 05 jun 2021, 20:55 Op de achterste rij helemaal rechts is Hatzidiakos stiekem mee op de foto gegaan. :lol:
Haha ik wou hetzelfde posten. Hij staat er te vrede op😉.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

En hier ook maar even m.b.t. pouletje EK:
DiepeMast schreef: 11 jun 2021, 20:05 Voor diegenen die toevallig ook een pouletje hebben ingevuld op scorito: ik heb een poule gemaakt met de naam AZFanpage. Leuk als je je even aanmeldt https://www.scorito.com/subleague/42311 ... 3fc3f7dec2
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

• Het Nederlands elftal begint zondag aan het EK en zal gaan aantreden in het inmiddels veelbesproken 5-3-2-systeem. Rafael van der Vaart kijkt er duidelijk niet naar uit. '​Met vijf verdedigers tegen Oekraïne, Oostenrijk en Noord-Macedonië? Nee, dan moet je het niet eens uitzenden​​​​​​', aldus Van der Vaart bij de NOS, waar hij als analist het toernooi zal volgen. :lol:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16059
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

G-Vak schreef: 12 jun 2021, 07:43 • Het Nederlands elftal begint zondag aan het EK en zal gaan aantreden in het inmiddels veelbesproken 5-3-2-systeem. Rafael van der Vaart kijkt er duidelijk niet naar uit. '​Met vijf verdedigers tegen Oekraïne, Oostenrijk en Noord-Macedonië? Nee, dan moet je het niet eens uitzenden​​​​​​', aldus Van der Vaart bij de NOS, waar hij als analist het toernooi zal volgen. :lol:
En hij heeft eigenlijk gelijk ook.
We weten wat we kunnen verwachten: het FdB-spel.
Ik kan net zo goed naar mijn vrouw kijken die een nieuwe trui breit….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie