Voetbal op TV en Internet

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10991
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Daar hoeven we niet naar te kijken. Janssen en Van Ramshorst komen allebei uit Arnhem en zullen de Europese ranglijst wel aan willen houden. Van Hooijdonk zal Feyenoord nog kanshebber voor de titel vinden, Stekelenburg is net als de hele NPO voor ajax en die witte Chinees is op de hand van AZ. Ze kunnen beter vrijdag even afwachten.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

UEFA komt nu weer met statement dat de gemiddelde punten moeten worden berekend en dus van nietigverklaring geen sprake is.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10991
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

kuifje schreef: 23 apr 2020, 11:23 UEFA komt nu weer met statement dat de gemiddelde punten moeten worden berekend en dus van nietigverklaring geen sprake is.
Dan staan ajax en AZ toch nog steeds gelijk?

Laat ajax maar kiezen wat ze liever hebben: directe CL of titel? En AZ krijgt dan de optie die overblijft.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Langedijk schreef: 23 apr 2020, 15:55 Dan staan ajax en AZ toch nog steeds gelijk?

Laat ajax maar kiezen wat ze liever hebben: directe CL of titel? En AZ krijgt dan de optie die overblijft.
Jawel, maar dan iig geen annulering deze jaargang. Dus nog wel minstens voorronde CL.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Langedijk schreef: 23 apr 2020, 15:55 Dan staan ajax en AZ toch nog steeds gelijk?
Bij gelijke aantal (gemiddelde) punten tellen de criteria die de landen hanteren neem ik aan, voor Nederland dus doelsaldo.
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Forza AZ schreef: 23 apr 2020, 17:38 Bij gelijke aantal (gemiddelde) punten tellen de criteria die de landen hanteren neem ik aan, voor Nederland dus doelsaldo.
Volgens mij laat de UEFA de bonden vrij hoe de uiteindelijk toekenning vast te stellen, mits het goed onderbouwd is:
If a domestic competition is prematurely terminated for legitimate reasons in accordance with the above conditions, UEFA would require the National Association concerned to select clubs for the UEFA club competitions 2020/21 based on sporting merit in the 2019/20 domestic competitions:

• the procedure for selecting clubs should be based on objective, transparent and non-discriminatory principles. National Associations and Leagues, should otherwise have the ability to decide the final positions in their domestic competitions, having regard to the specific circumstances of each competition;
https://www.uefa.com/insideuefa/news/ne ... 41715.html

Dus, hypothetisch, als de KNVB goed kan onderbouwen het criterium van doelsaldo los te laten (en daar valt wat voor te zeggen in het geval van de eredivisie, maar er valt ook genoeg voor te zeggen het niet te doen) dan gaat de UEFA daar in mee.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16060
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik lees net op Fox dat ze de Rinus Michels Award willen uitreiken. Geen kampioen of bekerwinnaar willen maar wél de “beste“ (lees gelukkigste) trainer aanwijzen? Redelijk belachelijk in een ook voor trainers niet afgemaakt seizoen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Holy shit, Juventus - Atalanta is echt een zeldzaam leuke Italiaanse wedstrijd en die is nu bezig.
Kijken, kijken, kijken dus!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Helaas 2-2 dankzij 2 onterechte penalties voor Juventus. Stom Italië zonder VAR en met maffia.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

pAZcal schreef: 11 jul 2020, 20:17 Holy shit, Juventus - Atalanta is echt een zeldzaam leuke Italiaanse wedstrijd en die is nu bezig.
Kijken, kijken, kijken dus!
Staat een leuk artikel op VI pro mbt Atalanta Bergamo. De aankomende wedstrijd tegen PSG lijkt op papier kansloos, maar Atalanta is gewoon een erg goede ploeg (en heeft bovendien wedstrijdritme itt PSG). Als het kan ga ik kijken!
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

DiepeMast schreef: 14 jul 2020, 10:04 Staat een leuk artikel op VI pro mbt Atalanta Bergamo. De aankomende wedstrijd tegen PSG lijkt op papier kansloos, maar Atalanta is gewoon een erg goede ploeg (en heeft bovendien wedstrijdritme itt PSG). Als het kan ga ik kijken!
Ik ook, lijkt me een uiterst interessante wedstrijd. En mét VAR. Altijd fijner dan die stomme Serie A zonder VAR nu.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DiepeMast schreef: 14 jul 2020, 10:04 Staat een leuk artikel op VI pro mbt Atalanta Bergamo. De aankomende wedstrijd tegen PSG lijkt op papier kansloos, maar Atalanta is gewoon een erg goede ploeg (en heeft bovendien wedstrijdritme itt PSG). Als het kan ga ik kijken!
PSG speelt voor die tijd nog wel de 2 Franse bekerfinales op 24 en 31 juli.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Atalanta gaat weer lekker. Na 30 minuten 4-1. Zelfs De Roon scoort. Uitzonderlijk.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

DiepeMast schreef: 14 jul 2020, 20:17 Atalanta gaat weer lekker. Na 30 minuten 4-1. Zelfs De Roon scoort. Uitzonderlijk.
SHIT! Vergeten te kijken. Het is nu ook zo frequent. Verdorie! :(
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

TV-tip voor hen die het nog niet hadden opgemerkt: NAC - Jong AZ is de late wedstrijd bij Fox vanavond.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Dario Hubner schreef: 29 aug 2020, 06:28 TV-tip voor hen die het nog niet hadden opgemerkt: NAC - Jong AZ is de late wedstrijd bij Fox vanavond.
Top! (nee niet de club :wink: )
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Kilkenny schreef: 29 aug 2020, 07:14 Top! (nee niet de club :wink: )
Die club kun je daarvoor zien op dezelfde zender. ;)
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Dario Hubner schreef: 29 aug 2020, 06:28 TV-tip voor hen die het nog niet hadden opgemerkt: NAC - Jong AZ is de late wedstrijd bij Fox vanavond.
Alle overige wedstrijden van Jong AZ in de 1e periode zijn ook live te zien bij FOX Sport, alleen waarschijnlijk niet allemaal op kanaal 1.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

ADO - AZ is nergens live te zien, of wel?
Plaats reactie