Sponsoren

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren
jantje-AZ
Supporter
Berichten: 191
Lid geworden op: 19 feb 2004, 12:21
Locatie: alkmaar

Johannes schreef: Weer jammer dat er gelijk bij gezet moet worden dat ze twee keer zo duur zijn als zelf organiseren, terwijl ze dit nog niet eens gedaan hebben, laat ze eerst maar eens met een aanbieding komen en ga op dat moment kijken wat het kost om zelf een vergelijkbare reis te boeken. Hetzelfde met het gezeur over Kras, die toch bekend staan dat ze niet duur zijn volgens mij. Hebben bijna altijd prima aanbiedingen gehad, helaas vergelijken de meeste appels en peren en dan is het niet zo raar dat Kras duur lijkt.

Dat ze sponsor van AZ zijn is toch alleen maar mooi meegenomen ongeacht wie ze nog meer sponsoren. Ze zijn er vooral voor het eerste en de scouts, supporters zullen er zelden wat van merken net zoals dat bij Kras ook was. Snap het probleem niet zo van Plien en MO7. Ze zijn er niet voor de supporters dus we hoeven er niets mee op te schieten.
Hahaha

1 klein voorbeeldje over Kras.
De halve finale tegen Sporting zaten wij toevallig in het zelfde hotel als de kras reis voor de bobo's, we vlogen met dezelfde maatschappij als hun, wij verbleven alleen een dag langer, wat trouwens wat vliegen betreft het zelfde koste.

Op onze tweede dag arriveerde ook de krasclub.
Tot de verbazing van de kras man(die ons kon omdat wij ook enkele keren met kras waren geweest)kwamen wij hem bij de receptie tegen, waarop hij vroeg hoe wij in dat hotel waren gekomen, waarop ik antwoordde dat het een zeer mooi 4 sterren hotel was die toevallig in die periode een mega aanbieding hadden.
Waarop de kras man verschrikt 'sssst" riep, er waren immers ook bobo's in de buurt :)

S'avonds aan de bar met een paar bobo's hadden we het onder andere over het hotel, waarop enkele vroegen wat wij nu voor zo'n reisje betaalde, en toen bleek dat hun dus voor het zelfde 200 euro meer hadden betaald voor ook nog een nacht minder.

Hun waren met een man of 50, dus je praat over een verschil van ongeveer 12.000 euro !!!
hiervoor hadden ze dus 3 dagen een reisleider(wat moet je ermee) en vervoer van/naar de luchthaven (wat ook gratis kon via het hotel) en van/naar de wedstrijd.

Nou vind ik het niet erg dat ze er geld aan verdienen, het is tenslotte een bedrijf, maar 10.000 euro vind ik best veel.

Ik heb trouwens niks tegen een reis partner, er zijn tenslotte altijd mensen die geen tijd en/of zin hebben om het zelf te regelen, als het maar niet ten koste gaat van kaarten voor eigen vervoer. En dat gebeurt een enkele keer helaas wel.
Johannes
Ben-Sider
Berichten: 944
Lid geworden op: 27 dec 2003, 14:19
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Discussie over de reispartner en zijn eventuele reizen kan hier verder. http://www.azfanpage.nl/forum/viewtopic ... 56#p487756
Gebruikersavatar
NAKZ
Fanatic
Berichten: 589
Lid geworden op: 26 jan 2004, 16:57
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Lijkt me niet ongunstig voor het aan de club binden van een nieuwe generatie.
Rabo AZ Rekening voor jonge fans

HEILOO - Bij zeven Rabobanken uit Noord-Holland kunnen AZ-fans tot en met 17 jaar nu de Rabo AZ Rekening openen. Deze fanrekening is een van de manieren waarop de samenwerking tussen de club en de Rabobank gestalte krijgt.

De samenwerking tussen AZ en de Rabobank heeft een maatschappelijk doel voor ogen. De prioriteit ligt op het gebied van de AZ Jeugdopleiding. De Rabobank is hiervan Topsponsor. Verder start in het voorjaar van 2012 een regionale Rabobank-AZ voetbaltoernooi. Doel hiervan is kinderen in beweging krijgen en bewust maken van een gezonde levensstijl.

Wie een Rabo AZ Rekening opent (of zijn/haar bestaande rekening omzet), ontvangt een unieke voetbal met de handtekening van de AZ spelers en trainers. Daarnaast is er een speciaal AZ afschriftenmapje en een AZ pashouder. Fans terecht bij hun eigen Rabobank-kantoor of op de website http://www.raboazrekening.nl
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

NAKZ schreef:Lijkt me niet ongunstig voor het aan de club binden van een nieuwe generatie.
Niet verkrijgbaar in de Zaanstreek. Hoe typerend.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3132
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Die sponsors doen er nog al wat aan om bij het publiek in goed daglicht komen te staan. Na de sjaal van AFAS nu een nekwarmer (?) van Dong Dau:
AZ.nl schreef:Dong Dao deelt zondag uit
20 januari 2012

ALKMAAR- AZ Business Team Partner Dong Dao voorziet de bezoekers van AZ – ajax zondag bij binnenkomst van het AFAS Stadion van een rode nekwarmer. Deze houdt je niet alleen warm, maar geeft ook een sfeer verhogend effect als je hem bij de opkomst van de spelers boven je hoofd slingert.

De nekwarmer kan tevens als muts worden gebruikt door het koortje aan te trekken. Draag bij aan de sfeer, kleur het AFAS Stadion rood en geef de nekwarmer tijdens de wedstrijd een slinger!
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Ja, ik kan niet klapperen en slingeren tegelijk hoor!
...-
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

onnodige quote
Goede actie van meneer Dong Dao!

Tip voor de volgende actie: Satétjes :wink:
Vak S
Gebruikersavatar
Cruz Azul
Beheerder
Berichten: 1490
Lid geworden op: 14 jan 2005, 12:47

Dong Dao
...kan tevens als muts worden gebruikt door het koortje aan te trekken.

Hier moet een slechte grap van te maken zijn.
Berry
Fanatic
Berichten: 578
Lid geworden op: 04 jan 2004, 14:01

Krijgen we er een heel koor(tje) bij of bedoelen ze 'koordje'?
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Cruz Azul schreef:Dong Dao
...kan tevens als muts worden gebruikt door het koortje aan te trekken.

Hier moet een slechte grap van te maken zijn.
Dan had 'ie voor een levensecht effect beter roze dan rood kunnen zijn.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
kAZper
Seizoenkaarthouder
Berichten: 372
Lid geworden op: 16 mar 2005, 15:07
Locatie: Bergen

Voor een lekkere stakke muts.. trek aan het koordje..
AwesomeZauce Alkmaar
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Goede zaak dat AFAS de komende vijf jaar hoofdsponsor blijft. Ben wel benieuwd naar de financiële bijdrage. Zal deze nog toegenomen zijn?
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

AZ Twello schreef:Goede zaak dat AFAS de komende vijf jaar hoofdsponsor blijft. Ben wel benieuwd naar de financiële bijdrage. Zal deze nog toegenomen zijn?
Contract opengebroken, verlengd en verbeterd. AFAS shirtsponsor, naamgever stadion en naamgever nieuw te bouwen jeugdcomplex!

Ik ben blij met sponsor AFAS!! =D>
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Zeker ben ik blij met AFAS als sponsor. Een bedrijf in een bloeiende bedrijfstak waar AZ alleen maar van kan profiteren. Het verbeterde contract is dat ten opzichte van het trainingscomplex of zal de jaarlijkse bijdrage ook substantieel omhoog zijn gegaan?
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Volgens mij met afstand beste nieuws van gisteren!

Geweldig dit complementen aan Toon en alle andere mensen, maar ook de spelers en technische staf, want de resultaten van afgelopen 2 seizoenen zullen een belangrijke rol gespeeld hebben.
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
AZymme
Supporter
Berichten: 122
Lid geworden op: 26 mar 2007, 15:38
Locatie: Alkmaar

Gewoon iets wat me opviel, de reclame op de achterkant van het supporters magAZine van AFAS, bijna alle afgebeelde spelers zijn inmiddels vertrokken, sommige al heel tijdje. (Wernbloom)
euh...
Gebruikersavatar
AZ_MALUKU
Supporter
Berichten: 130
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:17
Locatie: De Punt.
Contacteer:

ook fijn dat de HOOFDSPONSOR weet waar Alkmaar ligt....


Afbeelding







ach ja, zoals zondag maar weer bewijst...
EIGEN VOLK LAATST!!!
Terug van weggeweest.....
Gebruikersavatar
Onderhond
Fanatic
Berichten: 648
Lid geworden op: 03 jun 2005, 07:16
Locatie: half uurtje rijden van het stadion
Contacteer:

AZ_MALUKU schreef:ook fijn dat de HOOFDSPONSOR weet waar Alkmaar ligt....


Afbeelding







ach ja, zoals zondag maar weer bewijst...
EIGEN VOLK LAATST!!!
Plaatje klopt sowieso van geen kant, Apeldoorn helemaal mis, Leusden bijna in het IJsselmeer etc...
It's a joke, not a dick. Don't take it so hard.
pinopijnacker
Herry en/of Berry
Berichten: 50
Lid geworden op: 27 jan 2007, 14:17
Locatie: Breezand

Kwam net onderstaande tegen op internet. Misschien een ideetje voor AZ???

https://www.bva-auctions.com/auction/ca ... 540/423869" onclick="window.open(this.href);return false;
My Style
Dagjesmens
Berichten: 34
Lid geworden op: 14 dec 2006, 19:03

Het viel me vorig seizoen al op toen ik naar de hoofdtribune keek. Heel wat lege plaatsen waren er te noteren. Zo ook dit jaar, maar dan nog meer lege plaatsen tijdens wedstrijden.
Ik durf te stellen dat gemiddeld genomen nog geen 50% bezettingsgraad is tijdens competitiewedstrijden.

Weet iemand of we echt zoveel sponsoren minder hebben als een aantal jaar terug of komen ze gewoon niet opdagen....?
Plaats reactie