Europa League & Conference League overig

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 24 feb 2023, 09:17 En precies dáárom prijs ik Jansen dat hij niet van de daken schreeuwt dat AZ wel even kampioen wordt!
Enige realiteitszin is hem niet vreemd.
Bij ajax ligt dit wat anders dan bij AZ
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

salmonyappi schreef: 24 feb 2023, 00:24 Zijn ze er úberhaupt ín geweest? (In de Europese vorm…….)
Goede vraag, het antwoord is denk ik zowel Europee als niet Europees nee.


Overigens toeval zit in een klein hoekje zullen veel mensen denken (die niet in complotten denken): Union loot wederom Union.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6487
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

In de Conf League speelt Genk op dit moment de uitwedstrijd tegen Basaksehir.

Gift Emmanuel Orban scoort drie keer voor Genk in een minuut of vijf. Nigeriaanse spits die in de winterstop is gekomen van Stabaek voor 3,3 miljoen euro. Daar scoorde Gift 19x in 24 wedstrijden.
Voor Genk voor vandaag 7x in 5 wedstrijden. Inmiddels dus 10x in 6 wedstrijden....
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6508
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Ferry schreef: 15 mar 2023, 17:37 In de Conf League speelt Genk op dit moment de uitwedstrijd tegen Basaksehir.

Gift Emmanuel Orban scoort drie keer voor Genk in een minuut of vijf. Nigeriaanse spits die in de winterstop is gekomen van Stabaek voor 3,3 miljoen euro. Daar scoorde Gift 19x in 24 wedstrijden.
Voor Genk voor vandaag 7x in 5 wedstrijden. Inmiddels dus 10x in 6 wedstrijden....
Niet RC Genk, maar AA Gent. [-X
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6487
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Forza AZ schreef: 15 mar 2023, 17:53 Niet RC Genk, maar AA Gent. [-X
Je hebt gelijk - de buffalo's! Heeft die Van Haezebrouck dan ook niet bij Genk gezeten...?
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Forza AZ schreef: 15 mar 2023, 17:53 Niet KRC Genk, maar AA Gent. [-X
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5410
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 20 apr 2023, 21:35Big if...
En niet ons probleem 8)
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6508
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Dit klopt niet helemaal. Het ticket van de play-offs vervalt helemaal niet.

Mocht AZ de Conference League winnen en zich via de play-offs niet plaatsen voor Europees voetbal, dan spelen volgend seizoen 6 Nederlandse clubs in Europa in plaats van de standaard 5.

De KNVB zal wel iets moeten verzinnen voor de finale van de play-offs (8 en 11 juni) als AZ zowel daarin als in de finale van de Conference League (7 juni) moet spelen. Hoogst waarschijnlijk zal de finale van de play-offs dan in 1 wedstrijd gespeeld gaan worden, aangezien uitstel niet mogelijk is vanwege interlands in de week na 11 juni.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11130
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

pAZcal schreef: 20 apr 2023, 21:35Big if...
Alle reden voor de KNVB om nog 5 partijdige scheidsrechters aan te wijzen. Die zijn niet zo moeilijk te vinden.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik heb gisteren de tweede helft en verlenging van de EL-finale zitten kijken.
Wat een kutwedstrijd. Ik heb nog nooit zoveel spelers zien sterven en weer uit de dood zien opstaan. En dan dit:
Mede door de verlenging, maar ook door de flinke ladingen blessuretijd die er telkens bijkwamen doordat het spel veel stillag, duurde deze finale liefst 146 minuten. 'Maar hoeveel van die 146 minuten is nou effectieve speeltijd geweest?' vroeg Perez zich af. Dat blijken er slechts 66 te zijn geweest.
Het spel heeft dus 80 minuten !! stilgelegen.
Het absolute bewijs dat er moet worden overgestapt naar zuivere speeltijd. Deze wedstrijd had bitter weinig met voetbal te maken.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11130
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 01 jun 2023, 07:32
Het absolute bewijs dat er moet worden overgestapt naar zuivere speeltijd. Deze wedstrijd had bitter weinig met voetbal te maken.
Dan zit je nog steeds 80 minuten naar niks te kijken met dit soort acteurs en hun gestoorde coaches.

Eigenlijk hoort de politiek en de politie in te grijpen. De bond deelt straffen uit voor geweld in en om de stadions, maar dat wordt mede veroorzaakt door het gedrag van spelers en trainers.

Mourinho zou 2 jaar geschorst moeten worden voor het aansteken van een kruidvat.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 01 jun 2023, 07:46 Dan zit je nog steeds 80 minuten naar niks te kijken met dit soort acteurs en hun gestoorde coaches.

Eigenlijk hoort de politiek en de politie in te grijpen. De bond deelt straffen uit voor geweld in en om de stadions, maar dat wordt mede veroorzaakt door het gedrag van spelers en trainers.

Mourinho zou 2 jaar geschorst moeten worden voor het aansteken van een kruidvat.
Ik heb niet gekeken. Wedstrijden met een team van Mourinho kun je beter niet gaan kijken
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 01 jun 2023, 07:46 Dan zit je nog steeds 80 minuten naar niks te kijken met dit soort acteurs en hun gestoorde coaches.

Eigenlijk hoort de politiek en de politie in te grijpen. De bond deelt straffen uit voor geweld in en om de stadions, maar dat wordt mede veroorzaakt door het gedrag van spelers en trainers.

Mourinho zou 2 jaar geschorst moeten worden voor het aansteken van een kruidvat.
Ik verbaasde me ook zeer over al die reservespelers die langs de zijlijn liepen en bij het minste geringste woedend het veld inliepen maar scheids en tegenstander. Volslagen belachelijk!
Wat betreft die idiote Mourinho: ik geef je helemaal gelijk. Wat een mafkees is dat……Prima dat ie eindelijk eens een finale verliest!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
vriend
Basisspeler
Berichten: 2597
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Ik heb de wedstrijd na 20 minuten weggezapt. En elke keer dat ik even weer keek lag er minimaal één speler te kronkelen op de grond.

Ik kijk bijna nooit meer Europees voetbal als er geen Nederlandse club bij betrokken is. En dat zal aldus wel zo blijven.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11130
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Natuurlijk misdragen die fans zich weer en natuurlijk winnen ze hem ook nog.

Wat een gemiste kans. Bedankt Pascal
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 08 jun 2023, 07:45 Natuurlijk misdragen die fans zich weer en natuurlijk winnen ze hem ook nog.

Wat een gemiste kans. Bedankt Pascal
Ik heb begrepen dat de Conference League geen echte prijs is volgens dit forum, dus de tranen mogen weer weg hoor.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11130
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 10 jun 2023, 16:53 Ik heb begrepen dat de Conference League geen echte prijs is volgens dit forum, dus de tranen mogen weer weg hoor.
Geen idee wie dat zegt. Ik in ieder geval niet.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 10 jun 2023, 22:09 Geen idee wie dat zegt. Ik in ieder geval niet.
Ook ik niet, wie wel?
we can come an end
Plaats reactie