Anti 010 topic

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje

Anti 010 topic...

Doe niet zo kinderachtig
7
15%
Nou even dan...
11
23%
Prima!
29
62%
 
Totaal aantal stemmen: 47
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Joostess schreef: 17 jan 2022, 13:10 Uit topic Schaduwelftal:

Inmiddels zijn er toch weer een aantal spelers aangetrokken maar gaat er ook bijna niemand weg en vallen er dus ook geen salariskosten weg.
Feyenoord heeft zon beetje 20 spelers verkocht/transfervrij laten gaan/verhuurd met de zomer erbij. Als die verhuurde spelers weer terugkomen zijn topverdieners Til, Nelson, Dessers en Jahanbaksh weer weg.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Zucht.. we liggen weer 6 punten achter Judas Slot en er zal dus volgende week, om de derde plaats toch nog enigszins in het zicht te houden, gewonnen moeten worden tegen PSV.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

De Rode Baron schreef: 23 jan 2022, 12:57 Zucht.. we liggen weer 6 punten achter Judas Slot en er zal dus volgende week, om de derde plaats toch nog enigszins in het zicht te houden, gewonnen moeten worden tegen PSV.
Dat is het verschil met de topclubs. Die hebben allemaal diverse scheidsrechters met clubvoorkeur rondlopen en Van Boekel is altijd op de hand van Feyenoord. Als scheidsrechter of VAR tegen ons. Nu winnen ze uiteindelijk makkelijk en lult niemand er meer over. Maar bij 1-0 hadden ze gewoon zijn hulp weer nodig.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

salmonyappi schreef: 25 jan 2022, 09:48 4e plek is vermoedelijk waar we gaan eindigen, omdat Feyenoord meer kwaliteit en inmiddels een grotere selectie dan wij heeft
Heeft Feyenoord nou daadwerkelijk meer kwaliteit als ik beide basiselftallen langs elkaar leg?

Sinisterra-----Linssen--------Jahanbakshsh
Kokcu--------------Til----------------------Aursnes
Malacia----Senesi-----Trauner----Pedersen
-------------------------Bijlow-----------------------------

Karlsson-------Pavlidis------Gudmundsson
Clasie------------De Wit------------------Midtsjo
Wijndal-----Indi-----Hatzidiakos--------Yuki
---------------------Vindahl----------------------------

Karlsson en Pavlidis vind ik toch meer hebben dan Sinisterra en Linssen.
Jahanbakhsh zal het winnen t.o.v. Gudmundsson ook al zit de Iraniër nog steeds in een diepe vormcrisis.
Koku en Til zijn beter t.o.v. Clasie en de Wit. Midtjo zie ik weer liever dan Aursnes.
Wijndal vind ik verder dan Malacia. Senesi of Indi is om het even, beide matig.
Trauner wint het t.o.v. Hatzi. Yuki is de completere speler dan draver Pedersen.
Keeper natuurlijk Bijlow boven Vindahl

Ondanks dat we veel sterkhouders dit seizoen zijn kwijt geraakt en dus behoorlijk in kwaliteit hebben ingeleverd, kan ik nou niet zeggen dat Feyenoord zoveel meer op het veld heeft staan. In mijn ogen zijn het nu zowat gelijkwaardige selecties.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

De basiself ontlopen elkaar niet veel, maar Feyenoord heeft een veel bredere selectie met spelers die al veel langer met elkaar in de basis staan. En ze kopen er deze winter zo weer ff twee bij.. dus ik vrees dat we deze slag aan het verliezen als we ons niet wonderbaarlijk ontwikkelen.

Tegen NEC speelde Feyenoord goed en wonnen ze verdiend. Al gaven ze de 1e helft heel veel kansen weg en hadden ze 4 persoonlijke fouten van NEC nodig. Maargoed, dat dwing je af zal ik maar zeggen.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Bob Ross schreef: 25 jan 2022, 17:20
Tegen NEC speelde Feyenoord goed en wonnen ze verdiend. Al gaven ze de 1e helft heel veel kansen weg en hadden ze 4 persoonlijke fouten van NEC nodig. Maargoed, dat dwing je af zal ik maar zeggen.
Ze werden gewoon gematst tegen NEC. Niets in te brengen tot die lachwekkende strafschop en daarna krijgt NEC hem niet. Dan walsen ze er in de tweede helft overheen en lult niemand meer over de hulp van huisvriend Van Boekel
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Langedijk schreef: 25 jan 2022, 17:25 Ze werden gewoon gematst tegen NEC. Niets in te brengen tot die lachwekkende strafschop en daarna krijgt NEC hem niet. Dan walsen ze er in de tweede helft overheen en lult niemand meer over de hulp van huisvriend Van Boekel
Zoals je weet ben ik altijd de eerste die een kans grijpt om Slot af te maken, maar ik vond beide beslissingen terecht.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Bob Ross schreef: 25 jan 2022, 17:20 Tegen NEC speelde Feyenoord goed en wonnen ze verdiend. Al gaven ze de 1e helft heel veel kansen weg en hadden ze 4 persoonlijke fouten van NEC nodig. Maargoed, dat dwing je af zal ik maar zeggen.
Ach tegen Vitesse creëerde ze geen enkele kans en liet daarentegen AZ tegen FC Twente zien wat powerplay is, om vervolgens weer een halve week later tegen Cambuur de grootst mogelijke problemen te hebben.
Voetbal is elke week anders. De enigste die er dit seizoen echt boven uit steken (kijk alleen al naar het doelgemiddelde) zijn de paaltjes, zo eerlijk moeten we wel zijn.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Arne Slot vindt dat de speelwijze van Feyenoord onderbelicht wordt. Hij is blij met de ontwikkeling van zijn ploeg en vindt juist daarom dat er meer aandacht aan andere zaken gegeven kan worden.

Onder Slot heeft Feyenoord een transformatie ondergaan. "De wedstrijd tegen NEC was op alle vlakken van heel hoog niveau. We waren heel goed zonder bal, maar ook goed aan de bal. We kregen veel kansen. Als het over de speelwijze gaat, gaat het iets te veel over het afjagen en dat soort zaken", zegt Slot tegen ESPN.

"De manier waarop wij voetballen, krijgt te weinig aandacht. Als je ziet hoe we opbouwen, hoe dominant we zijn, hoe vaak we de bal hebben op de helft van de tegenstander, hoe vaak we in staat zijn om meer kansen te creëren dan de tegenstander, dan vind ik dat ook een hele goede ontwikkeling van het team", zegt Slot.

"Dat is wel eens onderbelicht, omdat het zovaak gaat over het afjagen", aldus de Feyenoord-trainer, die met zijn ploeg op de derde plaats staat in de Eredivisie.
Slot merkt weer eens op dat Slot wel echt heel goed is. Wat een vreselijke arrogante kwal. :-&

Heeft nog helemaal niets bereikt in zijn hele trainerscarriere maar heeft de arrogantie van van Gaal.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Bob Ross schreef: 29 jan 2022, 18:29 Heeft nog helemaal niets bereikt in zijn hele trainerscarriere maar heeft de arrogantie van van Gaal.
Van Gaal had ook al de arrogantie van Van Gaal voordat hij iets bereikt had in zijn trainerscarrière. :mrgreen:
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Huurclub Feyenoord wil oud AZ doelwit, Philippe Sandler, nog huren van Manchester City waarvan het contract na dit seizoen afloopt.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

De Rode Baron schreef: 31 jan 2022, 13:21 Huurclub Feyenoord wil oud AZ doelwit, Philippe Sandler, nog huren van Manchester City waarvan het contract na dit seizoen afloopt.
AZ had Philippe inmiddels vier keer kunnen ophalen, maar deed het niet. Dus het beeld dat Feyenoord AZ targets 'kaapt' vind ik hier niet opgaan.
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Ferry schreef: 01 feb 2022, 18:09 AZ had Philippe inmiddels vier keer kunnen ophalen, maar deed het niet. Dus het beeld dat Feyenoord AZ targets 'kaapt' vind ik hier niet opgaan.
Leer eens lezen, er staat oud doelwit. Dan wordt waarschijnlijk gedoeld op de periode voordat hij naar City ging..
Hij is zelfs toen op de tribune bij Jong AZ gesignaleerd. Vlak daarna ging hij naar City. Ik vraag mij af wanneer die drie andere keren geweest zijn.

Sandler is vooral heel veel geblesseerd geweest de afgelopen 2 jaar. Slot moet wel heel wanhopig zijn.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Lecompte schreef: 02 feb 2022, 03:50 Ik vraag mij af wanneer die drie andere keren geweest zijn.
De overgang van Sandler naar City was in 2018. Vier jaar terug. Inmiddels is hij meerdere keren verhuurd geweest. AZ had hem makkelijk kunnen huren of aankopen.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 02 feb 2022, 06:33 De overgang van Sandler naar City was in 2018. Vier jaar terug. Inmiddels is hij meerdere keren verhuurd geweest. AZ had hem makkelijk kunnen huren of aankopen.
Maar in deze periode is Sandler wel hoofdzakelijk geblesseerd geweest en heeft dus amper tot niet gespeeld. Iemand van 25 zonder veel relevante speeltijd is gewoon een gok van Feyenoord. Daar moet AZ het salarishuis niet voor uitputten.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Kilkenny schreef: 02 feb 2022, 08:31 Daar moet AZ het salarishuis niet voor uitputten.
Ach, wij haalden een geblesseerde Vejinovic waar we nog een transfersom voor betaalden. :D
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 02 feb 2022, 09:25 Ach, wij haalden een geblesseerde Vejinovic waar we nog een transfersom voor betaalden. :D
Dat was ook geen goede beslissing.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Arnesen: "ajax, PSV en FC Utrecht hebben die problemen niet"

Antonucci is daarvan een voorbeeld. Kan goed voetballen, schitterende techniek, maar er werd meer verwacht. Die inhaalslag hoopt hij nu te maken bij FC Volendam. En als die club promoveert, kan hij een jaar in de Eredivisie spelen. Pas daarna kun je eigenlijk zeggen of hij in aanmerking komt voor Feyenoord."
Het is een omslachtige manier, erkent Arnesen. "Dat het zo moet, komt doordat we niet in de Keuken Kampioen Divisie spelen. Ik heb het eerder gezegd: ajax, PSV, FC Utrecht hebben die problemen niet.
Vuile rat wil AZ niet in de mond nemen.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Had je anders verwacht ??
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

De Rode Baron schreef: 03 feb 2022, 10:28 Vuile rat wil AZ niet in de mond nemen.
Natuurlijk gewoon een verkapt compliment, dat ze AZ heel vervelend vinden en alles maar gewoon kopiëren bij gebrek aan een eigen visie. Je moet je pas zorgen maken als ze zich niet om je druk maken en alle Feyenoorders AZ weer een leuk clubje vinden.
Hup AZ.
Plaats reactie