Sponsoren

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren
tAZ
Fanatic
Berichten: 600
Lid geworden op: 25 nov 2008, 11:19

Geen geschikte topic kunnen vinden, dus maar aangemaakt. Onderstaand stukje komt van de Telegraaf. Verdomde interessant!
Chinese partner voor AZ

Van onze Telesportredactie
ALKMAAR -
AZ heeft met Dong Dao de twaalfde businesspartner als sponsor vastgelegd. Het Chinese import/exportbedrijf in verpakkingen heeft meteen grote plannen, zegt directeur Lee. „Het zou prachtig zijn als we met AZ een tournee door China kunnen maken, langs allerlei verschillende steden. Dan krijgt het gelijk een prachtige impressie van het land.”

Lee gaat ook het laatste boek van AZ-directeur Toon Gerbands vertalen in het Chinees, zo meldde hij. „In ons land bestaat niet zoveel kennis van voetbal. Als we er een goed marketingconcept tegenaan zetten, dan kun je rekenen op een enorm grote oplage.”
mouse
Seizoenkaarthouder
Berichten: 465
Lid geworden op: 06 okt 2004, 14:10
Locatie: Alkmaar

Ik zeg kassa!
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Dit zou echt veel geld op kunnen leveren,wacht wel tot het op AZ.nl staat.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Klinkt goed man, dit komt van voetbalprimeur.

Chinese sponsor heeft grote plannen met AZ

Dong Dao is de nieuwste businesspartner van AZ. Het Chinese import- en exportbedrijf steekt zijn ambities niet onder stoelen of banken, meldt De Telegraaf.
"Het zou prachtig zijn als we met AZ een tournee door China kunnen maken, langs allerlei verschillende steden. Dan krijgt het gelijk een prachtige impressie van het land", zegt directeur Lee in de krant. Een eerste plan is reeds ontwikkeld.

Lee wil het laatste boek van Toon Gerbrands, algemeen directeur van AZ, laten vertalen in het Chinees. "In ons land bestaat niet zoveel kennis van voetbal. Als we er een goed marketingconcept tegenaan zetten, dan kun je rekenen op een enorm grote oplage", aldus Lee.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Ik ben wel benieuwd naar de grootte van dit bedrijf. Iemand met een KvK-account die dit ff kan checken?
...-
Gebruikersavatar
'81
Seizoenkaarthouder
Berichten: 377
Lid geworden op: 18 dec 2008, 10:36

Niet te vroeg juichen maar zou fantastisch zijn.
Gebruikersavatar
'81
Seizoenkaarthouder
Berichten: 377
Lid geworden op: 18 dec 2008, 10:36

Het bericht staat trouwens op heel veel sites, zie google.
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

'81 schreef:Het bericht staat trouwens op heel veel sites, zie google.
En zo te zien is het niet een klein verpakkingsbedrijfje.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Er stond vanochtend ook een stukje over in de papieren NHD. Het bedrijf neemt als businesspartner de plek in van Corus, wat na vele jaren sponsoring nu is afgehaakt.
Gebruikersavatar
'81
Seizoenkaarthouder
Berichten: 377
Lid geworden op: 18 dec 2008, 10:36

Metalingus schreef:Er stond vanochtend ook een stukje over in de papieren NHD. Het bedrijf neemt als businesspartner de plek in van Corus, wat na vele jaren sponsoring nu is afgehaakt.
Klopt, ze schijnen een contract voor 3 jaar overeengekomen te zijn.
Tsjoe1981
Glory-hunter
Berichten: 98
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:42
Locatie: Alkmaar

'81 schreef: Klopt, ze schijnen een contract voor 3 jaar overeengekomen te zijn.
Hopen dat het klopt, ik zeg: Bamipangang toevoegen aan de catering en voor de entertainment veel chinees vuurwerk :wink:
mouse
Seizoenkaarthouder
Berichten: 465
Lid geworden op: 06 okt 2004, 14:10
Locatie: Alkmaar

R de Koning en AZ zijn al jaren bezig met het Chinese regime dus het is al jaren bekend dat dit een nieuwe sponsor is.
Gebruikersavatar
Defcon 4
Supporter
Berichten: 247
Lid geworden op: 30 sep 2009, 08:09
Locatie: Alkmaar

Het staat ook op AZ.nl boven aan waar de sponsoren staan.
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

We moeten nu wel uitkijken voor bel Chinezen.
Gebruikersavatar
kAZper
Seizoenkaarthouder
Berichten: 372
Lid geworden op: 16 mar 2005, 15:07
Locatie: Bergen

Dong Dao stond wel al een heel seizoen op de LED boarding, maar blijkbaar willen ze zich nu nadrukkelijker manifesteren.

Dat betekent mogelijk geen oefenwedstrijden meer in Niedorp en Anna Paulowna. :?
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Denk dat het wel meevalt. Daarom wil ik graag weten wat voor bedrijf het is qua grootte. Kijk, afgelopen zaterdag is het contract getekend en zo'n directeur wordt om een reactie gevraagd over het hoe en waarom. Dus die man uit in zijn moment of glory wat dagdromen en marketingtechnisch geleuter, ik lig daar niet wakker van hoor.
...-
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

kAZper schreef: Dat betekent mogelijk geen oefenwedstrijden meer in Niedorp en Anna Paulowna. :?
Nieuweh niedollup en Anna pahrownha zijn ook te doen :wink:
mouse
Seizoenkaarthouder
Berichten: 465
Lid geworden op: 06 okt 2004, 14:10
Locatie: Alkmaar

Kees Vooijs schreef:Denk dat het wel meevalt. Daarom wil ik graag weten wat voor bedrijf het is qua grootte. Kijk, afgelopen zaterdag is het contract getekend en zo'n directeur wordt om een reactie gevraagd over het hoe en waarom. Dus die man uit in zijn moment of glory wat dagdromen en marketingtechnisch geleuter, ik lig daar niet wakker van hoor.

Ik lig el ook niet wakkel van maal het zal wel lekkel zijn als el wat extla centjes binnen kwamen.
En nu kap ik met het na doen van Chinees.
???????????????
Gebruikersavatar
kAZper
Seizoenkaarthouder
Berichten: 372
Lid geworden op: 16 mar 2005, 15:07
Locatie: Bergen

pAuluZ schreef: Nieuweh niedollup en Anna pahrownha zijn ook te doen :wink:
Precies, ze bouwen gewoon onze noord hollandse dorpen na, een paar chinezen verkleed als "KAZpel, Paululz en andere folummels" langs de boarding en gáán.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

mouse schreef:R de Koning en AZ zijn al jaren bezig met het Chinese regime dus het is al jaren bekend dat dit een nieuwe sponsor is.
Als er opeens supporters verdwijnen dan weten we dus hoe laat het is :wink:
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Plaats reactie