De topic over oud AZ trainers

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Nu maar hopen dat hij daar volledig mislukt, vuile judas.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Dit is stap één. Straks neemt ie het in het lopende seizoen nog over van Advocaat.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

kuifje schreef: 15 dec 2020, 14:47 Dit is stap één. Straks neemt ie het in het lopende seizoen nog over van Advocaat.
Dick gaat zo zijn clubcoach carrière niet afsluiten. Tenzij hij genaaid wordt maar daar hoef je bij de 010 supporters echt niet mee aan te komen.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Kilkenny schreef: 15 dec 2020, 16:24 Dick gaat zo zijn clubcoach carrière niet afsluiten. Tenzij hij genaaid wordt maar daar hoef je bij de 010 supporters echt niet mee aan te komen.
Arnesen wil van hem af en wacht op het goede moment. Dat was van het begin al het vooropgesteld plan vermoed ik.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

kuifje schreef: 15 dec 2020, 16:49 Arnesen wil van hem af en wacht op het goede moment. Dat was van het begin al het vooropgesteld plan vermoed ik.
Ik denk gewoon dat Advocaat deze zomer al heeft aangegeven dat het zijn laatste seizoen wordt. In goed overleg. En 010 gaat dit Nederlands voetbalicoon niet piepelen. Geloof ik niks van.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Arne Slot zul je geen kwaad woord over AZ horen zeggen denk ik. En andersom hoeft ook niet.

Hij volgt Dick Advocaat op. Het schoolvoorbeeld van egoisme. Die liet het NL elftal in de steek voor een lucratievere baan. Net als Koeman. En Advocaat liet ook het Belgische nationale team in de steek voor een financieel betere baan.

Van Gaal heeft Advocaat geholpen met zijn grootste succes, de Europa League winst met Zenith, in de voorbereiding naar de finale.

Zelf denk ik niet dat Slot wereldtop gaat worden omdat hij ervoor kiest om afhankelijk van anderen te zijn voor zijn eigen succes.

Maar ja. Ik dacht ook dat AZ met 5-0 van FC Twente zou verliezen.

AZ bleek toch veerkrachtiger. Mijn vertrouwen in het uiteindelijke succes van AZ is enorm versterkt.

En Slot komen we wel weer tegen.
Glory Hunter
MarkusHenriksen19
Supporter
Berichten: 182
Lid geworden op: 31 jan 2019, 07:00

Zoals de verwachtingen klinken vanuit de Feyenoord-aanhang gaan ze nu een serieuze titelkandidaat worden. Om eerlijk te zijn is Advocaat ook een hele goede trainer met een schat aan ervaring. Of Feyenoord meer kan bereiken is echt te betwijfelen. Maar ze geloven meer in een trainer die net aan 34 wedstrijden eredivisie heeft gecoached dan Advocaat die alles wel heeft meegemaakt en gewonnen en verloren. Verder deed Stam het eerst ook heel goed met Reading waarin ze eigenlijk hadden moeten promoveren. De kans is erg groot dat het eindigt zoals nagenoeg elke trainer in Rotterdam: als je lang wil blijven moet je bij Sparta of Excelsior zijn.
Maarten Martens is de enige speler van deze eeuw die de beker én landstitel als speler won. Als trainer is het je ook gegund

Eerste wedstrijd: AZ-Aalesunds FK 6-0 (25-8-2011, vEL)

>Huiberts, wijs ook BMI de deur én volg gerust zelf!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Het RC Genk van trainer John van den Brom zet zichzelf te kijk tegen de hekkensluiter van België, er wordt met 2-0 verloren van Excel Moeskroen.

Ik kan een glimlach toch niet onderdrukken. :lol:
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

Van den Brom ging in de 1ste wedstrijden nog door op het succes van zijn voorganger, maar sinds enkele weken speelt Genk gewoon terug even slecht als aan het begin van het seizoen. Onder hun 1ste trainer, want Van den Brom is al de 3e bij Genk dit seizoen.
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

Jack schreef: 16 dec 2020, 07:27 Arne Slot zul je geen kwaad woord over AZ horen zeggen denk ik. En andersom hoeft ook niet.

Hij volgt Dick Advocaat op. Het schoolvoorbeeld van egoisme. Die liet het NL elftal in de steek voor een lucratievere baan. Net als Koeman. En Advocaat liet ook het Belgische nationale team in de steek voor een financieel betere baan.

Van Gaal heeft Advocaat geholpen met zijn grootste succes, de Europa League winst met Zenith, in de voorbereiding naar de finale.

Zelf denk ik niet dat Slot wereldtop gaat worden omdat hij ervoor kiest om afhankelijk van anderen te zijn voor zijn eigen succes.

Maar ja. Ik dacht ook dat AZ met 5-0 van FC Twente zou verliezen.

AZ bleek toch veerkrachtiger. Mijn vertrouwen in het uiteindelijke succes van AZ is enorm versterkt.

En Slot komen we wel weer tegen.
Slot is ondertussen aan het proberen om diverse spelers naar Rotterdam te halen
ALKMAAR CITY OF DREAMS
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

schoorl schreef: 02 feb 2021, 08:35 Slot is ondertussen aan het proberen om diverse spelers naar Rotterdam te halen
Diverse?
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Toen Huiberts maar eens informeerde naar de stand van zaken, liet Slot weten dat hij besloten had om niet bij te tekenen. Dat terwijl de coach eerder wel de intentie had om langer in Alkmaar te blijven, zo vertelt hij aan De Telegraaf. 'Na het succesvolle seizoen dat helaas vanwege corona werd afgebroken, stond ik er voor open om mijn contract open te breken en voor meerdere jaren te verlengen, maar dat signaal werd lange tijd in de wind geslagen', vertelt hij. 'Ik heb daarnaast aangegeven dat het voor mij onwenselijk was om het nieuwe seizoen met een aflopend contract in te gaan. Maar ik heb lang moeten wachten op een concreet voorstel van AZ.'

Slot geeft aan dat hij al in mei vertelde dat hij wilde bijtekenen en dat hij in juni een evaluatiegesprek had met algemeen directeur Robert Eenhoorn en td Huiberts. Zij gaven aan ook graag langer door te willen en zouden contact opnemen met Slots zaakwaarnemer Mino Raiola. Het voorstel voor een nieuw contract kwam volgens Slot pas eind september binnen en de coach kon slechts voor een jaar bijtekenen. Dat zag hij niet zitten.(Bron:VI)

Werpt dit een ander licht op de zaak ? Was het ook de AZ-directie die niet al te snel was ?
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

G-Vak schreef: 06 feb 2021, 11:53 Toen Huiberts maar eens informeerde naar de stand van zaken, liet Slot weten dat hij besloten had om niet bij te tekenen. Dat terwijl de coach eerder wel de intentie had om langer in Alkmaar te blijven, zo vertelt hij aan De Telegraaf. 'Na het succesvolle seizoen dat helaas vanwege corona werd afgebroken, stond ik er voor open om mijn contract open te breken en voor meerdere jaren te verlengen, maar dat signaal werd lange tijd in de wind geslagen', vertelt hij. 'Ik heb daarnaast aangegeven dat het voor mij onwenselijk was om het nieuwe seizoen met een aflopend contract in te gaan. Maar ik heb lang moeten wachten op een concreet voorstel van AZ.'

Slot geeft aan dat hij al in mei vertelde dat hij wilde bijtekenen en dat hij in juni een evaluatiegesprek had met algemeen directeur Robert Eenhoorn en td Huiberts. Zij gaven aan ook graag langer door te willen en zouden contact opnemen met Slots zaakwaarnemer Mino Raiola. Het voorstel voor een nieuw contract kwam volgens Slot pas eind september binnen en de coach kon slechts voor een jaar bijtekenen. Dat zag hij niet zitten.(Bron:VI)

Werpt dit een ander licht op de zaak ? Was het ook de AZ-directie die niet al te snel was ?
Als je dit verhaal moet geloven dan is het niet 'niet snel', maar gewoon 'niet'.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

😂
En Katrien kijkt er ook zo lekker triest bij. 😂
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6539
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

John Troost heeft vdBrom ook al in de steek gelaten. De flow is al een jaar of 10 ver te zoeken bij John. Waarom blijven clubs die onbenul ook aanstellen?
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

Ze hebben woensdag dan wel helemaal op het eind met 1-0 van STVV in de beker gewonnen, maar dat het John niet voor de wind gaat is wel duidelijk. De 1ste wedstrijden gingen ze nog verder op het elan van de vorige coach, die zelf vertrokken is, maar er kwam al snel een kink in de kabel.
https://www.voetbalnieuws.be/news/58001 ... anderlecht

https://www.voetbalnieuws.be/news/58008 ... -neemt-toe
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

Genk gisteren een belangrijk duel verloren bij Oostende. Benieuwd of Van den Brom het seizoen gaat uitdoen.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Guy schreef: 18 feb 2021, 04:00 Genk gisteren een belangrijk duel verloren bij Oostende. Benieuwd of Van den Brom het seizoen gaat uitdoen.
Als de bestuurders van Utrecht en later Genk nou even de moeite hadden genomen om het forum door te lezen... :mrgreen:
_________________
"I don't know that!"
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

Plaats reactie