Voetbal op TV en Internet

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Vogel
Dagjesmens
Berichten: 34
Lid geworden op: 01 sep 2004, 20:03

Met al die veranderingen ben ik het overzicht een beetje kwijt. Heeft iemand toevallig een overzicht van de programma's die er dit seizoen zijn. (Samenvattingen, praatprogramma's, zender, tijd?)

Alvast dank.
B a r r y v a n G a l e n
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Vogel schreef:Met al die veranderingen ben ik het overzicht een beetje kwijt. Heeft iemand toevallig een overzicht van de programma's die er dit seizoen zijn. (Samenvattingen, praatprogramma's, zender, tijd?)

Alvast dank.
Volgens mij veranderd er weinig aan de tijden, alleen zijn de samenvattingen van de eredivisie nu bij Talpa ipv NOS, en is de vrijdagwedstrijd live op RTL5.
Studio Voetbal op zondag en Voetbal Insite op maandag blijven volgens mij op dezelfde tijd. Er komt ook nog een praatprogramma op Talpa (op zondag?), maar hoe laat weet ik niet.

Champions League, UEFA-cup, 1e divisie en Amstel Cup blijft gewoon zoals het was.
Vogel
Dagjesmens
Berichten: 34
Lid geworden op: 01 sep 2004, 20:03

Ik hoop dat dat praatprogramma van Talpa niet op dezelfde tijd is als die van RTL5 en de NOS.

Tip voor wie zich erin interreseert: De belgische Publieke Omroep zendt dit seizoen competitiewedstrijden live uit.
B a r r y v a n G a l e n
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

ik heb gister ff gekeken maar het is echt van een treurig niveau
alkmaarderhoutole
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 24 dec 2003, 21:00
Contacteer:

schoorl schreef:ik heb gister ff gekeken maar het is echt van een treurig niveau
Wat heb je gekeken en wat is van treurig niveau? Lekker duidelijk weer :?
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

die belgische wedstrijd die gister werd uitgezonden charleroi-ger. beerschot 2-0
Gebruikersavatar
1.hertha appollo bollo
Supporter
Berichten: 150
Lid geworden op: 05 jan 2004, 16:49
Locatie: Heerhugohovenkamp

Vogel schreef:Ik hoop dat dat praatprogramma van Talpa niet op dezelfde tijd is als die van RTL5 en de NOS.

Tip voor wie zich erin interreseert: De belgische Publieke Omroep zendt dit seizoen competitiewedstrijden live uit.
dat praatprogramma op talpa is met die vieze jood spijkerman ,daar wil je toch niet naar kijken........................... :x
dicker manner ficken besser!!!
alkmaarderhoutole
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 24 dec 2003, 21:00
Contacteer:

1.hertha appollo bollo schreef:[..]


dat praatprogramma op talpa is met die vieze jood spijkerman ,daar wil je toch niet naar kijken........................... :x
Alhoewel ik me ook wel aan hem irriteer is dat geen reden voor mij geweest om niet naar studio voetbal te kijken, dus dat praatprogramma op Talpa geef ik ook maar een kans dan.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Peter Andre schreef:[..]

Alhoewel ik me ook wel aan hem irriteer is dat geen reden voor mij geweest om niet naar studio voetbal te kijken, dus dat praatprogramma op Talpa geef ik ook maar een kans dan.
Wat heeft Spijkerman met Studio Voetbal te maken. :?:
alkmaarderhoutole
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 24 dec 2003, 21:00
Contacteer:

Forza AZ schreef:[..]

Wat heeft Spijkerman met Studio Voetbal te maken. :?:
Niks eigenlijk. Beetje te snel door de posts heen gelezen waardoor m'n hele post uiteindelijk dus nergens op slaat. Excuses.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Ik kan geen programmering vinden op teletekst van Talpa weet iemand hoe laat de voetbal programma's vanavond zijn?
HHW Schilderswijk
Supporter
Berichten: 244
Lid geworden op: 16 jan 2004, 21:36
Locatie: Wat denk je zelf
Contacteer:

Sir Robbert schreef:Ik kan geen programmering vinden op teletekst van Talpa weet iemand hoe laat de voetbal programma's vanavond zijn?
23.00 uur zag ik vanmiddag ergens op i-net...
Waar is nou die hel van Alkmaar??? :?

Wannabe Kees Vooijs look-a-like 8)
Johannes
Ben-Sider
Berichten: 944
Lid geworden op: 27 dec 2003, 14:19
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

HHW Schilderswijk schreef:[..]


23.00 uur zag ik vanmiddag ergens op i-net...
23:oo uur inderdaad, staat op talpa text pagina 301.
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

Ik zit heerlijk Versatel te kijken. Leuk zo! Het is een beetje a la Radio 1, alleen dan met de beelden erbij. Om de zoveel minuten wordt er overgeschakeld. Daarnaast wordt het geheel niet onderbroken door lange praatsessies, slechts door een korte dialoog.
'Not in the face, ok?'
Gebruikersavatar
Ap4AZ
Supporter
Berichten: 112
Lid geworden op: 12 jan 2004, 20:24
Locatie: MO04

bonenplukker schreef:Ik zit heerlijk Versatel te kijken. Leuk zo! Het is een beetje a la Radio 1, alleen dan met de beelden erbij. Om de zoveel minuten wordt er overgeschakeld. Daarnaast wordt het geheel niet onderbroken door lange praatsessies, slechts door een korte dialoog.
Alleen jammer dat de clubzenders het niet deden, hierdoor helaas niet gewoon heracles - psv in zijn geheel kunnen zien. Voor de rest wel inderdaad het langs de lijn gevoel...alleen weer jammer van al die sms akties. :evil:
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Gebruikersavatar
Cruz Azul
Beheerder
Berichten: 1490
Lid geworden op: 14 jan 2005, 12:47

bonenplukker schreef:Ik zit heerlijk Versatel te kijken. Leuk zo! Het is een beetje a la Radio 1, alleen dan met de beelden erbij. Om de zoveel minuten wordt er overgeschakeld. Daarnaast wordt het geheel niet onderbroken door lange praatsessies, slechts door een korte dialoog.
Ik heb naar Heracles-PSV gekeken op het schotelkanaal van Versatel. Het eerste halfuur van het programma dat jij gezien hebt werd als een soort voorbeschouwing uitgezonden. Helaas werd er pas om drie over half negen overgeschakeld naar Almelo. Gelukkig geen analyse in de rust,
maar live-beelden van kauwen en meeuwen op een hoogspanningsleiding en een C-artiest die een eigen interpretatie van country roads ten gehore bracht. Deed een beetje denken aan de begintijd van Filmnet, toen er in de rust beelden vanuit het stadion te zien waren. De overige wedstrijden van vanavond worden nu achter elkaar uitgezonden.
az fan
Herry en/of Berry
Berichten: 55
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:11
Contacteer:

bonenplukker schreef:Ik zit heerlijk Versatel te kijken. Leuk zo! Het is een beetje a la Radio 1, alleen dan met de beelden erbij. Om de zoveel minuten wordt er overgeschakeld. Daarnaast wordt het geheel niet onderbroken door lange praatsessies, slechts door een korte dialoog.
misschien een stomme vraag maar zit jij overteschakelen ,of bij versatel?
kampioenen!!!!!
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

HHW Schilderswijk schreef:[..]


23.00 uur zag ik vanmiddag ergens op i-net...
OK ff kijken wat het nou allemaal is ( gewoon samenvattingen... )

bedankt
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

AZ fan schreef:[..]


misschien een stomme vraag maar zit jij overteschakelen ,of bij versatel?
Zat gewoon het standaard voetbalprogramma van Versatel te kijken. Die schakelen zelf over.
'Not in the face, ok?'
Barra
Fanatic
Berichten: 711
Lid geworden op: 03 jan 2004, 14:05
Locatie: Vak S

bonenplukker schreef:[..]Zat gewoon het standaard voetbalprogramma van Versatel te kijken. Die schakelen zelf over.
Hoe was het beeldkwaliteit? Geen enkele hapering of storing?
Plaats reactie