De topic over oud AZ-spelers II

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Krijgen wij nog centjes voor Teun als hij voor 30 miljoen naar ajax of Leipzig gaat?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6492
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Langedijk schreef: 05 jun 2022, 07:41 Krijgen wij nog centjes voor Teun als hij voor 30 miljoen naar ajax of Leipzig gaat?
Sowieso een opleidingsvergoeding. Ik weet niet of er een doorverkooppercentage bedongen is.

Maar Wout naar Turkije? Moet je dat als speler op dit moment willen?
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ferry schreef: 05 jun 2022, 09:29
Maar Wout naar Turkije? Moet je dat als speler op dit moment willen?
Dat is een retorische vraag. Natuurlijk wil je niet naar dat kutland. Kansloze move naar een dictatuur en dan ook einde verhaal bij Oranje hoop ik.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Ferry schreef: 05 jun 2022, 09:29 Sowieso een opleidingsvergoeding. Ik weet niet of er een doorverkooppercentage bedongen is.

Maar Wout naar Turkije? Moet je dat als speler op dit moment willen?
Als je in euro of USD salaris krijgt dan is het een fantastisch leven hoor, ben er recentelijk nog paar keer geweest maar dan is het spotgoedkoop. Voor de Turkse mensen is het wel een gigantisch drama met een inflatie van 80-90% (Of meer want dit zijn ''officiële cijfers) en het leven in een Istanbul is ook top. Zolang je niet in Adana of Gaziantep terecht komt ;-)
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Langedijk schreef: 05 jun 2022, 07:41 Krijgen wij nog centjes voor Teun als hij voor 30 miljoen naar ajax of Leipzig gaat?
Opleidingsvergoeding a 5% van de transfersom zal dan in zijn geheel naar AZ gaan gezien hij tot zijn 23ste hier was. Hopelijk heeft AZ alsnog 10% oid doorverkoop geregeld want de uiteindelijke som van 14 miljoen was een koopje voor een geweldenaar als Teun.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 05 jun 2022, 09:29 Maar Wout naar Turkije? Moet je dat als speler op dit moment willen?
OK, tot Wolfsburg had Wout de drang om beter te worden en bij een steeds betere club te spelen. Het was daar niet genoeg voor zijn droomclub Liverpool, dus werd Burnley gekozen om toch in de PL te spelen (en allcith bij succes nog een kansje te maken bij Liverpool?). Nu lijkt Wout te gaan voor het geld.
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5418
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Langedijk schreef: 05 jun 2022, 09:33 Dat is een retorische vraag. Natuurlijk wil je niet naar dat kutland. Kansloze move naar een dictatuur en dan ook einde verhaal bij Oranje hoop ik.
Ik was in mei in Turkije. Het viel mij op hoe idioot veel Ataturk posters er hingen in Fethiye (en een standbeeld).
Als Wout in euro's uitbetaald wordt, zit ie daar trouwens goed, want dan wordt zijn geld steeds meer waard totdat die Erdogan aftreedt.

De twaalfvoudig international wordt gelinkt aan Turkse clubs. Dat hij al rond zou zijn met Besiktas, noemt hij voorbarig. 'Je moet niet alles geloven wat er in de media staat. Er is belangstelling uit Duitsland, Engeland en Turkije', aldus Weghorst, die na de interlandperiode over zijn toekomst zal beslissen. - VI
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

pAZcal schreef: 05 jun 2022, 12:59 Ik was in mei in Turkije. Het viel mij op hoe idioot veel Ataturk posters er hingen in Fethiye (en een standbeeld).
Als Wout in euro's uitbetaald wordt, zit ie daar trouwens goed, want dan wordt zijn geld steeds meer waard totdat die Erdogan aftreedt.
Ik ben er 20 jaar geleden 1 keer geweest en later nog eens een dagje vanaf Kos. Maar ik ga dat regime niet meer sponsoren en betaal liever het dubbele voor Griekenland.

Maar als je met een groot gezin een weekje betaalbaar op je reet in de zon wilt liggen begrijp ik sommigen wel hoor.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ik hoop dat Teun bij Atalanta blijft, voorlopig beter voor zijn ontwikkeling (en zie hem echt niet graag in een ajax shirt). Als hij bij Atalanta uitblinkt komen Milan, Inter en Juve vanzelf in zicht.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Wat zou Louis tegen Bizot hebben? Hij roept nu zelfs Scherpen op.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DonnyDelano schreef: 06 jun 2022, 09:34 Wat zou Louis tegen Bizot hebben? Hij roept nu zelfs Scherpen op.
Best logisch omdat Scherpen al in Zeist is. Bizot zal ergens op t strand liggen.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

SimonPoulsen schreef: 06 jun 2022, 09:40 Best logisch omdat Scherpen al in Zeist is. Bizot zal ergens op t strand liggen.
Goed punt ja, ik was weer eens te snel met conclusies trekken. Wel treurig dat ze dan bij Scherpen uitkomen, de keeper van m'n zoon zijn O13-team is betrouwbaarder
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Dramatisch potje van Boadu zeg. De mooiste kansen missen, strafschop verprutsen en in 90 minuten niet scoren tegen Geibraltar. Wat een beperkte voetballer.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Langedijk schreef: 07 jun 2022, 20:14 Dramatisch potje van Boadu zeg. De mooiste kansen missen, strafschop verprutsen en in 90 minuten niet scoren tegen Geibraltar. Wat een beperkte voetballer.
Dat hebben we ook bij AZ geconstateerd. Boadu kan één ding heel goed: afmaken als ie de bal voor zich uit gespeeld krijgt en niet zelf een actie hoeft te maken. Krijgt ie de bal in de voeten heb je niks aan hem, verwacht je een kaatsende spits, dan heb je niks aan hem. Als ie niet in zijn kracht gebruikt wordt, is hij heel beperkt. En gezien zijn speelminuten bij Monaco zal ie vast ook niet overlopen van het zelfvertrouwen.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Grifo schreef: 08 jun 2022, 10:47 Dat hebben we ook bij AZ geconstateerd. Boadu kan één ding heel goed: afmaken als ie de bal voor zich uit gespeeld krijgt en niet zelf een actie hoeft te maken. Krijgt ie de bal in de voeten heb je niks aan hem, verwacht je een kaatsende spits, dan heb je niks aan hem. Als ie niet in zijn kracht gebruikt wordt, is hij heel beperkt. En gezien zijn speelminuten bij Monaco zal ie vast ook niet overlopen van het zelfvertrouwen.
Hij zou in een package deal met Stengs geleverd moeten worden :roll:
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Teun Koopmeiners heeft gescoord bij Oranje! \:D/
En ook Woutje Weghorst
we can come an end
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Grifo schreef: 08 jun 2022, 10:47 Dat hebben we ook bij AZ geconstateerd. Boadu kan één ding heel goed: afmaken als ie de bal voor zich uit gespeeld krijgt en niet zelf een actie hoeft te maken. Krijgt ie de bal in de voeten heb je niks aan hem, verwacht je een kaatsende spits, dan heb je niks aan hem. Als ie niet in zijn kracht gebruikt wordt, is hij heel beperkt. En gezien zijn speelminuten bij Monaco zal ie vast ook niet overlopen van het zelfvertrouwen.
Wat is er mis met zijn speelminuten bij Monaco? Niemand had verwacht dat hij basisspeler zou zijn met Ben Yedder en Volland voor zich. En ze hebben nog een aardige spits, ben zijn naam even kwijt. Dus in dat opzicht heeft hij het qua minuten naar verwachting gedaan. Qua goals viel het wel heel lang tegen. Pas op het laatst werd hij belangrijk.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Joris van Overeem gaat naar Maccabi Tel Aviv
we can come an end
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 916
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=405013

Janssen gaat 10 miljoen verdienen in vier jaar bij Antwerp.

Zo zie je maar weer dat de stap van AZ naar ajax/PSV helemaal niet veel beter is dan direct naar een topclub als Tottenham. Althans.. niet beter voor de bankrekening.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Shota-Arveladze schreef: 17 jun 2022, 08:47 https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=405013

Janssen gaat 10 miljoen verdienen in vier jaar bij Antwerp.

Zo zie je maar weer dat de stap van AZ naar ajax/PSV helemaal niet veel beter is dan direct naar een topclub als Tottenham. Althans.. niet beter voor de bankrekening.
Las het ook net. Overmars neemt wel een erg groot risico denk ik, om met zoveel geld te smijten voor Janssen.
we can come an end
Plaats reactie