Stadion(omgeving) ontwikkelingen

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

Forza AZ schreef: 03 mei 2022, 14:11 Er is vaak genoeg gezegd dat je niet op de boarding mag klimmen, o.a. vanwege de pers die daar staat en die daar last van heeft. Als er dan niet geluisterd wordt dan is dit het gevolg.



Hopelijk niet, maar als een aantal idioten blijven gooien met bekers bier e.d., dan vrees ik dat er op een gegeven moment netten gaan komen. :evil:
Dan zoekt de pers een andere plek
Bij Heracles zitten ze ook niet echter het doel
ALKMAAR CITY OF DREAMS
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3148
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Netten helpt ook vrij weinig tegen bier. Sterker nog, ik denk dat het bier van vol glas dat in een net beland meer verspreid dan wanneer de hele beker op de grond beland.
Maar goed, bier moet je opdrinken enzo :mrgreen:
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

dirkjan schreef: 04 mei 2022, 07:11 Netten helpt ook vrij weinig tegen bier. Sterker nog, ik denk dat het bier van vol glas dat in een net beland meer verspreid dan wanneer de hele beker op de grond beland.
Maar goed, bier moet je opdrinken enzo :mrgreen:
Beter dat het ter hoogte van dat net verspreid wordt, dan op het veld
we can come an end
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6508
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

dirkjan schreef: 04 mei 2022, 07:11 Netten helpt ook vrij weinig tegen bier. Sterker nog, ik denk dat het bier van vol glas dat in een net beland meer verspreid dan wanneer de hele beker op de grond beland.
Maar goed, bier moet je opdrinken enzo :mrgreen:
Het bier is niet zo zeer het probleem als een speler geraakt wordt door wat spetters. Een volle beker is wel het probleem en dat houd een net wel tegen.

Hopelijk komt het niet zover. Ik vind het al irritant als je bij een uitwedstrijd af en toe door een net moet kijken naar de wedstrijd. Als je dan alle thuiswedstrijden ook door een net moet gaan bekijken, dan ga ik serieus denken om te verplaatsen naar een ander vak.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Dat die punten op die wand bevestigd zouden worden, daar kon je natuurlijk op wachten. Dat die fotograven daar willen zitten komt doordat de spelers daar ook de doelpunten vieren en dus de mooiste shots te maken zijn. AZ wil dat faciliteren en dat snap ik heel goed. Prima toch zo. Spelers vieren daar de doelpunten juist omdat de fanatieke jongens daar staan en ze waarderen. Ga dan ook niet zo moeilijk doen als er een biertje op het veld beland. Je kan er geen spelers mee verwonden oid.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Het is niet alleen lomp en asociaal, maar ook decadent, gooien met bier
we can come an end
Gebruikersavatar
AZDC
Supporter
Berichten: 210
Lid geworden op: 23 mei 2006, 18:04
Locatie: Vak S

AZ fanatic 4-life schreef: 04 mei 2022, 10:12 Dat die punten op die wand bevestigd zouden worden, daar kon je natuurlijk op wachten. Dat die fotograven daar willen zitten komt doordat de spelers daar ook de doelpunten vieren en dus de mooiste shots te maken zijn. AZ wil dat faciliteren en dat snap ik heel goed. Prima toch zo. Spelers vieren daar de doelpunten juist omdat de fanatieke jongens daar staan en ze waarderen. Ga dan ook niet zo moeilijk doen als er een biertje op het veld beland. Je kan er geen spelers mee verwonden oid.
Gooi gewoon geen bier of andere zaken. Ik snap niet wat daar zo moeilijk aan is. Als bier over je heen krijgen niet zo erg is gooi het over je zelf als je je echt niet kan inhouden.
Soms heb je pech en soms zit het tegen... :lol:
Gebruikersavatar
palaver
Ben-Sider
Berichten: 789
Lid geworden op: 30 mei 2019, 11:00

Sebastiaan/Pijnacker en ik sleutelen vrolijk verder.
Afbeelding
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

palaver schreef: 05 mei 2022, 21:31 Sebastiaan/Pijnacker en ik sleutelen vrolijk verder.
Afbeelding
Heel vet!

Weet iemand overigens waarom het steeds lijkt of het uitvak lang niet uitverkocht is terwijl de tegenstander toch echt alle kaartjes verkocht heeft. Geeft AZ niet meer kaarten af?
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6508
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZ fanatic 4-life schreef: 09 mei 2022, 09:40 Weet iemand overigens waarom het steeds lijkt of het uitvak lang niet uitverkocht is terwijl de tegenstander toch echt alle kaartjes verkocht heeft. Geeft AZ niet meer kaarten af?
Het uitvak bevat volgens mij nu bijna 1000 plaatsen (vanwege de 5% regel voor Europese wedstrijden). In de Eredivisie is AZ maar verplicht 750 kaarten aan de tegenstander te geven. Waarom ze er niet meer geven weet ik niet. Misschien heeft het met de parkeercapaciteit te maken of zo iets.
benside97
Glory-hunter
Berichten: 96
Lid geworden op: 23 okt 2020, 17:59

Forza AZ schreef: 09 mei 2022, 09:55 Het uitvak bevat volgens mij nu bijna 1000 plaatsen (vanwege de 5% regel voor Europese wedstrijden). In de Eredivisie is AZ maar verplicht 750 kaarten aan de tegenstander te geven. Waarom ze er niet meer geven weet ik niet. Misschien heeft het met de parkeercapaciteit te maken of zo iets.
Volgens mij is het uitvak zelfs 1100 plaatsen. Waarom ze maximaal 750 verkopen zou met ‘werkruimte’ te maken hebben. Er zijn clubs die ook niet de volledige capaciteit verkopen om werkruimte te houden maar niet zoveel als AZ. Overigens vind ik het niet erg dat er 750 joden waren, heb ze maar 1x hoeven horen en dat was na de 1-0 :lol: =D>
Gebruikersavatar
palaver
Ben-Sider
Berichten: 789
Lid geworden op: 30 mei 2019, 11:00

Een glitch in Google Maps zorgt voor dit mooie resultaat.
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2013
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Ferry schreef: 15 mei 2022, 08:07 Ik ben benieuwd hoe het balletje vandaag valt in de onderste regionen van de Eredivsie.
N.a.v. deze post van Ferry vroeg ik mij af waarom er eigenlijk geen tussenstanden van andere wedstrijden meer getoond worden op het scherm bij AZ. Iemand die daar een antwoord op heeft?
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6508
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Perry schreef: 15 mei 2022, 10:17 N.a.v. deze post van Ferry vroeg ik mij af waarom er eigenlijk geen tussenstanden van andere wedstrijden meer getoond worden op het scherm bij AZ. Iemand die daar een antwoord op heeft?
Ik vermoed omdat bijna iedereen de tussenstanden tegenwoordig wel op z'n telefoon bekijkt.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Als je Vodafone hebt kun je internet in het stadion wel vergeten en ook dat gasten-wifi is onbegonnen werk. Volgens mij zijn ze bij AZ gewoon vrij lui en doen ze zelden een stapje extra voor de "klant", ook niet buiten het veld.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
benside97
Glory-hunter
Berichten: 96
Lid geworden op: 23 okt 2020, 17:59

Forza AZ schreef: 15 mei 2022, 18:14 Ik vermoed omdat bijna iedereen de tussenstanden tegenwoordig wel op z'n telefoon bekijkt.
Op het scherm is juist mooi, iedereen juichen als 020 of 010 achterstaat :D
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

MO7 schreef: 15 mei 2022, 19:38 Als je Vodafone hebt kun je internet in het stadion wel vergeten en ook dat gasten-wifi is onbegonnen werk. Volgens mij zijn ze bij AZ gewoon vrij lui en doen ze zelden een stapje extra voor de "klant", ook niet buiten het veld.
Als je KPN hebt ook. Gelukkig zitten we daar niet om met onze telefoons te spelen :wink: .
Gebruikersavatar
palaver
Ben-Sider
Berichten: 789
Lid geworden op: 30 mei 2019, 11:00

24-5 Ed van de Pol
Bijlagen
66C9C413-2B8E-485E-9CBA-6F7C23562C73.jpeg
66C9C413-2B8E-485E-9CBA-6F7C23562C73.jpeg (208.18 KiB) 1346 keer bekeken
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

palaver schreef: 28 mei 2022, 19:13 24-5 Ed van de Pol
Zo! Het stadion(terrein) is ongeveer zo groot als Afrika, met gras in de Sahara
we can come an end
Plaats reactie